Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3550)

Vierailija
1781/3550 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain asuntonäytössä tunteja aikaisemmin ekan kerran tapaamani miehen kanssa puistossa pensaiden suojissa. Kävyt painoi selkää ja se oli ihan kipeä seuraavana päivänä mutta voi sitä kiihkon määrää ♥♥

Vierailija
1782/3550 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain asuntonäytössä tunteja aikaisemmin ekan kerran tapaamani miehen kanssa puistossa pensaiden suojissa. Kävyt painoi selkää ja se oli ihan kipeä seuraavana päivänä mutta voi sitä kiihkon määrää ♥♥

Vähän samalla tyylillä meni meidän yhteisen huushollin syntyhistoria. Ekat treffit ja illallisen jälkeen miehen kieli ja käsi oli jo mun pillussa ja sen kulli mun suussa ja pillussa. En tiedä mut aivan uskomaton seksuaalinen vetovoima oli meiän välillä heti ekoista katseista ja naitiin matkalla mun kotiin mun vanhan koulun pihalla. Päästiin varmaan kameroihin mut mitä siitä. Kumpakaan ei kiinnostanut kun rakasteltiin ison liukumäen kourussa. Se ihan perus lähisseksi siellä kielletyssä paikassa on jäänyt kaikkein kiihkeimpänä muistona mieleen. Noit on vaikea rankata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/3550 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui viimeviikolla; Olen jo pitkään halunnut kokeilla kevyesti alistetuksi tulemista. Vaimo sitten yllättikin minut 30-v synttäreideni kunniaksi. Istutti minut sängyn päätyyn sijoitettuun tuoliin, ja sitoi tuoliin kiinni. Antoi aistikkaan sylitanssin, puhui tuhmia ja hoiteli pari kertaa itsensä dildolla edessäni. Kvikova kyrpäni valui touhutippoja ja olin himon sokaisema kun hän viimein keimaili eteeni ja sanoi nyt on minun vuoro. Hän polvistui ja alkoi sivellä kielellään kullini alapintaa. Hän puristeli turpeita kassejani ja suuteli terskaa. Kohta hän nousi ylös ja asettui päälleni vain alkaakseen kiusoittelemaan kulliani hävyllään. Otti vain vähän kärkeä sisään ja hieroi rintojaan kasvoihini. Ikuisuudelta tuntuneen kiusoittelun jälkeen hän lopulta painauti aivan kullini tyveä vasten ja aloitti toooodella hitaan ratsastuksen. Hetken ratsastettuaan hän painautui taas aivan kullini tyveä myöten ja alkoi hieroa klitoristaan. Rohkaisin häntä laukeamaan, ja pian hän voihkikin ja tunsin kuinka hän supisteli. Viimein hän sanoi että nyt kun olen saanut panna häntä, saan minäkin laueta. Hän polvistui ja upotti munani kurkkuunsa, välillä hän runkkasi ja leikitteli kielellään terskani kanssa. Kun hän huomasi laukeamiseni lähestyvän hän otti terskani kielensä päälle avoimeen suuhunsa nuoli sen alapintaa samalla vartta hieroen. Laukesin uskomattomalla voimalla hänen suuhunsa, tärisin kauttaaltaani. Hän nousi ja istui syliini ja upotti kullini vielä kerran itseensä, vain tunteakseen orgasmini viimeiset sykäykset ja antoi ihanan irstaan spermaisen suudelman.

Vierailija
1784/3550 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Handjobit on hyvin tehtyinä niin parasta. Se naisen pieni käsi omaa kullia kutittelemassa ja kiusaamassa... Meinaa räjähtää.

Kiihottavin kokemus on junasta, ja voin sanoa, että siinä kyllä muna jyskytti, mutta pakko oli pitää pokka jotenkin ja olla hiljaa, vaikka naisystävä hyväili terskaa sormillaan (takki oli sylissä ja syöksytti niin että olin tulla hulluksi). Lopulta laukesin kuin ravisteltu skumppapullo ja takki joutui kotona pesuun. En tiedä miten pystyin olemaan (suht) hiljaa koska teki aivan hemmetin hyvää.

Tästä tuli mieleen yksi pitempi työkomennus nuorempana toisella puolella maata. Vastanaineina nuorena pariskuntana oli tosi vaikeaa olla erossa toisesta edes yhtä viikkoa, mutta minkäs teet. Jotenkin se aika vaan kului ja tuntui, että kulli jöpötti melkein koko ajan ja oli vaikeaa keskittyä töihin. Mulla on aina ollut tosi herkässä kiihottuminen ja omakiva vaan pahenti asiaa. Oikeaa seksiä ja omaa morsianta teki mieli koko ajan enemmän. Kotimatkalla en enää muuta miettinytkään kuin hänen suloisia muotoja, niitä upeita silmiä ja sitä pehmoista, puristavaa, lämpöistä ja niin ihanan kosteaa ja sarvi seisoi kipeän kovana aivan koko ajan. Viesteistä päätellen myös kotopuolessa kaivattiin ja kiihotuttiin. Mietin sitä, miten kiihkeästi rakastelisimme, sieppaisin hänet suorilta jaloilta syliini ja hukuttaisin suudelmiin, kantaisin makkariin ja niin edelleen. Pääsin hätinä ovelta sisälle, kun nuorirouva tuli mua ohuet narubikinit päällä vastaan, keskellä sydäntalvea! Kiusasin häntä, mutta hän pitäytyi tarinassa, että oli kuulemma alkanut ex tempore sovittelemaan uusia vaatteita. Mun tykyttävä erektio ei jäänyt häneltä huomaamatta housujen kohoumassa ja siinä eteiskäytävän matolla seistessäni hän yhtäkkiä kiskoi housut multa alas ja kääntyi taakseni. Hän alkoi hyväillä sitä varoen ja kiusaten ja toinen käsi silitteli olkapäätäni ja kylkiäni. Montaa hellää vetoa ei tarvittu ja tuntui, että puurot lentää enkä pysty pidättämään yhtään. Anna tulla, hän pyysi ja minä poika tulin siihen matolle ja pumppasin ison satsin spermaa pitkin hienoa mattoa. Sori, olin vähän nolona, mutta morsiameni vain nauroi ja sanoi, että se oli kuulemma ihanan näköistä. Kulli vaan seisoi ja seisoi ja käsittely jatkui. Tunsin, että tulee toinen satsi ja taas hän tuumasi vaan, että anna lentää. Ja lentihän se toistamiseen varmaan parin minuutin sisällä edellisestä. Ehkä vähän pienempi purkaus, mutta niin ihanalta tuntui sykkiä siitä pienestä hellästä kädestä. Paljon paree kuin oma karvainen ja karhea koura. Oli kuulemma kiva katsella ja tuntea mun tärinät ja kuulla puuskutus. Tähän päivään mennessä toi on kiihottavin handjob-kokemus. Yhdyntään siitä sitten seuraavaksi edettiin, kun sain naiseni kannettua sinne makuuhuoneeseen niin kuin olin ajatellut tekeväni koko kotimatkan.

Vierailija
1785/3550 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin lukion ekalla ja makasin pojan alla joka vapaatunti ja monta kertaa välitunneilla meidän koulun takapihalla sähkökeskuksen ja vanhan pannuhuoneen oven lähellä semmoisessa syvänteessä, me rakasteltiin ihan aina kun vaa mahdollisuus oli, mulla on joskus vieläki niin järjettömän ikävä häntä ♥ 

Mekin rakasteltiin miehen kaa nuorena lähetyssaarnaajassa aina kun voitiin. Silloin lukioikäisinä mikään ei ollut niin seksikästä kuin nähdä nautinto toisen kasvoilta ja tuntea pojan vartalo kunnolla päällä. Edelleen lemppari. Meidän sokkeiloisessa yhteiskoulussa oli käytöstä poistettu varasto, johonka pääsi ulkokautta ja sen lukko oli hiukka löystynyt, koska jotkut oli joskus yrittäneet murtautua sinne. Siellä me käytiin ahkerasti. Toisinaansa ei päästy sisälle asti, koska teki niin mieli ja mies kellisti mut jo siinä betonirappusilla.

Joteskin noi nuoruuden kiimat vaan vie voiton vaikka nykyäänkin me nautitaan seksistä hurjasti. 

Mun ja mun tulevan miehen yläaste-lukion takapihalla oli päiväkoti ja sen takana metsää ja grillikatos, mikä oli muurattu tiilestä ja sen koko jutun päällä oli suojus, minkä sai siihen laitettua niin, ettei kukaan nähnyt, mitä sen alla tapahtui. Arvatkaa vaan montako kertaa mä makasin pojan alla siellä suojaisassa paikassa koulupäivän jälkeen ja joskus illallakin. Meidän lähetyssaarnaajaseksi oli aina todella tulista. Mies ei osannut hillitä haluaan ollenkaan, enkä kyllä minäkään. 

Näitä on toden totta kiihottavaa muistella. Teinivuodet herää uudestaan eloon. Me saadaan miehen kanssa kiksit meidän nykyiseen seksielämään, kun muistellaan ja luetaan näitä juttuja.

Vierailija
1786/3550 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut töistä rättiväsyneenä ja rojahdin mahalleen sohvalle. Nukahdin varmaan puoleksi tunniksi siitä päätellen, että sillä välin mies oli tullut kotiin. Heräsin siihen, kun hän hieroi selkääni ja silitteli vaatteiden päältä. Pyysi, että voisi riisua mut. Aloin jo kihelmöimään jännityksestä, nousin ja mies nosti paitani pois, hän avasi rintsikat, levitti pehmeän viltin sohvalle ja pyysi minua makaamaan siihen. Hän otti pullon hierontaöljyä ja levitti sitä selkääni hellästi. Se kosketus, kylmä öljy ja lämmin käsi, aaahhh jo pelkästään ja mitä sitten kun hän rupesi hieromaan öljytyillä taitavilla käsillään. Niin eroottista ja mun oli ihan pakko alkaa voihkimaan hiljaa. Herkät rinnat viltillä, mies bokserit telttana hieromassa. Konttasi lopulta siihen mun päälle huohottelemaan mun niskaan ja siirtelemään hiuksia ja puremaan sitä varovasti. Jossain kohtaa hän oli vetänyt olohousujani alas ja pyysi mua vähän nostamaan peppua. Sain hänet heti sisääni ja jarruja ei ollut. Ennen huippua mies nousi vähän ja käänsi mut selälleni. Kiihkeästi suudellen laskeutui takaisin makaamaan kiinni mun vartaloon ja rakasteli huippuun asti, nopeasti ja voimalla. Suudeltiin ja huohoteltiin mies mun päällä vaikka kuinka kauan. Meni tosi pitkään ennen kuin maltettiin nousta ja pukea ja se viltti oli ihan öljyssä ja spermassa mun selästä ja koko seksistä. Ei haittaa yhtään. Ei ihanampaa kuin tollainen hieronta joka päättyy tollaiseen seksiin.

Vierailija
1787/3550 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni palasi parin viikon työmatkalta. Olimme lähettelleet toisellemme koko matkan ajan tuhmia kuvia, ja maalailleet jälleennäkemistämme. Odotettu päivä koitti ja miheni auto kaartoi pihaan. Menin eteisen oven taakse odottamaan polvillani, ylläni vain alusvaatteet. Ovi aukesi ja tartuin samantien miestäni haaroista ja vedin hänet lähemmäksi. Avasin hänen sepaluksen ja kaivoin kullin esiin ja aloin suudella sitä, hän kovettui todella nopeasti. Puristelin mieheni täysen tuntuisia säkkejä ja kiihdytin pääni liikettä, hyväilin samalla itseäni pikkareiden päältä ja tunsin kuinka ne olivat läpimärät. Tunsin kuinka hän alkoi nytkähdellä ja muna suussani paisui äärimmilleen. Pian hän purkautuikin voimakkaasti osin kasvoilleni, ha osin suuhuni. Kun nousin ylös lattialta mieheni nosti minut syliinsä, ja suuteli intohimoisesti. Hän istutti minut eteisen lipaston päälle ja riisui alishoisuni. Hän laskeutui suudellen kaulaani ja rintoja sekä hyväillen käsillään vartaloani. Hän alkoi nuolla ja sormeilla minua. Hänen kielensä tuntui niin uskomattoman hyvältä klitoristani vasten. Aloin voihkia ja liikuttaa lantiotani lähestyvän orgasmin pauloissa. En voinut enää pidätellä, suustani pääsi nautinnon ulvahduksia ja tunsin kuinka supistelin mieheni sormien ympärillä. Hän pitkitti orgasmiani kielellään ja näin tähtiä. Mieheni oli kovettunut uudelleen antaessaan minulle nautintoa, ja pian tunsinkin hänen pullean terskansa häpyhuulteni välissä. Hän hieroi elintään omaani vasten ja huokaili. En kestänyt enää olla kiusattavana ja anelin miestäni työntymään minuun. Hän upotti kookkaan kullinsa sisääni ja alkoi kiihkeä rytmisen penetraation. Suutelimme himokkaasti vällittämättä toistemme eritteistä pitkin kasvojamme. Hän nosti minut lipaston päältä syliinsä, kokoajan nussien minua. Hetken seisaaltaan nautittuamme hän käänsi minut selin itseensä, painoi lipaston päälle ja työntyi jälleen sisääni. Hän kumartui suutelemaan niskaani ja kuiskasi korvaani "kovaa vai hellästi" tunsin vain kostuvani enemmän ja enemmän ja voihkaisinkin hänelle vastauksen "kovaa". Kohta hän pani minua niin että lipasto hakkasi seinää ja minä vain haukoin henkeäni. En ole koskaan saanut niin rajua seksiä kuin sillähetkellä. Tunsin orgasmin jälleen lähenevän. Mieheni huomasi tämän ja kiihdytti tahtia entisestään, tunsin kuinka hänen peniksensä paisui myös äärimmilleen. Pian laukesimme yhtäaikaisesti lipastoa vasten. Hän retkahti selkäni päälle ja suuteli niskaani. Tärähtelimme orgasmiemme kourassa hetken, ja tunsin kuinka hänen siemenensä valui mehujeni kanssa pitkin reisiäni. Polvistuin vielä hänen eteensä ja otin mieheni pehmenevän peniksen suuhuni. Suutelimme vielä pitkään, jonka jälkeen toivotin hänet tervetulleeksi kotiin ja kerroin saunan olevan lämmin ja jääkaapissa olevan kylmää juotavaa.

Rakastelimme tuona iltana yhtä kiihkeästi vielä kolme kertaa, toivon tulevaisuudessa mieheni työmatkojen lisääntyvän, jotta voin aina toivottaa hänet yhtä tervetulleeksi kotiin.

Vierailija
1788/3550 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kaksikymppisenä menin Italiaan erästä kurssia varten, mutta ennen kurssia asuin muutaman päivän itsekseni yksityiseltä vuokraamassani loma-asunnossa. Tämän asunnon omistaja tuli näyttämään minulle asunnon ja antamaan avaimet: hän oli n. 40-vuotias, pitkä, mustat tuuheat kiharat ja ruskeat silmät, ihan tyypillinen komea italialainen mies, mutta jokin hänessä sai minut aivan hämilleni viehätyksestä. Tuo oli ensimmäinen kerta, kun tunsin vetoa selvästi vanhempaan mieheen. Myös hän vaikutti jotenkin säikähtäneeltä ja tunnelma oli alkukohteliasuuksien aikana jostain syystä hyvin jännittynyt.

Menimme hissiin, joka oli siinä vanhassa talossa niin pieni, että juuri ja juuri pystyimme olemaan siinä samassa hississä nojaamatta toisiimme. Tuijotimme toisiamme hiljaa peilin kautta ja tunsin niin lähellä seisoessani tämän miehen hyvin miedon hajuveden tuoksun, mikä sai aivoissani aikaan jotain outoja endorfiiniryöppyjä. Kun hissi saapui kerrokseen ja minun piti avata hissin sisäänpäin aukeavat sisäovet, jouduin sitä varten ottamaan askeleen taaksepäin koskettamaan tätä miestä kyljelläni sekunnin verran, mikä tuntui kuin sähköiskulta mahanpohjassa.

Hän esitteli asunnon minulle hyvin kohteliaasti mutta yhä vaivautuneesti. Tuntui, että hän jotenkin tarkoituksella vältteli tulemasta lähelleni tai katsomasta minua silmiin hissin jälkeen. Lopulta hän antoi avaimet minulle, jolloin kätemme kohtasivat. Hän piti kättään siinä pari sekuntia, katsoi minua silmiin ja hymyili ja lähti pois. Koko kohtaaminen oli kestänyt ehkä vartin ja emme olleet puhuneet mitään flirttimäistä vaan pelkkää small talkia (kerroin kurssistani jne., hän kertoi olevansa töissä teatterissa), mutta oloni oli kuin jossain huumeissa ja olin ihan läpimärkä.

Kun tuli aika jättää asunto ja siirtyä kurssimajoitukseen, jätin avaimet sinne ja lähetin omistajalle viestin vahvistukseksi. Pian tämän jälkeen hän lähetti minulle pitkän viestin, jossa hän kertoi, että oli tuntenut välillämme voimakasta vetovoimaa ja arveli, että se oli molemminpuolista. Hän kertoi, että oli vaikuttunut kauneudestani ja olemuksestani ja pyysi minua treffeille. Hän kertoi kaiken tämän hyvin suoraan adejktiiveja säästelemättä mutta samalla kohteliaasti, ja tämä rohkeus, jollaiseen en ollut ollenkaan tottunut, teki melkoisen vaikutuksen. Myönsin, että vetovoima oli molemminpuoleista, mutta kieltäydyin, sillä että en halua mitään irtotreffailua, sillä enhän ollut jäämässä sinne Italiaan pitkäksi aikaa. Lisäksi pidin omana tietonani, että olen luonteeltani hyvin varovainen enkä luottanut täysin siihen, että tämä mies oli eronnut kuten väitti. Pelkäsin myös, että kurssini menee pilalle, jos hullaannun tuosta miehestä. Mies kertoi ymmärtävänsä ja siihen se jäi.

Kurssini meni joka tapauksessa korkeintaan puolitehokkaasti minun osaltani, sillä sen jälkeen kun mies oli myöntänyt myös oman kiinnostuksensa, en voinut muuta kuin fantasioida hänestä jatkuvasti. Jälkeenpäin kyllä vähän kaduttaa, etten heittäytynyt. Toisaalta ehkä näin on parasta: yleensä fantasiat ovat totuutta parempia, ja tätä fantasiaa on mukava miettiä vielä vuosia jälkikäteen.

Vierailija
1789/3550 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen ekaa kertaa kun olin mieheni, silloin poikaystäväni, kanssa meillä kotona saunassa. Kumpikaan ei ollut vielä kunnolla nähnyt toisiaan alastomana. Jo pelkästänsä katsominen kun toinen riisuu oli jännää ja miehillä kun kiihottuminen ei jää huomaamatta oli upea tunne miten kovana hän oli, nähdä peniksen sojottavan pitkänä ja paksuna kohti kattoa, vaikka olin vasta rintaliivit ottanut pois. Mullakin nännit nöpötti ja varmaan posket punotti en sillä sano. Olimme kahden saunakamarissa pihalla omassa rakennuksessa vanhaan malliin. En voinut olla hymyilemätttä ja riisuttuani itseni kokonaan menin hitaasti pojan luo, suutelin häntä ja hyväilin hiljaa käsin kivikovaa seisotusta ja hieroin vartaloani sitä vasten. Näin miten hän nautti ja kiihotuin vaan lisää omasta viehätysvoimastani jos niin voi sanoa. Poikaystäväni voihkaisi, että haluaisi panna mua. Menin vietellen siten kuin osasin jalat avaten leveän penkin päälle istumaan. Hän tuli eteeni ja polvistui nojaten eteenpäin muhun. Ihanaa vaikka oli tosi kuuma rakastella. Tehtiin se ekaa kertaa meidän suhteen historiassa ja oli varmaan hankala asento hänelle, mutta eipä tuo valittanut päinvastoin murisi nautinnosta. Seuraavaksi saunaan ja löylyihin. Onneksi ei kovin kuumiin sellaisiin. Hieroin sitä lauteilla, koska erektio tuntui jatkuvan, eipä se tainnut laskea ollenkaan siinä välissä. Hän hyväili rintojani ja hellästi imi nännejä, suuteli kaulalla ja muuallakin ja hiveli mun alapäätä, siveli vain, ihan uutta mulle mutta niin kiihottavaa. Oli tehnyt toki sitä vaatteiden päälle mut siltikin. Orkkuni oli vääjäämättä tulossa ja poikakin henkäisi että syöksyttää justiinsa. Nopeasti menin makuulle ja samalla hetkellä, kun hän pääsi päälle ja sisään laukesimme kummatkin. Upeaa tulla noin yhtä aikaa ja siellä saunassa melki pyörryttävää. Otimme löylyjä vielä hetken ja pesimme toisemme hellästi, jolloin taas sain olemalla vain lähellä hänellä puoliheijarista ihanan kunnon jöpöttelyn aikaiseksi. Päätettiin, että jatketaan vasta sängyssä, mutta nukahdettiin sylikkäin kun sinne asti päästiin.  

Vierailija
1790/3550 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella mä sain yhtäkkiä kesken tunnin aivan valtavan kovan erektion. Niitä tuli tietysti tuossa iässä vähän väliä, mutta se oli jälleen niin timantinkova, paksu ja täysin pysty. Syy oli tällä kertaa se, koska luokassa vaihdettiin järjestystä ja eräs tyttö (nyk. vaimoni) kehen olin jo tuolloin hullun rakastunut istui nyt viereisessä pulpetissa. Ihastuneita tuijotuksia olin vasta hänen suuntaansa luonut ja hän on kertonut, että arvasi ja vaistosi tunteeni. En ollut varma mitä nyt tekisin. Tuntui samaan aikaan niin hyvältä ja ahtaalta ja paineiselta. Tyttö vilkuili ujosti löysien housujen etumuksen kohoumaani ja yritin peittää sitä paidalla ja muuttamalla asentoa ja vähän kääntyillen. Samaan aikaan liikuttelin lantiotani ylös-alas koko ajan tiheämmässä rytmissä, koska teki niin hyvää, herkkä ja paisunut pippelinpää oli pitkällä, ulkona boksereista ja hankautui päällyshousujen vyötäröön. Yritin edelleen olla niin kuin mitään ei olisi tekeillä, mutta tyttö hymyili kauniisti ja katsoi edelleen ujosti. Takana ja vieruspulpeteissa ei onneksi istunut ketään, eikä kukaan muukaan katsellut (kai), koska luokka oli aika levoton. Orgasmi ja siemensyöksy lähestyi ja samalla tytön pyyhekumi tippui ja pyöri jalkoihini. Menin paniikkiin, mutta en enää osannut lopettaa lantionnostojani. Tyttö nousi ja kumartui aivan lähelle, kuiskasi sitten, mä haluun et sä tuut, ajattele mua ja tuu kovaa. Hän kyykistyi nostamaan pyyhekumiaan, hipaisi säärtäni ja laukesin niin että tuolini heilui selvästija tuntui, että sperma pursuaa läpi housuista, eikä kullinpää pysy enää piilossa. En tiedä pysyikö, mutta se oli kovin orgasmi koskaan siihen saakka. Väristykset ja nykimiset eivät meinanneet loppua ollenkaan ja tyttö vain hymyili ja huokaisi niin seksikkäästi samaan aikaan. Luokassa meteli jatkui, opettaja karjui ja me pidimme toisiamme kädestä ja siitä asti on pidetty yhtä kaikin tavoin. Ei ehkä kaikkein kiihottavin kokemus, mutta top-2 ehdottomasti, vaikka rakastelemaan pääsin vasta myöhemmin.

Vähän sama muttei edennyt mulla ihan noin pitkälle että olisin housuihin tullut. Lähellä kävi. Lukion ekalla olin sydänjuuria myöten hullaantunut erääseen tyttöön jolla oli ihanat paksut ja hurjan pitkät luonnonkiharat melkein oranssit hiukset. Terveisiä vaan Susannalle <3 Muutenkin hän oli tosi suloinen ja ujo niin kuin minäkin. Vieläkin muistan sen kun hän käveli ne hiukset heilui melkein pepun päällä. Mikään ei mun mielestä ollut silloin niin seksikästä. Olin outolintu ehkäpä. Tyttö tiesi että olin lätkässä häneen ja me katseltiin ujosti toisiamme pitkin koulupäivää. Silloin ei vielä puhuttu paljoa mutta pelkkä hänen läheisyyskin oli kiihottavaa. Niin oli yhdellä tunnillakin. Istuttiin pulpetit neljän ryhmässä ja pari muuta kaveria lähti ryhmätöiden valmistelussa espanjan teemaviikon kurssilla käymään maikan jutuilla. Mä jäin kahdestaan tytön kanssa siihen ja tuntui etten mahdu enää housuihin. Seisoi niin kipeenä. Hän vilkuili miten siinä koitin olla kiemurrella ja kääntyillä mutta mikään ei auttanut. Oli pakko vähän nostaa koko kroppaa jotta erektio sai hankausta. S. hymyili ja katsoi arasti mun etumustaa ja sitten hän vaan hiljaa laski kätensä mun reidelle. Mitään ei sanottu värähdin ja justiin sain pidettyä etten lauennut mutta tod. lähellä kävi niin kuin sanoin. Jos vaan tytön käsi olisi ehtinyt liikkua... Kello soi ja tunti loppui just ajoissa. Oli tosi vaikea nousta siitä ylös ja lähteä luokasta mutta jotakuinkin se onnistui reppu puoliksi sylissä peittämässä. Menin siitä suoraan vessaan kädelle. Yksi kiihottavimmista kokemuksista mulle koskaan. Jatkettiin tota ainakun istuttiin lähekkäin ja mahikset oli. Se käsi mun reidellä rupes toisella kertaa jo vähän liikkumaankin. Oli niin Valtaisan kiihottavaa ja salaista. Sillä kurssilla tehtiin onneks usein ryhmätöitä.

Vierailija
1791/3550 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäääääää

Vierailija
1792/3550 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariviikkoa sitten kävin uuden miestuttavuuden kanssa katselemassa vähän talvista luontoa. Kiivettiin paikalliseen lintutorniin, jonka huipulta avautuu näyttävä järvimaisema. Tornin huipulla mies alkoi halailla ja suudella minua. Vaihdoimme himokkaita suudelmia ja tunsin kuinka himoni nousi. Koitin kädelläni miehen haaroja ja tunsin pullistelevan elimen. Kysyin mieheltä että onkonsää liian kylmä ulkoiluttaa pikkuveljeä. Ei ollut kuulemma, joten polvistuin ja avasin hänen sepaluksen. Kaivoin kalun esiin ja aloin nuolla sitä. Lämmin penis suussa tuntui hyvältä, aloin olla itsekkin todella kiimainen. Hetken aikaa suhin otettuani mies kysyi että onko minun mielestä liian kylmä laskea vähän housujani. Ei ole, totesin, ja nousin ylös samalla laskien housuni polviin. Otin kaiteesta tukea ja kumarruin. Tunsin kuinka mies siveli peniksensä päällä huulteni väliä, ja työnsi kärjen sisään. Hän aloitti ihanan hitaan työntelyn, joka työnnöllä upottaen itsensä aina vain vähän syvemmälle minuun. Huokailin nautinnosta. Mies alkoi kiihdyttää tahtia, ja hän osui välillä aivan pohjaani. Kiljahtelin ja voihkin hänen pitäessä minua lanteista kiinni ja naiden minua yhä vain nopeammin. Pian tunsinkin orgasmin lähestyvän, ja hän rohkaisi minua tulemaan. Siirsin toisen käteni klitorikselle, ja maailma sumeni. Mies työnteli hitaasti, juuri sellaista tahtia kuin orgasmin pitkittäminen vaatii, todella taitava munan käyttäjä sanoin hänelle. Hän alkoi taas kiihdyttää tahtia ja minä haukoin henkeäni. Sanoin hänelle että armoa ei tarvitse antaa. Hän työnteli elintään minuun niin kovaa kuin pystyi, olin aivan hekumoissani. Tunsin kuinka hänen penis paisui äärimmilleen. Hän alkoi huohottaa, jolloin käännyin nopeasti ympäri ja polvistuin. Otin tuon upean sykkivvän elimen suuhuni, ja pian tunsin kuinka kuuma silkkinen paksu neste tulvi suuhuni. Mies urahteli ja kramppaili, ja penis sykki viimeisenkin pisaran suuhuni. Hymyilimme ja naurahtelimme, suutelimme pitkään ja lähdimme hipsimään kotiani kohti. Joimme viiniä, ja söimme hyvin, keskustelimme ihan kaikesta maan ja taivaan välillä sekä tietty harrastimme ihanaa seksiä useasti illan mittaan. Olen viimeinkin löytänyt sielunkumppanini, puuttuvan puolikkaan sielustani, ja olen onnellinen.

N44

Vierailija
1793/3550 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää niin rakastin handjobeja nuorena (ja miksen tykkäisi vieläkin jos vaan olisi oma kauniimman sukupuolen edustaja niitä antamassa, tällä hetkellä ei ole). Testohuuruissa olisin halunnut tyttöystävää koko ajan ja hänkin mua, mutta aina ei ollut tilaisuutta ja mahdollisuutta seksiin. Toi oli sellainen välimuoto jolla mun enimmät teinipaineet sai purettua ja tyttis halusi nähdä miten runsaasti mä laukean. Joskus harvoin hän otti suihinkin, mutta paljon useammin ruiskin hänen kädestä. Tietysti aina olimme kahden ja ainakin yritimme piiloutua muilta. Yksi kerta jäi niin mieleen, kun olin saanut kauhean seisokin tunnilla jostain puolituhmasta kuvasta jonka tyttöystävä lähetti itsestään. Ei pitäisi katsella puhelinta tunnilla. Laitoin hälle viestiä että pakko lähteä runkkaamaan ja pyysin opettajaa päästämään mut vessaan. Onneksi luokan ovi oli perällä ja livahdin siitä. Samaan aikaan tyttö oli päässyt vessaan tunniltaan ja kohdattiin käytävässä. Siitä suoraan mentiin invavessaan ja hän riisui heti mun housuja ja alkoi hyväillä kullia kädellään. -- Saat tulla vähän työnteleen mutta et sitten laukea muhun, jotenkin noin hän sanoi, nojasi selkänsä seinään ja laski housujaan ja levitti reisiään. Muutaman ihanan työnnön tein tyttöä vasten polvet notkolla hänen huokaillessa niiden tahdissa ja sitten kun tulin pakosti ulos, laukesin rajusti sykähdellen ja voihkien hänen kädestä ja omasta kädestäni pitkin lattiaa. Meinasin kaatua, niin voimakas orgasmi oli. Bideesuihkulla vähän huuhdeltiin ja sitten mä palasin takaisin tunnille puoliseisokissa jota se lämmin bideesuihku ei kyllä yhtään auttanut laskettumaan. Olin tytölle velkaa ja kirjastossa tein sormin ja kielellä hänelle hänen maatessaan lastenhoitovessan leveällä allastasolla. Kiipesin kyllä lopuksi kovana aivan himoissani hänen päälle ja rakasteltiin taas hetki ennen kuin ruiskin altaaseen. Yleensä oli mulla oli kortsu lompsassa mutta sinä päivänä ei tullut messiin. Riskillä mentiin mutta ei auttanut, halut oli niin kovat... oi noita aikoja, eivät koskaan enää palaa 

Vierailija
1794/3550 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiihoittavin.

Olimme vaimon kanssa viihteellä ravintolassa.

Tanssittiin ja pidettii hauskaa,itse jouduin laistamaan alkoholin lääkehoidon takia ja lupasin vaimolle että olen sitte "juoppo kuskina".

Illan edetessä vaimo oli jo pikkuisen huppelissa ,ja häntä alkoi tanssittaa nuori mies.

Vaimo kertoi naama punaisena että sillä seisoo.

Se on kiinnostunut sinusta,naureskelin,ja niitä on kolmen nuoren miehen porukka.

Siinä sun kimppa kokeilu mahdollisuus.

Joo joo ,noita sun puheita taas.

Poika haki taas vaimoa tanssimaan. Kysy siltä kuiskasin vaimolle,jonka se tanssiin hakenut

Mieskin varmaan kuuli.

Vaimo tuli punaposkisisena takas,,mitä teen?

En ainakaan yksin uskalla mennä ,sun on pakko tulla mukaan.

Tottakai vastasin vaimolle hymyillen ,ohjaan pojat reijälle ja levitän sut.

Vaimo näytti kieltä ja kiirehti tanssilattialle.

Vaimon naama oli vielä punaisempi kun palasi tanssimasta.

Ei hitto ne haluu naida!!mitä teen.

Niille sopii jos pidät sitte turvan kiinni,ja niille sopii erinomaisesti se että seuraat naimista.

Tuo esi leikki mitä se ravintola hetki oli..meinas kiihoituksesta mennä ihan sekaisin

Ja se kun näki kuinka vieras siitin alkoi työntymää vaimoon joka voihki kiimassa.

Vierailija
1795/3550 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kiihoittavin.

Olimme vaimon kanssa viihteellä ravintolassa.

Tanssittiin ja pidettii hauskaa,itse jouduin laistamaan alkoholin lääkehoidon takia ja lupasin vaimolle että olen sitte "juoppo kuskina".

Illan edetessä vaimo oli jo pikkuisen huppelissa ,ja häntä alkoi tanssittaa nuori mies.

Vaimo kertoi naama punaisena että sillä seisoo.

Se on kiinnostunut sinusta,naureskelin,ja niitä on kolmen nuoren miehen porukka.

Siinä sun kimppa kokeilu mahdollisuus.

Joo joo ,noita sun puheita taas.

Poika haki taas vaimoa tanssimaan. Kysy siltä kuiskasin vaimolle,jonka se tanssiin hakenut

Mieskin varmaan kuuli.

Vaimo tuli punaposkisisena takas,,mitä teen?

En ainakaan yksin uskalla mennä ,sun on pakko tulla mukaan.

Tottakai vastasin vaimolle hymyillen ,ohjaan pojat reijälle ja levitän sut.

Vaimo näytti kieltä ja kiirehti tanssilattialle.

Vaimon naama oli vielä punaisempi kun palasi tanssimasta.

Ei hitto ne haluu naida!!mitä teen.

Niille sopii jos pidät sitte turvan kiinni,ja niille sopii erinomaisesti se että seuraat naimista.

Tuo esi leikki mitä se ravintola hetki oli..meinas kiihoituksesta mennä ihan sekaisin

Ja se kun näki kuinka vieras siitin alkoi työntymää vaimoon joka voihki kiimassa.

JepJep.....krooh!

Vierailija
1796/3550 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh...aivan huippua runkkumatskua! Olen tullut jo useasti!

Vierailija
1797/3550 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ollut viikon poissa kotoa ja tulin sisään ja tunnelma oli aika  ns jäätävää, akka makaa sohvalla ja alkaa käskyttää tekemättömistä töistä yms ja pilaa fiiliksen mutt onneksi sain panna erästä opettajaa viikolla olan takaa ettei niin ollut väliäkään

Vierailija
1798/3550 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rivitaloasuntomme takapihalla piha-askareita tekemässä, Naapurin rouva oli etätöissä viereisessä asunnossa. Siinä ollessani ajatukset alkoivat harhailla seksin suuntaan ja vilkuilin välillä rouvaa, joka istui kuulokkeet korvissa kahden monitorin edessä. Pikkuhiljaa tunsin erektion nousevan ja katseemme rouvan kanssa kohtasivat. Molemmat kiihotuimme, katseet muuttuivat himokkaiksi ja kullini tuli aivan kivikovaksi. Käännyin seisomaan sellaiseen asentoon, että kivikova paisunut kullini näkyi housujeni läpi selvästi. Tässä vaiheessa näin, että rouva  istuessaan  nopeasti veti housunsa alas (valitettavasti pöytä esti näköyhteyden alemmas) ja jatkoi kiimaisella katseellaan katsomistani. Sipaisin kulliani ja mieli teki mennä aivan hänen ikkunansa eteen. Tätä en kuitenkaan tehnyt, koska aviomies oli asunnossa toisella puolella taloa, vaan menin makuuhuoneeseemme ja runkkasin kiihkeän orgasmin peilistä itseäni katsellen ja rouva P.H.:ta ajatellen. Toivoin pääseväni myöhemmin harrastamaan kiihkeää seksiä hänen kanssaan, mutta hän jälkikäteen ilmeisesti häpeili omaa kiihottumistaan ja vältteli minua ja katsettani. Se kiima minkä katseidemme kohtaaminen sai aikaan oli äärimmäisen eroottista sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
1799/3550 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ekaa kertaa panemaan silloista tyttöystävää, nykyistä vaimoani ja lapsieni äitiä. Aikaa on kulunut liki 20v ja edelleen koen niitä kiihottavempia hetkiä hänen kanssaan. Tollanen samanlainen sporttihirmu taskuraketti se on edelleenkin, kun oli silloinkin. Mutta se on jäänyt mieleen ja myönnettäköön, että vähän ennen h hetkeä oli pakko omin käsin purkaa pahin kiima pois, muuten olisi varmaan tullut niille kuuluisille reisille.

Vierailija
1800/3550 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin suunnistamassa koulun liikkatunnilla kasilla. Kaikki suunnisti pareissa minun parini sitten oli sen aikainen ihastus ja mentiin yhteen rannan pukukoppiin. Me suudeltiin kiihkeästi sen jälkeen hän puristeli rintojani ja sormetti mulle mahtavan orkun. Itsekkin annoin hänelle kun nuolin hänen kiveksiään ja hän työnsi kurkkuun asti peniksensä

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi