Miksi ihmisten seläntakana puhutaan pahaa ja kieroillaan.
Ovatko ihmiset niin ymmärtämättömiä että mihin asiat voivat johtaa Olisiko asioille tehtävissä jotain?
Kommentit (12)
Narsistilta ,et voi muuta odottaa, kuin mustamaalaamista, että silleen.
Niinhän se on. Pitää kääntää vain toinenkin poski kunnes on piesty vereslihalle. Mä kuitenkin uskon siihen että pahantahtoiset ihmiset sairastuvat syöpään, joutuvat onnettomuuteen tai vähintäänkin nukkuvat yönsä todella huonosti. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on. Pitää kääntää vain toinenkin poski kunnes on piesty vereslihalle. Mä kuitenkin uskon siihen että pahantahtoiset ihmiset sairastuvat syöpään, joutuvat onnettomuuteen tai vähintäänkin nukkuvat yönsä todella huonosti. Karma.
Kaikki tuntemani syöpään sairastuneet ovat olleet Sydämellisiä, hyväntahtoisia ja fiksuja ihmisiä. Että en tiedä onko kuitenkaan ihan karmasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani syöpään sairastuneet ovat olleet Sydämellisiä, hyväntahtoisia ja fiksuja ihmisiä. Että en tiedä onko kuitenkaan ihan karmasta kyse.
Anteeksi. Oikeasti. En tarkoittanut tuota. Ihminenhän voi sairastua syöpään vaikka siksi, että välinpitämättömyyden kohdanneen sisälle kasvaa suuri möykky. Itse olen kuitenkin aistinut selkeän pahuuden muutamasta ihmisestä, jotka sitten ovat tehneetkin minulle pahaa. Yhdestä ihmisestä tuli selkeä paha tunne alusta alkaen ja myöhemmin kävi ilmi että hän teki minulle pahaa. Jätetty katkeroitunut nainen joka näki herkän sopivan kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ihmiset niin ymmärtämättömiä että mihin asiat voivat johtaa Olisiko asioille tehtävissä jotain?
Tätä tässä itsekkin miettii. Haluaisin katsoa sen ihmisen silmiin ja kysyä miltä sinusta tuntuu. Miksi sinulla on niin paha olla? Miksi siirrät omaa pahaa oloasi muille? Olenko mielestäsi liian nätti? Olenko liian lahjakas Olenko sanavalmis? Miksi sinä olet paha? Miksi sinä kostat jos ihminen puuttuu väärään kohteluun? Miten sinunlaisesi ihminen voi edes elää itsensä kanssa? Onko sinulla nyt hyvä olla?
Joo kyl sen vaistoaa kuka on Oikeasti hyvä tai paha.
Kieron ihmisen myös huomaa nopeasti, ensivaikutelma kertoo paljon.
Huomasin, eräästä naisesta heti ensi silmäyksellä ,että hän on tavattoman utelias ihminen. On pitänyt hyvin paikkaansa, mitä kauemmin olen tuntenut hänet sitä enemmän se piirre on vaan vahvistunut.
Silmät ja katse kertovat paljon enemmän kuin sanat.
Tyhmyyden näkee myös yllättävän nopeasti niinkuin viisaudenkin.
T. Aika tyhmä
Kateus estää toisen ihmisen kunnioittamisen sillon jos ,et ole tehnyt hänelle mitään pahaa, mutta saat Tylyä kohtelua.
Koettu on.
Ne jutut lienee niin tyhmiä ja tekemällä tehtyjä, ettei kannatakaan naamaa vasten sanoa. Minä en ainakaan kuuntelisi.
Se on, valitettavasti, vanha, hyväksi havaittu suomalainen perinne, josta pidetään kynsin hampain kiinni. Olisihan se kamalaa, jos kaikki aina tulisivat sanomaan suoraan ihmiselle itselleen sen mitä hänestä ajattelevat. Sellainen tyylihän olisi suorastaan suoraselkäisen ja rehellisen ihmisen merkki. Kannattaa siis vain jatkaa kieroilujaan ja juonittelujaan ihmisten selän takana, sillä se on suomalainen tapa.