Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottavin kokemuksenne?

Vierailija
28.05.2016 |

Laittakaa kehiin!

Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.

Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.

Kommentit (3612)

Vierailija
3581/3612 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jatkoa?

Vierailija
3582/3612 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa odotellaan.

Kunhan se tulee , taidan palkita itseni samalla kun luen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/3612 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä N36 palkitsee meidät vielä loppuhuipennuksella..odotellaan rauhassa 

Vierailija
3584/3612 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä N36 palkitsee meidät vielä loppuhuipennuksella..odotellaan rauhassa 

Ei paljon kannata odotta peräkammarin penan jorinoita. voisi toki tehdää hyvää tiliä haamu kirjoitajana.

Vierailija
3585/3612 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun näin kerran M48, gurun takaapäin.

Vierailija
3586/3612 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen omia fantasioitaan tosi tarinoina spammaavan yhdys sana ja , väli merkki ongelmaisen perä kamarin pojan . Juttujen lukeminen tältä , foorumilta. On kiihottavinta kaikista .

T. M62 , eikun siis N32

Vierailija
3587/3612 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa pantiin varatun naisen kanssa. Aamulla sen ukko haki hänet töistä. Ei ollut rouva käynyt edes alapesulla eikä vaihtopikkareita ollut.

Vierailija
3588/3612 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko jatkoa?

Sitten laittoivat pillut vastakkain ja mies pani niitten väliin, välillä muna lipsahti sisään.

Vierailija
3589/3612 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseksi WCssä oli odottamattoman kuuma kokemus. Ajatuksena se on tuntunut vastenmieliseltä ja epähygieniseltä ja hetken se arvelutti tilaisuuden tultuakin. Kun ehdottaja oli kuuma ja häntä halutti saada, loppu sujui kuin itsestään. Sen verran tilanahtaus häiritsi ja suihinotosta siirtyminen panoon sisälsi koomista koreografiaa, ettei nalli palanut läheskään niin nopeasti, kun olisi voinut etukäteen kuvitella. Ehtipähän toinenkin osapuoli saamaan. 

Vierailija
3590/3612 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaseksi WCssä oli odottamattoman kuuma kokemus. Ajatuksena se on tuntunut vastenmieliseltä ja epähygieniseltä ja hetken se arvelutti tilaisuuden tultuakin. Kun ehdottaja oli kuuma ja häntä halutti saada, loppu sujui kuin itsestään. Sen verran tilanahtaus häiritsi ja suihinotosta siirtyminen panoon sisälsi koomista koreografiaa, ettei nalli palanut läheskään niin nopeasti, kun olisi voinut etukäteen kuvitella. Ehtipähän toinenkin osapuoli saamaan. 

Samoin ne kerrat lukiossa kun piti vaan saada ja muuta paikkaa ei ollut just sillä hetkellä ainakaan saatavilla. Tyttö vaan lattialle pitkälleen ja itse siihen päälle kollin innokkuudella touhuamaan. Sori Mira en varmaan ajatellut kauheasti sun mukavuutta. Nopeitakin ne panot oli. Ei ollut aikaa tuhlata ennen seuraavaa tuntia pois lukien vapaatunnit. Se kaiken ylitse menevä seksin himo ohjasi ja kulli sojotti pystysuorassa tytön kanssa kiihkoillessa. Jalat levisivät helposti ja todella kosteaa odotti meikäläistä kohteessa kun pääsin kontalleni ja siitä puskin makuulle. Ihan mahdotonta höyläämistä ja kiimaista suutelua siinä samalla. Niin vähän vaatteita pois edestä kuin mahdollista. Miralla ainakin vähän pehmeämpää olla tuolleen.

Hän silti nautti kaikesta huolimatta ja ihanasti nauttikin.

Vierailija
3591/3612 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten törmäsin täällä chätissä mieheen, jonka sitten tapasin livenäkin ja jonka kanssa päädyttiin sänkyyn. Meillä oli seksisuhde ja hyvin tyydyttävä olikin. Ekana yönä, jonka vietimme yhdessä ei juuri nukuttu vaan naitiin koko yö niin, että mies laukesi mutta jatkoi vain. ei aina edes vetänyt ulos. Muillakin tapaamiskerroilla harrastettiin seksiä joskus niin, että miehen laukeamisesta huolimatta ei yhdyntää keskeytetty. Spermaa ei kyllä enää rakastelun loppuvaiheessa enää tullut niin paljon kuin aluksi, määrä väheni huomattavasti.

Vierailija
3592/3612 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuosi sitten törmäsin täällä chätissä mieheen, jonka sitten tapasin livenäkin ja jonka kanssa päädyttiin sänkyyn. Meillä oli seksisuhde ja hyvin tyydyttävä olikin. Ekana yönä, jonka vietimme yhdessä ei juuri nukuttu vaan naitiin koko yö niin, että mies laukesi mutta jatkoi vain. ei aina edes vetänyt ulos. Muillakin tapaamiskerroilla harrastettiin seksiä joskus niin, että miehen laukeamisesta huolimatta ei yhdyntää keskeytetty. Spermaa ei kyllä enää rakastelun loppuvaiheessa enää tullut niin paljon kuin aluksi, määrä väheni huomattavasti.

Ai noita ihania nuoruus muistoja tuli mieleen kun ekoja kertoja pääsin panemaan. Kiima oli tosiaan niin kova että en ottanut laukeamisen jälkeen ulos vaan jatkoin panemista. Kerran oli niin kova kiima että kolmannen orkun jälkeen vasta erektio laski. Enää en moiseen pysty.

Vierailija
3593/3612 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien tauon jälkeen sain eilen vessaseksiä aikuiskoulutuskeskuksessa. En saa orkkua niin nopeasti ja esivalmistelutkaan ei olleet riittävät. Iso mies kondomin kanssa tuntuu aluksi epämukavalle. Jännittävä fiilis kuitenkin oli. N 31

Vierailija
3594/3612 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa edelliseen..

....

Vartalo sylissäni säpsähti hiukan vierasta kosketusta. Otin hänet tiukemmin otteeseeni ja kuiskasin korvaan, jatketaanko? Oi kyllä, hän vastasi, niin hiljaa, että en ollut varma oliko se huokaus vai sanoja. Suutelin hänen kaunista tuoksuvaa kaulaansa ja tunsin sydämen kiihtyvän sykkeen huulillani. Jännitys ilmassa väreili ja intohimon voimat odottivat pääsevänsä vapaaksi. 

Hyväilin upeaa naisen vartaloa ja ihania pieniä kiinteitä rintoja. Nuolen ja suudellen siirryin kaulalta rinnoille. Nännit olivat kovemmat kuin koskaan ennen. Imin toista ja käteni oli toisen rinnan kimpussa. 

Yllättäen miehen suuri ja karvainen käsi työntyi röyhkeästi oman käteni alle ja kouraisi rintaa. Vinkaisua muistuttava ääni ja reisien puristus päälläni kertoivat sen voimasta. Naiseni lantio, kuin luonnon tahdosta, työntyi hieman taakse päin ja haarat aukenivat, vaati

Täällä jo odotellaan jatkoa ja kuinka kiikeäksi meno yltyykään.

Vierailija
3595/3612 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkarinkin voi näköjään antaa monella tavalla. Juuri täysi-ikäistynyt typykkä otti suihin loppuun asti, nieli mällit ja jatkoi imeskelemällä aluksi kasseja ja sen jälkeen palasi suihinottoon samalla kasseja hyväillen. Uusi seisokki rämähti nopeammin kuin koskaan. M38

Vierailija
3596/3612 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun uimahallissa suihkussa vieras mies kysyi ihan yllättäen että haluanko seksiä hänen kanssaan. Omistan isohkon pyöreän pepun ja se kiihotti häntä. En ollut koskaan miettinyt seksiä toisen miehen kanssa mutta ajattelin että kokeillaan. Uimahallissa hän hieman puristi mua pepusta mutta ei siellä voinut touhuta. Sovittiin että mennään hänen luokseen. Kiihotun kovasti jos siitä puristelusta niin oli uimahallissa peittelemistä omassa innossa. Miehen luona suoraa vaan vaatteet pois ja petiin. Imin häntä vähän aikaa 69 asennossa kun hän lämmitteli mun peppua. Nopeesti se meni kuitenkin siihen että oli kalu pepussa. Ja voi pojat että se teki hyvää. Sen jälkeen olen silloin tällöin antanut peppua hänelle ja muillekin miehille. Mutta ensimmäinen. Kerta on tosiaan jäänyt mieleen

Vierailija
3597/3612 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia kokemus oli ehdottomasti se kun olin kotona ja ihana mies tulee pimpottamaan oveen meen avaan ja mies tuli sisään mentiin makkariin ja ruvettiin riisumaan toisia ja hyväiltiin toisia ja olin ihan että tää on ihanin mies siinä sitten tunnin verran pantiin ja siitä on nyt 4 vuotta niin meillä on jo kaksi lasta yhdessä

Vierailija
3598/3612 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä kostun yhdyntävalmiiksi miehen vaativista suukoista. Kädet vaeltaa mun vartalolla, hyväilee pimppiä housujen päältä, suu näykkii kaulaa ja korvanlehteä. Mä silittelen miehen stondista housujen päältä. Jatkuu aivan mun orgasmin porteille asti, mikä lähestyy kyl nopeasti. Ja sitten saan kun mies työntää sisään. Esim. Istutaan sohvalla ja siitä lähtee yleensä miehen aloitteesta. Mä tykkään että hän on se aloitteentekijä ja kiihkoilee mun kanssa. Tuntuu halutulta ja seksikkäältä oma kroppa. Oon kyllä pitänyt siitä huolta. Yläastefarkutkin vielä mahtuu. Paljon ei mulle tarvi tehdä ja se on just se intensiteetti millä mies sen tekee. Haluaa mua niin paljon. Tykkään yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä.

Kuvailin tuossa edellä miten mies tekee. Mä teen kyllä välillä hänelle. Hän nauttii siitäkin, mutta sanoo että nauttii yhdynnästä mun kanssa eniten. Tykkään vaan paljon siitä että hän kiihkoilee ensin ja lämmittelee mua. Se tunne naisena kun toinen käy niin kuumana ettei malta pitää näppejään erossa... Ollaan ehkä suhteessa sit vielä kanivaiheessa, mutta en valita.

Vierailija
3599/3612 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tyttöystävä joka oli oikea teeseri. Jotta pääsi paneman niin se oli aina kauhean työn ja tuskan takana. Tämän kaunottaren bravuri oli koulussa kiusoitella ja tietysti nuorella miehellä seiso kun rautakanki. Tätä kun jatkui aina joka välitunnilla niin pienikin hyväily sai jo laukeamaan. Ja tytön silmät loistamaan. Ylensä mentiin johonkin vessan suutelemaan ja tyttö jossain vaiheessa avasi farkut tai ujutti käden housuihin ja runkkasi hitaasti niin että laukesin housuihin. Sitten käsi pois ja housut kiinni missään nimessä ei saanut puhdistaa mitenkään. Kiihottui juurikin tuosta että oli saanut minut laukeamaan housuihin siinä sitten housut märkänä seuraavalle tunnille. Vilkuili sitten hymyili koska tiesi että istun siinä lasti housuissa. Nuoruuden innolla tuo tyhjennys onnistui kyllä useamman kerran päivässä. Viimeisellä tauolla hän vasta päästi panemaan ja se olikin sitten melkoista jyystöä. Kiihotti aivan sairaasti ja luokassa oli aina pelko että tuoksuuko jokin.

Vierailija
3600/3612 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naispuolisen uuden ystävän kanssa rannalla. Molemmilla sievät bikinit päällä ja ihanat parikymppisen nuoren naisen kropat. Yritin olla tuijottamatta kaveria, koska ihan kaveripohjalta oltiin siis tekemisissä. Eikä hän tiennyt mitään minun suuntautumisestani. 

Sitten ystäväni pyysi levittämään aurinkorasvaa selkäänsä. Asiallisesti, henkeä pidätellen siinä levittelin ja yritin olla välittämättä sähköisestä tunteesta, joka kouraisi ihanasti alhaalta, kun kädet lipuivat kiiltävän liukkaalla iholla. Ystäväni pyysi levittämään alemmas, joten siirryin alaselkään ja sieltä hipaisin puolivahingossa pakaroita. Kädet vaelsivat uimapuvun alaosan sisään ja viipyilivät siellä. Ystävä pyysi jatkamaan, joten kädet siirtyivät etupuolelle. Vartaloni painautui aivan häneen kiinni ja kuulin kiihkeän hengityksen. Sitten meillä tuli kiire pyöräillä kämpilleni. Siellä rannalla ei sentään viitsinyt alkaa mitään, kun siellä liikkui muitakin, mutta sanotaan nyt vaikka näin, että pyörämatka kämpille oli kuumottava. Mä olin ainakin niin märkä, etten koskaan ole ollut ja pyörän satula tuntui ihanalta oikeasta paikasta. Ei meinattu pysyä pöksyissämme, kun lukittiin pyörät kerrostalon pihalle. Maltettiin kuitenkin sisälle asti ja meno oli aika kiihkeää, mut ei siitä sen enempää. Se oli ensimmäinen naiskokemukseni ja niin kuuma, kuten se kesäpäiväkin. Siitä alkoi sitten muutaman vuoden kestänyt juttu ja ystäviä ollaan vieläkin. 

Misu36