Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi teille tärkeämpää, miehen ääni vai pituus?

Vierailija
28.05.2016 |

Valitsisitko tulevaksi poikaystäväksesi/aviomieheksesi miehen joka on selvästi lyhyempi kuin unelmamiehesi mutta jolla on maailman lämpimin ja kaunein syvä bassoääni VAI miehen joka on täydellisen pituinen (saat määritellä tämän pituuden itse) mutta ääni on sellainen nasaalimainen ja jopa hiukan naismainen.

Nämä kaksi miestä ovat muuten täysin identtisiä. Eli siis kumpi teitä puhuttelee enemmän, ääni vai pituus?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni, ehdottomasti.

Vierailija
2/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitää olla kohdillaan.

Vierailija
4/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni voittaa 6 - 0.

Vierailija
5/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni. Mutta kyllä mulla pituudessakin on alaraja, olen itse 170 enkä kyllä sen alle olevaa miestä pysty harkitsemaan.

Vierailija
6/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä onko ääni matala vai korkea kunhan se on seksikkäästi käheä.

Vierailija
7/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Hienoa olla 165cm nasaaliäänellä. Pitää varmaan ruveta juomaan viskiä urakalla ja käydä pituusleikkauksessa

Vierailija
8/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ihan ehdottomasti. Mulla on lyhyt mutta hyvä-ääninen mies 😊

Vierailija
9/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni

Vierailija
10/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi tinkiä kummastakaan. Ja onneksi ei tarvinnut.

Vierailija
11/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus.

Vierailija
12/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs ääni antaa mielestäni vaikutelman korkeammasta testosteronitasosta, joten se on siksi tärkeämpi, kuin pituus.

Vierailija
13/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ääni "lisää"  pituutta kummasti. Sitä paitsi ääntä voi aina kehittää. Kokemuksesta voin sanoa, että jos mies on esim. kuorolaulaja, hänellä on poikkeuksetta hyvä, syvä ja vetävä ääni.   Jos on pitkä mutta piipittävä ääninen, kannattaa   treenata sitä ääntä. Näin saa pituuden ja hyvän äänen.

Vierailija
14/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisitko tulevaksi poikaystäväksesi/aviomieheksesi miehen joka on selvästi lyhyempi kuin unelmamiehesi mutta jolla on maailman lämpimin ja kaunein syvä bassoääni VAI miehen joka on täydellisen pituinen (saat määritellä tämän pituuden itse) mutta ääni on sellainen nasaalimainen ja jopa hiukan naismainen.

Nämä kaksi miestä ovat muuten täysin identtisiä. Eli siis kumpi teitä puhuttelee enemmän, ääni vai pituus?

Ottaisin sen bassoäänisen.Tietysti rakastan nykyistä poikaystävää,vaikka hänellä on "epämiehekäs" ääni,mutta jos saisi valita niin mieluummin lämmin,syvä basso.Olen itse 163cm,joten useimmat miehet ovat joka tapauksessa "sopivan pituisia"(itseäni lyhyempää en huolisi,mutta en sellaista toisaalta ole tavannutkaan).

Vierailija
15/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Hienoa olla 165cm nasaaliäänellä. Pitää varmaan ruveta juomaan viskiä urakalla ja käydä pituusleikkauksessa

Joillain on kyllä ilmiömäinen kyky ottaa ihan mikä tahansa neutraali asia henkilökohtaisena loukkauksena!

Asiallinen avaus:onko tämä vai tuo ominaisuus kumppanissa tärkeämpi?

Mielensäpahoittaja:Mulla ei ole kumpaakaan,kyllä minä niin mieleni pahoitan jos joku arvostaa ominaisuuksia joita minulta puuttuu!

Aika harva asia on sellainen,että ihan kaikki tykkää samasta.

Vierailija
16/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys (olen pätkä ja mulla on pitkäfetissi, varmaan geenit etsii tasapainottajaa) mutta kyllä ääni on tärkeämpi. Lyhyelle nasaaliääniselle nro seiskalle: Pituudelle et voi mitään, eli unohda se. Ääntä sen sijaan voi ja kannattaa treenata, monella on tietämättään äänenmuodostus ihan vatuillaan mutta tietyissä rajoissa sitä voi korjata. Lisäksi, jos äly leikkaa niin kuuntelija kuuntelee niitä juttuja ja ääni siitä kyllä unohtuu. Itse ennen nykyistä kumppaniani olin todella ihastunut erääseen lyhyeen, nasaaliääniseen, oikeastaan jopa vähän rumaan mutta superälykkääseen ja huippuhauskaan mieheen.

Vierailija
17/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on kyllä ilmiömäinen kyky ottaa ihan mikä tahansa neutraali asia henkilökohtaisena loukkauksena!

Asiallinen avaus:onko tämä vai tuo ominaisuus kumppanissa tärkeämpi?

Mielensäpahoittaja:Mulla ei ole kumpaakaan,kyllä minä niin mieleni pahoitan jos joku arvostaa ominaisuuksia joita minulta puuttuu!

Aika harva asia on sellainen,että ihan kaikki tykkää samasta.

Hohhoijaa. Et taida itse olla 165cm nasaaliääninen mies? Se on kaikkea muuta kuin neutraali asia toisin kuin esim. silmien väri. Kerropa ihan rehellisesti kuinka monta sellasta naista tiiät jotka preferoivat miehessä lyhyyttä ja nasaaliääntä

Vierailija
18/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä matalaäänisistä miehistä, sen pitää olla hieman käheä ja korkeampi. Eli valitsisin äänen, pituudella ei ole merkitystä.

Vierailija
19/19 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien pitää olla kohdillaan.

Hyi vittu kiekuvat ja kikattavat miehet.