Miksi naiset hakeutuvat vain humanistisille aloille eikä hyödyllisille?
Miksi se on näin? Miksi naiset eivät halua kantaa maailman painoa kuten miehet?
Kommentit (48)
Tämä on taas hyvä esimerkki siitä mitä kutsutaan "epäsivistyksen keveydeksi". Vain totaalisen sivistymätön idootti väheksyy humanistis-yhteiskuntatieteellisiä aloja.
Aloittaja unohtaa myös provovimmassaan, että työmarkkinoilla on yhtä paljon naisia ja miehiä. Todennäköisesti siis aika harvalla miehellä on sekä työpaikka että "elättivaimo" kotona. Eli tulepa nyt sieltä 1950-luvun amerikkalaisesta tv-sarjastasi tähän päivään ja keksi joku ajankohtaisempi provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kohtaavat ikäviä asenteita miesvaltaisilla aloilla, joten se vähentää mielenkiintoa.
Erityisen ikäviä asenteita nainen kohtaa naisvaltaisilla työpaikoilla :D
Jep! Miesvaltaisella DI-alalla tosi hyvä työilmapiiri, sen sijaan ex-duunissa sairaanhoitajana oli todella myrkyllinen ympäristö. Onneksi pääsin pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kohtaavat ikäviä asenteita miesvaltaisilla aloilla, joten se vähentää mielenkiintoa.
Erityisen ikäviä asenteita nainen kohtaa naisvaltaisilla työpaikoilla :D
Jep! Miesvaltaisella DI-alalla tosi hyvä työilmapiiri, sen sijaan ex-duunissa sairaanhoitajana oli todella myrkyllinen ympäristö. Onneksi pääsin pois
Ystäväni oli ainoana naisena insinöörityöyhteisössä, ja sanoi, että siellä on ihan samanlaiset ongelmat kuin naisvaltaisilla aloilla. Mieheni on ollut 20 vuotta telekom-alalla ja kertoo vaikka mistä selkäänpuukottajista.
Ai? Mä opiskelen lääketiedettä ja kurssikavereissa on kyllä pieni enemmistö naisia. Aika fifty-fifty menee kaikilla vuosikursseilla meidän yo:lla. Mun mielestä ihan hyödyllinen ala mut ap on varmaan eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mä opiskelen lääketiedettä ja kurssikavereissa on kyllä pieni enemmistö naisia. Aika fifty-fifty menee kaikilla vuosikursseilla meidän yo:lla. Mun mielestä ihan hyödyllinen ala mut ap on varmaan eri mieltä.
Juu lääkiksen opiskelijat työskentelevät usein julkisella sektorilla ja kuuluvat näin ollen persujen kuvitteellisiin vihollisiin. Kalja ja pekonilla höystetty nakkimuki on kaikki mitä terveyteen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, persuille mitätön.
Olen ammatiltani putkiasentaja ja nyt opiskelen lvi-suunnittelijaksi. Olen kai mies.
N25