Rammsteinin tapaus vs Danzigin tapaus 1995 Provinssi, muistaako muut?
Muistaako muut Provinssissa tuolloin olleet, kun Danzigin keikan aikana joku bändin palkkalistoilla ollut keräili hyvännäköisiä tyttöjä illaksi juhliin Danzigin sviittiin? Silloinen poikakaveri oli ollut katsomassa keikkaa ja kertoi tuoreeltaan. Seuraavana päivänä sit Provinssin tuotantoryhmän ja talkoolaisten keskuudessa alkoi levitä paljon juttuja illan ja yön kulusta, että meno oli mennyt ihan yli. Siis seksiä, päihteitä ja sekoilua. Ainahan ne isot bändit on sekoilleet mut tässä oli ollut poikkeuksellista törkeyttä. Kerrottiin esim että yksi tyttö oli ollut ihan tiedottomana ja ilmeisesti hänet oli raiskattu siinä kunnossa ja sen jälkeen vielä pilailtu hänen kustannuksellaan, piirrelty tussilla ja reiteen oli piirretty nuoli ylös ja kirjoitettu danzig was here.
Asuin tuolloin Seinäjoella ja kuulin muös eräältä hotellityöntekijältä että bileisiin oli jouduttu puuttumaan ja että nuoria tyttöjä oli ollut paljon.
Että eipä ole Ramsteinin törkytemput mitään ainutlaatuisia, aiemmin ei vaan puhuttu. Olen onnellinen että nyt puhutaan. Olin itse tuolloin tosi nuori ja tuntui jotenkin käsittämättömältä että jotain noin törkeää tapahtuu, samoilla festareilla jossa itse olen.
Muistaako muut tätä juttua?
Kommentit (34)
Itse asiassa nyt muistan kun luin tämän! Siis olin tuolloin Provinssissa ja muistan kuulleeni Danzig was here -tekstistä jonkun nuoren tytön peffassa. Vastenmielinen juttu.
Eipä nää jutut yllätä luulisi että monet bändit on nyt paskat housuissa koska alkaa tulla lisää paljastuksia.
Ainahan ne alaikäisiä panee siellä takahuoneissa. Kuuluu pelin henkeen.
Sen muistan että jotkut oli tuhrineet tussilla jotain, ehkä itse ja huomionhakuisuudessa koska olivat nähneet tuollaisen nimmarin paperilla joskus?
Tiedättehän että bändärit ovat naispuolisia ihmisiä jotka tekevät itse valitsemiaan asioita omasta päätöksestään? Ymmärrättehän tämän?
Hyvä että Till Lindemannin toimiin puututtiin, olisi varmaan raiskannut jonkun tiedottomassa tilassa olevan tytön vielä...
Bändäreitten aika on ohi.No,se muija joka aloitti koko jutun aloitti koska ei kelvannut.
Ei mitään uutta auringon alla. Yli 50v ystäväni oli yhden suomalaisen bändin jäsenen tyttöystävä, taisi olla just ja just 18, mutta kertonut kaikkea mahdollista ja sellaista, mitä vaikea uskoa. Ei yleensä ollut ainoa tyttö, jota keikan jälkeen koko bändin jäsenistö käytti hyväkseen. Alkoi bändin mukana käyttää aineita, oli yli 40 vissiin, kun pääsi irti, vaikkei enää bändiporukoissa ollutkaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko Danzig saksalainen bändi kans?
On nykyään puolalainen, Gdansk.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tyttöjen isät kostaa asian verisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tyttöjen isät kostaa asian verisesti?
Heti tai odotellaan sopivaa hetkeä.
Bändien kohdalla monesti on kyse täysi-ikäisistä valitettavasti vapaaehtoisesti bändin bileisiin mukaan halunneista naisista, osa jopa vakisuhteessa tai pienten lasten äitejä. Kaikkea se julkisuuden ihailu ja tavoittelu aiheuttaa...
Milloin twerkkaus kielletään naisia alistavana? On afrikkalainen naisia alistava parittelurituaali ja kulttuurista omimista jos twerkkaaja on valkoinen.
Ai ei vai 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät naisbändit tee samaa miespuolisille faneille?
Taitaa olla siellä niin päin , että joutuvat suojautumaan faneilta.
Muistan. Olin keikalla.
Tyttö taidettiin poimia yleisöstä kesken keikan.
Teksteistä reidessä muistan kuulleeni, mutta en sammuneen raiskauksesta.
Jäi mieleen, että olipa oksettavaa poimia tyttö tuolla tavalla.
14-15v "bändärit", eli idolisoinnin huipussaan elävät tytöt toivottavasti saavat bäkkäreille porttikiellon nykyään.
Mutta kylläpä nuo julkimot lähestyvät lapsia ja nuoria netissäkin.
Yleisöstä poimimiseen vielä, Satyricon Tavastialla yritti keräillä tyttöjä bäkkärille. Vähän näytti heikolta. Tuo tilanne on varmasti selkeämpi :Mahdollisesti onneton pano jossain vessannurkassa luvassa JOS haluat.
Tämä tyttöjen valkkaaminen tuomittiin kyllä täysin, kusipäisenä toimintana..
Itse melkein jouduin orgioihin. Eräs nimeltä mainitsematon goottibändi piti jatkoja Semifinaalissa/Tavastian alakerrassa tms en ole varma. Ihmettelen, että miksi ovimies päästi minut sisään. Ehkä täytin jonkin pukukoodin. Olin kuitenkin alaikäinen ja käännyin kyllä äkkiä kannoillani järkytyksestä.
En muista tuota kyseistä juttua mutta muistan lukeneeni Danzigin touhuista bändäreitten kanssa Redditistä, että aika sikamaista ollut.