Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup. kuinka monta dvdtä teillä on?

Vierailija
27.05.2016 |

Kertokaa!.itsellä kymmeniä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhjiä on vielä muutama, vois heittää nekin pois. Leffat oon heittäny roskiin jo vuosia sitten, samoin CD:t ja kasetit ja videonauhat. Vievät vaan tilaa, ei niillä mitään kukaan tee.

Kasetit lähti meillä ekana, sitten videonauhat. CD:t on pahvilaatikossa tallessa ;) 

Aivan käteviä jos tulee vaikka automatka, jossa niitä voi kuunnella. DVD:t ovat vieläkin käytössä, varmaan joku 50 tyhjää jäljellä. Viimeksi tallensin puhtaan windows 10 ja jotain tiedostoja, joita haluan säilyttää. Jos tuon 10 asennan, niin asennan puhtaana.

Sinkkumies

OT, mutta kerro miksi miehet käyttää silmäniskuhymiötä aina ihan vitun typerissä paikoissa? Miten silmänisku sopi tuohon, että että sulla on CD:t pahvilaatikossa? Eikö siis olekaan? Vai onko se joku seksipahvilaatikko vai mitä häh vituttaa tollanen!

Se on vähän kuin mun signeeraus, kuten nimimerkkinikin ;)

Sinkkumies

Ei ole, edes vähän kuin. ;) Signeeraus on ainakin lähes ainutlaatuinen. Joka toinen mies väärinkäyttää silmäniskuhymiöitä.

;)

Vähän kuin

Vierailija
22/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 700. Jos blu rayt lasketaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Katsotaan streamina kaikki.

Jos sun pitäis katsoa elokuva ruuan aikaan vaikka sen kumppanin kanssa, niin alkaako joku tosiaankin latailemaan niitä ja makselemaan vielä jotain laskuja niistä?

Sitten kun tuo homma toimii oikeasti, niin alkaa kiinnostamaan. Ei kyllä siinä tilanteessa pankkitilin numeroita kiinnostaisi kaivella ollenkaan. Siinähän menee pilalle koko homma.

Sinkkumies

? Streamin idea on siinä, ettei tarvitse erikseen latailla. Sen kun menee vaan ja katsoo, kuin YouTube. Nopean netin aikaan ongelmia ei ole. Laskuja ei tule, ilmaissivustoja löytyy jos pärjää ilman tekstityksiä. Näinhän tämä on toiminut jo vuosikausia. Torrenteissa ymmärtääkseni ladataan omalle koneelle ja/tai jaetaan (vertaisverkko).

Vierailija
24/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 5500 DVD levyä ja yli 1500 blu Ray levyä ja videokasettejakin yli tuhat ja sitten itse nauhoitetut levyt noin 1000. Itsenauhoitettuja kasetteja ei ole yhtään

Vierailija
25/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pitäis katsoa elokuva ruuan aikaan vaikka sen kumppanin kanssa, niin alkaako joku tosiaankin latailemaan niitä ja makselemaan vielä jotain laskuja niistä?

Sitten kun tuo homma toimii oikeasti, niin alkaa kiinnostamaan. Ei kyllä siinä tilanteessa pankkitilin numeroita kiinnostaisi kaivella ollenkaan. Siinähän menee pilalle koko homma.

Sinkkumies

Mitä vittua?! :DDDD Taidat olla joku surkea peräkammarin poika. Äiteen kanssa syöt makaronilaatikkoa (äiteen tekemää) ja kiroilet, kun ei ykköseltä tuu taaskaan kunnon ohjelmaa.

Vierailija
26/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt silloin dvd-levyjen kulta-aikanakaan, miksi joku haluaisi ostaa SATOJA dvd-leffoja. Okei, se on tietenkin hienoa, jos leffat on jotain hienoja collector's editioineja jne, mutta kun yleensä 90 % niistä leffoista on jotain 5 euron tarjouskakkaa Anttilan top-10:n alelaarista. :D

Vierailija
27/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Yli 5500 DVD levyä ja yli 1500 blu Ray levyä ja videokasettejakin yli tuhat ja sitten itse nauhoitetut levyt noin 1000. Itsenauhoitettuja kasetteja ei ole yhtään

Oot joku pirun varakas tai pirun vajaa. :D

Vierailija
28/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Veikkaisin ihan vaan vitun typerää. Kuka täyttää nurkkansa noin turhalla tavaralla ja vielä maksaa siitä?

Vierailija
29/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

Mikä on lempielokuvasi ja lempinäyttelijäsi?

Vierailija
30/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Tai kuka on lempinäyttelijäsi ja mikä on lempielokuvasi?

Vierailija
31/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.150

Katson niistä 17

Serranoja ja Pieni talo preerialla sarjaa.

Vierailija
32/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Keräilijä joka on pölhökustaa.

Vierailija
33/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Veikkaisin ihan vaan vitun typerää. Kuka täyttää nurkkansa noin turhalla tavaralla ja vielä maksaa siitä?

Sanoppas muuta

Vierailija
34/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Valitettavasti en osaa sanoa. Niitä hyviä leffoja ja näyttelijöitä on paljon

Vierailija
35/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

Mitä mieltä olet Kaverille ei jätetä -tv-sarjasta? Minusta ihan huippu sarja.

Vierailija
36/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä.kaikki lasten.

Vierailija
37/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

En ole seurannut sarjaa paljoa. Muutaman jakson vaan. Kyllä se menettelee

Vierailija
38/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mistä vittua?! :DDDD Taidat olla joku surkea peräkammarin poika. Äiteen kanssa syöt makaronilaatikkoa (äiteen tekemää) ja kiroilet, kun ei ykköseltä tuu taaskaan kunnon ohjelmaa.

Korjattu.

Sinkkumies

Vierailija
39/42 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

makethejp kirjoitti:

Mika kirjoitti:

En ole seurannut sarjaa paljoa. Muutaman jakson vaan. Kyllä se menettelee

Jos joku lempinäyttelijöistäni tulisi nimetä niin kyllä se on ehdottomasti Taneli Mäkelä varsinkin Talvisota elokuvassa. Ville Virtanen ja Antti Reini Kylmäverisesti sinun tv-sarjassa.

Vierailija
40/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain satoja. Nykyään tosin 99% tulee katsottua Netflix/HBO/iTunes -akselilla.