Käyttöikäni tuli täyteen
Mitenhän tämä nyt näin. Olen 40-vuotias nainen. Aviomieheni ilmoitti, että läskini vievät häneltä erektion ja lisäksi vaginani on löysä.
Olen kyllä synnyttänyt hänelle pitkän liudan lapsia, mutta aina jälkitarkastuksessa on sanottu, että lantionpohjan lihakseni ovat hyvässä kunnossa. En ole itse niissä mitään ihmeellistä huomannut.
Se erektion vievä läski minulla on kerääntynyt tarkalleen ottaen vatsan seudulle. Ei se mikään kaunistus ole, tiedän itsekin. Plastiikkakirurgi sanoi, että johtuu perimästäni. Vatsani ei ollut kiinteä edes silloin, kun treenasin salilla ahkerasti ja painoindeksini oli 17.
Nyt se on 26, että lihavahan minä olen. Ei siinä ole puolustelemista.
Silti minusta tuntuu pahalta. Olen mielestäni vielä suhteellisen nuori, mutta silti enää en kelpaa seksuaalisesti.
Kommentit (41)
Kyllä minä sen ymmärrän, että toisen estetiikka voi olla sitä luokkaa, ettei vaan sytytä. Minä olisin ihan seksuaalinen tyyppi ja siksi tuntuukin pahalta joutua tuossa asiassa jo hautaan. ap
No eihän sun hautaan tarvitse mennä. Edes seksuaalisesti. Eteit vain paremmin itsellesi sopivan miehen. Sellaisen, jolla seisoo.
Laihduta ja treenaa, leikkauta vatsanahka ja sen jälkeen vaihda idiootti-impotentti miehesi sellaiseen joka panee sulta aivot pellolle - joka päivä.
Kuulostaako suunnitelmalta?
Voisit yrittää syödä vähän vähemmän ja liikkua vähän enemmän. Jätä hiilihydraatit vähemmälle. Osta vaatteita, jotka korostavat parhaita puoliasi. Hymyile enemmän. Ehkä miehen erektio paranee sitten.
Kuulostaisi muuten ihan suunnitelmalta, mutta pelkään pahoin, että näin ruuhkavuosina tuon tyyppinen massiivinen kuntoprojekti saattaisi heijastua aika voimakkaasti muuhun. Aika kun on muutenkin kortilla ja en haluaisi olla sellainen äiti, jonka prioriteetit ovat omassa vatsassa ja salilla roikkumisessa.
Ennemmin panostan lapsiin ja talouden kunnossa pitämiseen kuin siihen, että yritän epätoivoisesti muttua "haluttavaksi". En ymmärrä, miksi juuri minun pitäisi olla täydellisen näköinen, kun eivät muutkaan ikäiseni ihmiset ole. Enkä tästä ainakaan nuorene.
Ennemminkin tulee mieleen, voisiko maailmasta löytyä mukavaa miestä, jolle kelpaisin ihan tällaisenaan. Joka kokisi minut haluttavana vatsanpeitteistäni huolimatta.
Ap
Osaan pukeutua siten, että näytän ihan hyväkroppaiselta.
Käytän jopa kokopitkää muotoilevaa aluspaitaa, joka painaa vatsani suht litteäksi.
Mutta kun ne vaatteet ottaa pois, olen alastomana sen näköinen mitä olen.
Ja tuntuisi jotenkin ihan tyhmältä kieltäytyä paljastamasta kroppaa seksin aikana.
Minun puolestani olisin voinut pitää seksin aikana sitä paitaa päällä, mutta riisuin sen aina miehen toiveesta.
Ap
Onko miehesi entisellään? Hoikka, hyväkroppainen?
En tohtisi arvostella miestäni tuohon tapaan. Sanotaanko nyt niin, että menin naimisiin seksuaalisestikin hyvin haluttavan miehen kanssa, joka miellytti kovasti myös silmääni. Mieheni on nykyään ehkä saman verran ylipainoinen mitä minäkin, eli sitä tuskin edes huomaa. Hän näyttää päällisin puolin ihan hoikalta. Minun silmissäni hän ei ole muuttunut epähaluttavan näköiseksi, ulkonäköön tullut vain charmia lisää.
Ap
Niin tuli minullakin vähän yli nelikymppisenä. Nyt en tiedä mitä tehdä kun lapsien takia en haluaisi erota mutta seksiäkin haluaisin. Tästä varoitetaan meitä naisia liian vähän ettei miehet sitten yli nelikymppistä naista enää halua. Ja olen ihan normaalipainoinen ja normaalin näköinen nainen.
Kappas vain, kohtalotovereita! Olen miettinyt sitä, että 50-60 -vuotiaat miehet tuntuvat pitävän meitä 10-20 vuotta nuorempia naisia viehättävänä. Onkohan se vain kohteliaisuutta vai muutakin? Ehkä tuossa olisi saumaa?
Se että vähennät syömisiäsi ja teet päivittäin kävelylenkin ei ole lapsiltasi poissa. Saat energiaa ja itsetuntoasi takaisin. Äiti 50 v.
Nyt on pakko sanoa: jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Kappas vain, kohtalotovereita! Olen miettinyt sitä, että 50-60 -vuotiaat miehet tuntuvat pitävän meitä 10-20 vuotta nuorempia naisia viehättävänä. Onkohan se vain kohteliaisuutta vai muutakin? Ehkä tuossa olisi saumaa?
Kai tuon ikäisille kelpaisi mutta itse en haluaisi noin vanhaa miestä. Olisi vanha pienten lasten isäpuoleksi ja seksikään ei välttämättä kauaa toimisi.
Kelpaat monelle muulle miehelle. Kumppanisi ei ole yhtä kuin kaikki miehet maailmassa.
Tuntuu että naiset menevät tässä todella helposti halpaan. Mies vanhenee ihan yhtä lailla, mutta mesoaa naisen vanhenemisesta => nainen olettaa olevansa vanha kurppa. Äijä on samaan aikaan ihan samanikäinen kurppa ja vielä k-pää, ja sitten hänellä on jotenkin muka varaa arvostella.
Ei naiset näin. O_o
Vierailija kirjoitti:
Se että vähennät syömisiäsi ja teet päivittäin kävelylenkin ei ole lapsiltasi poissa. Saat energiaa ja itsetuntoasi takaisin. Äiti 50 v.
Ei tuo poistaisi ongelmaa. Kuten sanottu, vatsani ei ollut kiinteä edes silloin, kun urheilin ahkerasti, söin fitness-ruokaa ja painoindeksi oli 17.
Energiaa minulla on ihan hyvin, aikaa rajallisesti. En syö liian paljon vaan liian huonosti, vääränlaista ravintoa ja epäsäännöllisesti.
Itsetunto ei ole ollut ongelmana enkä tiedä, onko se nyt tämänkään kaustin takia.
Ap
Miehesi on ollut yllättävän ymmärtäväinen. Itse en koskisi yli 28-vuotiaaseen.
Heivaa se impotentti pihalle. Mielummin vaikka yksin kuin tuollaisen kusipään kanssa.
Millanen sun mies on ulkonäöltänsä, siis onko ylipainoa? Jos sun mies ei ole sun "tasoa" ylempänä niin eipä sillä oo vara sanoa noin sulle
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat monelle muulle miehelle. Kumppanisi ei ole yhtä kuin kaikki miehet maailmassa.
Tuntuu että naiset menevät tässä todella helposti halpaan. Mies vanhenee ihan yhtä lailla, mutta mesoaa naisen vanhenemisesta => nainen olettaa olevansa vanha kurppa. Äijä on samaan aikaan ihan samanikäinen kurppa ja vielä k-pää, ja sitten hänellä on jotenkin muka varaa arvostella.
Ei naiset näin. O_o
Tätä olen miettinyt itsekin.
Että ehkäpä tuolta ulkomaailmasta löytyisi joku vähän kypsempi tapaus, jolle vatsanpeitteeni eivät olisi ongelma. Eihän minullekaan puolisoni vatsa ole koskaan ollut minulle ongelma.
Kun vanhemmat miehet tuntuvat pitävän minua edelleenkin hyvin viehättävänä, niin ehkäpä heitä ei vatsani häiritsisi?
Toisaalta yksi keskustelija täällä esitti ihan hyviä näkemyksiä. Että ei haluaisi vanhaa miestä lastensa isäpuoleksi.
Joo, ei minullakaan ole kiire mihinkään uusperhekuvioihin. Miehenikin haluaa jatkaa avioliittoa kanssani.
Ehdotin hänelle, että hän osallistuisi plastiikkakirurgiseen leikkauksen kustannuksiin, jossa vatsanpeitteitäni korjailtaisiin. Tarjouduin myös menemään vaginan kirisysleikkaukseen, koska pelkillä lantionpohjalihasharjotteilla en ole saanut aikaiseksi miestäni tyydyttävää tulosta. Sen osalta odotan, että mies hoitaa kustannukset, koska vaginani on löystynyt kun olen synnyttänyt hänelle pitkän liudan lapsia.
Hän kieltäytyi todeten, että olisi tärkeämpääkin rahanmenoa. Paitsi jos joskus on paljon rahaa, niin silloin miksipä ei.
Ap
Mitä tuohon voisi sanoa. Toisille estetiikka vain merkitsee enemmän. Mä en ole ollut koskaan erityisen seksuaalinen ja pakko tunnustaa, että kaljamahainen mieheni ei kiihota. Seksiä ei enää ole.