Mahdutko edelleen vaatteisiin, joita käytit yläasteella??
Kommentit (86)
Niihin nyt mahtuisi koko perhe. Terveisin 80-luvun nuori
En mahdu. Painoin yläasteella 48kg.
Nyt olen jo vanha akka ;) 47v. ja en todellakaan halua painaa noin vähän sillä olisin kuin kuivan kesän orava...
En, koska olin yläasteen aikana vain 150-163 cm pitkä. Nykyään olen yli 180 cm pitkä. Mutta olenkin mies, siinä selitys.
Kyllä tosin jotkut naisetkin voivat tuossa ajassa vielä reilustikin pituutta kasvaa.
En.
Olin 10 kg kevyempi silloin.
Silloin oli c-kuppi, nyt G.
Takapuolikin vähän leveämpi, mutta ei niin paljoa.
N47
Mahtuisin, mutta en laittaisi niitä päälleni mistään hinnasta. 164-170cm poikien vaatteita 1990-luvun lopulta...
Mahdun, mutta ei ne kovin hyvältä näytä :D. Olin koko xs, nyt kokoa s. Painoin silloin jotain 45 - 48 kg. Nyt kymmenen enemmän :). Ikää nyt 25 vuotta.
En mahdu ja olen nelikymppinen. Entäpä ap?
Sovin. Yläasteella olin urheilullinen 50kg tyttö. Nyt 49kg sohvaperuna. Toki lihasta kadonnut ja rasvaa tilalla. Yhä kuitenkin hoikka ja kokoa xs.
Mahdun. Nyt olen 40v ja normaalipainoinen olen koko tähän astisen elämäni ollut, joskin ssss:n mielestä armoton läski. Vaatekoko S-M.
5 jatkaa.
Hyvä pointti 80- livun nuorelta: totta kai mahtuisin niihin vaatteisiin. Ne olivat niin väljiä.
Olen saman painoinen mutta lantio on levinnyt noista ajoista huomattavasti eli ei menisi kiinni housut eikä takit.
Olin yläasteella 1970-luvun lopulla ja en todellakaan mahtuisi. Housun lahkeita lukuunottamatta kaikki oli tiukkaa, joten en ihmettele, että 80-luvulla vaatteet oli väljiä. Auts, ihan kainaloita pakottaa, kun muistelen puseroiden ja takkien leikkauksia.
Mahdun eldelleen joihinkin vaatteisiin jotka ostettiin minulle 6-5 luokalla ja ikää on 21 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Niihin nyt mahtuisi koko perhe. Terveisin 80-luvun nuori
Tämä päti hyvin vielä omana teiniaikana 90-luvulla. Gringen hengessä isoveljen flanellipaidat ym. teltat olivat ihan normaaleja kouluvaatteita...
Aivan varmasti. Siihen aikaan vaatteet olivat jotain jättikokoisia pienelläkin tytöllä.
En mahdu en :D olin yläasteella jotain 170 cm pitkä ja painoin 85kg. Nyt olen 180cm pitkä ja painan 65 kg ja olen mies. Ikää 24
Mahtuisin. Olin tosi lihava teini. Nyt normaalia kokoa. En kyllä haluaisi niitä rytkyjä päälleni laittaa!! T. Erilainen nuori yläasteella vuodet 2003-2006...
Mahdun. Kokeilin just farkkuja, joita käytin seiskalla. Sx-kokoa käytin silloin eniten ja pituus oli silloin 170 cm luokkaa. Olen nyt 24 ja pääasiallinen vaatekoko on vaihtunut ässään.
Vaikka tulisi kolmas maailmansota, ssss tekisi avauksia ihmisten painosta av:lla.
En. Ne on kaikki liian isoja.