Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähestyisin naista, koska olen 170 senttiä pitkä?

Vierailija
28.05.2016 |

Muuten olen ihan kunnon ihminen. 40-v, yo-koulutus ja asaintuntijatehtävissä, palkka alkaa kuutosella. Harrastan liikuntaa kuutena päivänä viikossa, mutta en sellaisia lajeja, missä kasvaa lihakset tai tulee ajokoiraksi. Olen vain palstalta huomannut, ettei lyhyiden miesten kannata nolata itseään tulemalla tyrkylle mammoille. Exä oli 155, mutta eihän sellaisia naisia tule vastaan kuin harvoin ja samoja 185+ miehiä nekin havittelee. Ilmeisesti MGTOW on pakostakin ainoa vaihtoehto.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttaamalla.

Vierailija
2/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puujaloilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pituus ole mikään syy lähestyä naista, on sitten 170 tai 190 senttiä pitkä. Lähestyä kannattaa, jos on naisesta kiinnostunut. Ja nainen kiinnostuu, jos se lähestyjä on kiinnostava ihminen.

Vierailija
4/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko oikeasti uhriutua sen perusteella, että Vauva-palstan "todellisuutta absoluuttisen täydellisesti vastaava" maailmankuva niin muka opettaa, vai onko sinulla aina ollut jokin kompleksi pituudestasi? Haloo, nyt järki käteen! Jos olet oikeasti fiksu ja mukava ihminen, niin varmasti löydät itsellesi kumppanin tuolta oikeasta elämästä. Mutta jos puhkut alitajuista naisvihaa ja käytät pituuttasi vain keppihevosena sille, miksi "naisille ei kelpaa", niin ei sinua pysty kukaan ulkopuolinen auttamaan.

Vierailija
5/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pituus ole mikään syy lähestyä naista, on sitten 170 tai 190 senttiä pitkä. Lähestyä kannattaa, jos on naisesta kiinnostunut. Ja nainen kiinnostuu, jos se lähestyjä on kiinnostava ihminen.

Jos noin lyhyt mies puhuu naiselle, se tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi. Syyte siitä tulee.

Vierailija
6/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas etsin alle 175cm miestä, sillä olen vain 155cm.En ymmärrä miksi niin moni lyhyt nainen haluaa pitkän miehen? Tosi hölmön näköistä, jos parilla yli 30cm pituusero.

Vierailija
7/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se sama jätkä, joka S24:n palstalla Maailman menoa on vinkunut omasta lyhyydestään jo vuosia! Tärkeintä ei ole miehen pituus, vaan miehen munan pituus, ja paksuus myös. Tunnen muutamia mustia miehiä, jotka ovat todella lyhyitä, mutta kun heidän kanssaan menee uimahallin saunaan.. Oi hyvä Jumala... Paljastuu valtavankokoisia elimiä! SUUNNATTOMIA MURIKKOJA!

Vierailija
8/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä keksi yhtäkään syytä miksi lähestyisit naista.

Vierailija
9/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se sama jätkä, joka S24:n palstalla Maailman menoa on vinkunut omasta lyhyydestään jo vuosia! Tärkeintä ei ole miehen pituus, vaan miehen munan pituus, ja paksuus myös. Tunnen muutamia mustia miehiä, jotka ovat todella lyhyitä, mutta kun heidän kanssaan menee uimahallin saunaan.. Oi hyvä Jumala... Paljastuu valtavankokoisia elimiä! SUUNNATTOMIA MURIKKOJA!

Ootko homo?

Vierailija
10/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miehelläni ei ole komplekseja pituudestaan. Uskalsi lähestyä mua vaikka minä olen 170 cm pitkä ja hän 163 cm. Onnellisesti olemme naimisissa olleet jo kymmenen vuotta eikä ole tuota pituusasiaa paljon edes mietitty.

Vierailija
11/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin itse olisin todella paljon mieluummin pitkä pienimunainen ja valkoihoinen kuin lyhyt musta mies jolla on iso lerssi. Mutta mielipiteensä kullakin. 

Vierailija
12/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan korviani myöten ihastunut 30v mieheen, joka on 168 cm pitkä. Itse olen 163 cm, eli on vaan sen 5 cm pidempi, mutta ei se haittaa! Alkuun se oli vähän hämmentävää, miten paljon todella ihastuinkaan häneen, vaikka tykkään paljon pitkistä miehistä. Mutta muu ulkonäkö ja luonne on täysi 10 ja se ratkaisee.

Vierailija
13/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi marttyyria. Tuollainen itsesääli on kieltämättä aika luotaantyöntävää. Tuskin sinä uskot, vaikka minäkin kuknka sanon, että miehen ihannepituus on 170 cm. Johtuu ihan siitä, että olen itse 158 cm. Ja on mukavaa, jos omaa miestä yltää pussaamaan, halaamaan, silittämään, ym. Jutellessakin näkee toisen silmät, eikä tarvitse seistä pää kenossa niin kuin pidempien miesten kanssa.

Minulle olisit täydellisen mittainen (ja ikäinen), ja minun mittaisia ja lyhyempiä naisia on pilvin pimein. Harvoin tunnen naisseurassa itseni lyhyeksi.

Vierailija
14/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pituudessa ei ole mitään vikaa, mutta mielenmaisemassa on vähän jotain sumua.

Olen 168 ja elämäni rakkaus oli saman mittainen. Hänellä oli mahtava itsetunto enkä osaa kuvitella häntä vaikeroimassa pituuttaan. Myöskin miehiset mitat olivat montaa pitkää miestä paremmat.

Onko tässä kuitenkin kyse siitä, ettet itse kestä sitä, jos nainen on korkkareissa sinua pidempi?

Vierailija
15/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon reilu 160cm ja kyllä mulle kelpaisi 170cm mies. Itse asiassa mieluummin kuin joku 180-190cm pitkä. Ei kannata olla liian epävarma omasta pituudesta :)

Vierailija
16/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keskipituinen nainen, 166 cm. Mieheni on 172 pitkä, enkä ole koskaan pitänyt häntä erityisen lyhyenä. Yhden oikeasti lyhyen miehen tunnen, hän on selvästi minua lyhyempi, mutta ei hänelläkään ole ollut puutetta naisista.

Jokainen on jonkin kokoinen eikä kukaan sitä itse valitse, joten pituus on todella tylsä kriteeri kumppania etsittäessä. En varmastikaan ole ainoa näin ajatteleva.

Vierailija
17/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli asiakkaana tällä viikolla noin 168-170 cm mies. Upea treenattu, kroppa, suloiset silmät, mutta ennen kaikkea oli hyvät jutut. Sattui vaan vaan olemaan naimisissa :-( Olisin ottanut heti matkaan.

T: nainen 157 cm

Vierailija
18/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin eilen alle 170 cm pitkän miehen kanssa, jolla on vaimo ja kaksi lasta.

Ihan itsestä kiinni, lähestyykö naisia vai ei.

Vierailija
19/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen keskipituinen nainen, 166 cm. Mieheni on 172 pitkä, enkä ole koskaan pitänyt häntä erityisen lyhyenä. Yhden oikeasti lyhyen miehen tunnen, hän on selvästi minua lyhyempi, mutta ei hänelläkään ole ollut puutetta naisista.

Jokainen on jonkin kokoinen eikä kukaan sitä itse valitse, joten pituus on todella tylsä kriteeri kumppania etsittäessä. En varmastikaan ole ainoa näin ajatteleva.

Pituutta naiset kuitenkin arvostavat, sekä netissä että oikeassa maailmassa. Toiset sanovat suoraan, toiset kihertävät, että "mä olen ehkä turhamainen, mutta miehen pitää olla 190 koska rakastan pitää korkkareita ja miehen pitää olla pidempi" ja "pidempi tuo turvallisuudentuntoa". Naisen turvallisuudentunto on siis miehen vastuulla.

Vierailija
20/33 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutta naiset kuitenkin arvostavat, sekä netissä että oikeassa maailmassa. Toiset sanovat suoraan, toiset kihertävät, että "mä olen ehkä turhamainen, mutta miehen pitää olla 190 koska rakastan pitää korkkareita ja miehen pitää olla pidempi" ja "pidempi tuo turvallisuudentuntoa". Naisen turvallisuudentunto on siis miehen vastuulla.

Mulle turvallisuutta tuo fiksu ja luotettava mies. Mutta toki naisia on monenlaisia. Jostakin syystä moni mies haikailee niitä, jotka ovat ajatuksiltaan vähän primitiivisiä. Sama kyllä pätee toisinkin päin.