Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, antakaas minulle arvosana miehenä

Vierailija
28.05.2016 |

Jos joku jaksaa lukea, niin siinä on vähän tietoa minusta ihmisenä. Tuli vaan mieleen, että voisi olla ihan mielenkiintoista kuulla että minkälaisen arvosanan palstan naiset antavat minulle näiden tietojen perusteella. Mainitsen ensin ne paremmat puolet ja sen jälkeen tulee niitä huonompia puolia:

- Olen noin 30-vuotias mies, 185 cm pitkä ja painoa noin 90 kiloa, eli muutama kilo olisi varaa laihduttaa, mutta mitenkään järjettömän lihava en missään nimessä ole. Kasvoiltani olen mielestäni tavallinen. En ruma, mutta en poikkeuksellisen komeakaan. Pyrin pukeutumaan siististi ja ainakin suht tyylikkäästi. Kesällä usein shortsit ja kesäpaita.

- Vaikka en omaakaan mitään huippuvartaloa, niin tykkään kuitenkin liikkua, esimerkiksi lenkkeillä, pyöräillä, veneillä ja pelata tennistä välillä. Tykkään myös matkustella ja nähdä maailmaa.

- Vakituinen työ OK palkalla ja oma asunto löytyy

- En polta enkä juo alkoholia kuin korkeintaan yhden lasillisen silloin tällöin.

- Lapsien saaminen, eli isäksi ryhtyminen tulevaisuudessa tuntuu ihan OK ajatukselta

- Tykkään laittaa ruokaa. Mitään monimutkaisia ruokia en osaa enkä jaksaisikaan laittaa, mutta ihan perusruokaa, kuten jauhelihaa spagetin kanssa, siskonmakkarasoppaa ja kanaa ja riisiä.

- Kannatan tasa-arvoa. Toki se toimii myös niinpäin, että olen sitä mieltä että miehen ei kuulu maksaa aina kaikkea kun ollaan treffeillä, mutta joskus voin toki "yllättää" ja tarjoutua maksamaan kaiken. Olen toki sitäkin mieltä että asunnon kotityöt kuuluu jakaa tasapuolisesti.

- Kavereita on vain muutama, johtuen siitä että olin nuorempana melko ujo ja epäsosiaalinen. Vuosi vuodelta olen muuttunut puheliaammaksi ja ulospäinsuuntautuneemmaksi, mutta en ole edelleenkään sellainen joka tykkää käydä esimerkiksi bilettämässä. Vitsejä heitän aina välillä, mutta aina kaikki ei ymmärrä niitä. Joskus niille nauretaan, joskus ei.

- Sain Mensan älykkyystestistä 110, mutta en voi mitenkään pitää itseäni erityisen fiksuna, koska huolimattomuusvirheitä tulee usein erilaisissa tilanteissa, ja aina vähän väliä tulee möläyteltyä asioita joiden kohdalla tajuaa muutaman sekunnin jälkeen että mitä minä oikein ajattelin, eihän se tietenkään niin mene ja vierustoveritkin ihmettelevät että näinkö sinä luulit sen menevän. Joissakin asioissa yleistietoni on ihan hyvä, mutta esimerkisi remontti/korjaushommia en hallitse. Auton renkaat osaan sentään vaihtaa, mutta asunnon remontoiminen tai auton moottorivian korjaaminen ei ikinä onnistuisi.

- Pidän itseäni ihan kilttinä ihmisenä, pyrin ottamaan muiden tunteet aina huomioon jne, mutta itsetunto ei ole kovin korkealla (kuten voi jo päätellä siitäkin että kirjoitan tämän viestin tänne), osittain varmaan sen takia kun niin vähän on naiset lähestyneet oma-aloitteisesti minua vuosien varrella. Vain kerran on nainen tehnyt ihan suoran aloitteen, ja hän ei ollut suomalainen. Muutama lyhyt suhde on ollut suomalaisnaisen kanssa, mutta ei vaan ole ollut kovin paljon yhteistä näiden naisten kanssa ja kiinnostus on lopulta lopahtanut aika molemminpuolisesti. Kynnys tehdä itse aloite naista kohtaan on korkea. En voisi kuvitella lähestyväni täysin ventovierasta naista vaan minun täytyy tuntea nainen jo ainakin jossain määrin ja uskoa että hän voisi oikeasti olla kiinnostunutkin, ennenkuin voin harkita mitään iskemistä. Yhden yön seuraa en ole ikinä etsinyt.

Laittakaa vaan arvosanaa näiden tietojen perusteella, vaikka asteikolla neljästä kymmeneen että millaiselta vaikutan kokonaisuutena.

Tai jos arvosanan antaminen ei tunnu hyvältä, niin voi toki laittaa vaan kommenttia vaikka siitä että vaikutanko sellaiselta mieheltä jonka kannattaisi vaan rohkeammin alkaa tekemään aloitteita, että kyllä naiset voisivat tällaisesta miehestä kiinnostuakin, vaiko kuitenkin ei.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
2/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mielestäni mukavalta ja voisin lähteä kanssasi ulos. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks. Ei mitään mielenkiintoista. Voisin ehkä ottaa elättäjäksi ei muuten. Just tommosia on tusinassa 20.

Vierailija
4/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tiedoilla kuulostaa oikein hyvältä, tosin huonoista puolistasihan et kerro. Joskus ne ratkaisevat. Minun ikäiseni (nelikymppinen) monesti arvostaa mainitsemiasi ominaisuuksia, mutta en ole varma, tekevätkö parikymppiset niin.

Vierailija
5/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kullilla pituutta? Unohdit mainita tärkeimmän.

Vierailija
6/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hölmöltä ruveta arvostelemaan kun jollekin naiselle olisit varmasti täysi kymppi ja toisille ihan että ei ei ei.

Vierailija
7/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/10

Itse pidän että mies on sosiaalinen ja tekee aloitteen.

Vierailija
8/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehen pitää aina maksaa ekoilla treffeillä

- 110 Mensan testistä on huono

- Pyörit AV palstalla

Siinä miinukset.

+ Olet pitkä

+ Mukavalta tunnut

Muuta ilman kuvaa on vaikea sanoa.

Vierailija
9/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamman mielestä tärkeintä on, että miehenä maksat kaiken. Onneksi on olemassa muitakin naisia kuin palstamammoja, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Vierailija
10/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta ja voitaisiin olla kavereita varmasti. Mutta seksuaalisessa mielessä mulle ratkaisee ulkonäkö, joten siinä suhteessa on mahdotonta ottaa kantaa ilman, että näkisi livenä. Kuvakaan ei kerro olemuksesta, ilmeistä, eleistä jne.

Vierailija
11/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamamman mielestä tärkeintä on, että miehenä maksat kaiken. Onneksi on olemassa muitakin naisia kuin palstamammoja, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Näinpä. Palstaprinsessat ovat ihan oma kansanryhmänsä.

Vierailija
12/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse maksaa kaikkea, vaan ekat treffit. Se on kohteliaisuutta se! Suomi juntit ei tajua!! Ei ihme, että niin monelle vaikea löytää kumppania. Naiset haluaa herrasmiehen. Ulkomaalaiset sen tajuaa ja siksi vie teidän naiset. Turha pihien junttien yhtään itkeä.

Vierailija
13/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ei voi saada kunnollista kuvaa tuosta kuvailusta. Et maininnut koulutusta tai alaasi.

Iso plussa hyvästä asenteesta naisia kohtaan ja siitä, että et vaikuta epätoivoisesti etsineen panosekoiluja. Päihteettömyydestä myös, mutta et ole ehdoton silti alkoholin suhteen.

Rohkeasti tekemään enemmän aloitteita.

Vierailija
14/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä yhden numeron antaminen tuntuu vähän hassulta. Näiden tietojen perusteella (jos en olisi jo parisuhteessa) lähtisin mielelläni ulos :) Parisuhteen muodostamisen kannalta olisi kuitenkin aika paljon väliä sillä löytyisikö meiltä yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja miten arvot (muutkin kuin käsitys tasa-arvosta) osuu yhteen, mutta ei tossa tekstissä yhtäkään suoranaista turn-offia tullut esille.

Vierailija
15/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse maksaa kaikkea, vaan ekat treffit. Se on kohteliaisuutta se! Suomi juntit ei tajua!! Ei ihme, että niin monelle vaikea löytää kumppania. Naiset haluaa herrasmiehen. Ulkomaalaiset sen tajuaa ja siksi vie teidän naiset. Turha pihien junttien yhtään itkeä.

Missä sanotaan, että edes ne ensimmäiset treffit on pois vain miehen lompakosta?

Pihi juntti ämmä ei ymmärrä, minkälaisen kuvan itsestään antaa lokkiessaan ilmaisia illallisia?

En menetä mitään, jos menetän loisen ulkomaalaiselle miehelle.

Vierailija
16/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tuosta tarjoamisesta... Jotkut ei viitsi edes kahvikupposta tarjota. Se on sitten soronoo vaan ...ja sitten vielä ihmetellään ja kysellään et mikä meni vikaan ja miksi ei kiinnosta enää.

Vierailija
17/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta saakin varsin mainion kuvan. Vaadit miehiltä herrasmiehen käytöstä, mutta haukut suomimiehet junteiksi. Hauskaa matkaa sinne Turkin suuntaan etsimään näitä haikalemiasi herrasmiehiä.

Vierailija
18/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan, että edes ne ensimmäiset treffit on pois vain miehen lompakosta?

Pihi juntti ämmä ei ymmärrä, minkälaisen kuvan itsestään antaa lokkiessaan ilmaisia illallisia?

En menetä mitään, jos menetän loisen ulkomaalaiselle miehelle.

Tässä ei ollut kyse piheydestä vaan käytöstavoista. Miehen kuuluu maksaa ekat treffit, jos on pyytänyt ulos. Typerät ei tajua ja jäävät sitten varmemmin ilman. Mä olen heivannut monta miestä tuon takia. Kertoo paljon ihmisestä.

Vierailija
19/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset mainitsemasi ominaisuudet eivät nykyään naisille merkkaa mitään. Tärkeintä on että pillu kostuu ja siihen ei vaikuta tuollaiset maalliset asiat. Mielummin elämäm koulun käynyt jännämies, jonka kanssa on draamaa ja suuria tunteita, kuin tuollainen perusfiksu sälli jolle elämä on helppoa. 

Vierailija
20/40 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä tuosta tarjoamisesta... Jotkut ei viitsi edes kahvikupposta tarjota. Se on sitten soronoo vaan ...ja sitten vielä ihmetellään ja kysellään et mikä meni vikaan ja miksi ei kiinnosta enää.

Miksi se kahvikuppi ei irtoa omasta lompakostasi, jos olet tasa-arvoista suhdetta hakemassa?

Ja jos mies tarjoaa VAIN kahvin, on sekin pihiyttä, koska ei ole tarpeeksi sirkustemppuja eikä saakaan ilmaista illallista? Ei ole mikään ihme, että sinäkin olet Tinderissä vuodesta toiseen luuskaamassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä