Mahdutko edelleen vaatteisiin, joita käytit yläasteella??
Kommentit (86)
En. Yläasteajoosta on 15 vuotta, mutta 100-110 kg taisin olla ysillä. Nyt paino 157 kg joten millään en mahdu. Ovat tosin niin muodista menneitä ja erityylisiä kuin nykyisin suosimani, että ei haittaa. Enkä muutenkaan haluaisi olla niin laiha.
Helposti! Minua menisi varmaan kaksi silloisiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat isoja nykyään. Silloin olin kokoa M (painoin 60kg), nykyään 170cm ja 50kg. Pituus pysynyt samana seiskaluokalta asti.
Hui, mikä alipaino!
Teini-ikäisellä on teinin vartalo, naisella naisen vartalo, johon kuuluvat runsaammat muodot. Siinä ei ole mitään hävettävää. Enkä tarkoita nyt lihavuutta. Älä pelkää naiseutta!
Mahdun, kaapissa edelleen vaatteita niiltä ajoilta. Painan itse asiassa hieman vähemmän nyt ja olen pidempi kuin silloin.
En mahdu ja olen 46v. Eikä tarvitse mahtua.
Mahtuisin kyllä, mutta en ole säästänyt niitä. Painoin yläasteella n.51kg, nyt n.46kg. Olen 23-vuotias.
En. Yläasteella olin 170cm pitkä ja nykyään 180cm.
N25
Mahdun. Olen suunnilleen samankokoinen. Rinnat ja takamus hieman suuremmat. XS-S ja vajaa 160 cm, 25 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat isoja nykyään. Silloin olin kokoa M (painoin 60kg), nykyään 170cm ja 50kg. Pituus pysynyt samana seiskaluokalta asti.
Hui, mikä alipaino!
Ei tuo nyt kovin paha alipaino ole, varsinkaan jos olo on hyvä ja on terve.
En onneksi. Tuolloin oli painoindeksi joku alle 18 ja koko 32, nyt on vähän kurveja ja 36/38 (alaosat isompia). Rehellisesti parhaimmillani olin tuossa välissä 34/36 kokoisena, mutta ei kiinnosta asiaan paneutua niin paljon että jaksaisin yhden koon laihduttaa. SSSS, miksi haluaisit pysyä yläasteelaisen kokoisena? Pelkäätkö naiseuttasi?
En mahdu yläasteen aikaisiin vaatteisiin. Painoin silloin noin 44 kg. Näyttäisin todella rumalta varsinkin kasvoista noin laihana. Olen 165 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Olin yläasteella 1970-luvun lopulla ja en todellakaan mahtuisi. Housun lahkeita lukuunottamatta kaikki oli tiukkaa, joten en ihmettele, että 80-luvulla vaatteet oli väljiä. Auts, ihan kainaloita pakottaa, kun muistelen puseroiden ja takkien leikkauksia.
Paitapuserot--- Fyysisen työn tekijät vaikka olivat naisia, sanoivat paitojen hauisten kohdalla kiristävän. Nyt tuntuu ihmeelliseltä miksi farkkujen piti olla tiukat. XS---->XL
En mahtuisi, olin laiha tikku, eikä ollut muotoja nimeksikään. Parikymppisenä hankittuihin kyllä, nyt olen nelikymppinen ja normaalipainoinen.
Kävin yläasteen 2000-luvun alussa ja jotkut yläosat mahtuvat edelleen. Olin aina luokkani lyhin ja pienin, joskus yhdeksännellä luokalla kasvoin tähän täyteen 160 sentin pituuteeni, lantio leveni ja sain pyllyn. Yläasteella housukoko oli 34, myöhemmin 36-38.
Mutta käytän yhä edelleen samoja yöpaitoja kuin 10-vuotiaana tinniäisenä! Sitten kun ne joskus kuluvat puhki, joudun ehkä ostamaan aikuisen ihmisen yöasun. :D Olen 28-vuotias.
Pipo tippuu nykyään silmille kun on suorat hiukset. Kiitos 80-luvun Bon jovi permanentin 😀
En ehkä housuihin, mutta muihin,sillä olen edelleen samankokoinen, tai no kuppikoko on pienentynyt ja lantio levinnyt.
155cm/46kg ja yhdeksän lasta.
En todellakaan mahdu. Ysiluokan lopulla painoin 56 kiloa ja olin pituudeltani sama kuin nyt, eli 170 cm, mutta nykyään painoa on 64 kg. Mielestäni kroppani näyttää kuitenkin nyt paremmalta kuin teininä.
Mahdun. Yläasteella painoin koko ajan jotain 52-56kg välillä, nyt painan 49kg. Kaikki housut eivät enää sovi, sillä lahkeet ovat jääneet lyhyiksi. Olen 18-vuotias.