Tyttöystäväni ei pidä komedioista
Aina kun iltaisin raskaan työpäivän jälkeen menen tyttöystävälleni tai hän minun luokseni (mikä harvemmin), niin hän haluaa katso salkkareita, suomalaista tosi tv-sarjoja esim. tempetation island ja ennen nukkumaan menoa usein muumeja katsellaan. Vasta kun hän nukahtaa tai ennen kun näemme pystyn katsoa komedioita tai toimintaleffoja. Muumit ja muut mainitut ohjelmat ovat ihan hyviä, mutta kuinka saisin hänet innostumaan komedioista tai olisiko muuta tehtävissä?
Kommentit (19)
Naiset eivät tuota eivätkä yleensä siis edes ymmärrä huumoria. Sen kanssa pitää vain oppia elämään.
Muumeja? Temptation Islandia?? Salkkareit??? Hyi vittu. Vaihda tyttöystävää.
N38
Pitääkö aina katsoa jotain älykästä??
Vierailija kirjoitti:
N38
Haistapa home. Muumit on paras.
kivailma kirjoitti:
Komediat ja toimintaelokuvat ovat mamman mielestä älykästä. Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
N38
Mitä vikaa Muumeissa?
Muumit on ehkä hyvii jos on 15 vee. Onko tyttöystäväsi edes täysi-ikänen. Ps. lääkärit on idiootteja.
voi helvetti, toivo. olet oikeasti tk:n vahtimestari.
Ymmärrän hyvin jos joku ei jaksa katsoa typeriä komedioita tai jotain typerää toimintAleffaa. Itse katson mitä katson muttA en noita yllämainittuja. Typerää huumoria niissä.
-Huumori kunniaan
Vierailija kirjoitti:
kivailma kirjoitti:
Komediat ja toimintaelokuvat ovat mamman mielestä älykästä. Tämä selvä.
No vähäsen kuulosti, että ovat ap:ole liian rahvaan omaisia.
Vierailija kirjoitti:
N38
Ai suhun vai... Huumorintajuttomaan vanhaan akkaan. Aivan varmasti. Kyllä nuo sarjat ihan hyvää viihdettä on. Katsokaa vuorotellen mitä sinä haluat, ja mitä hän haluaa.
Minäkään en välitä komedioista, niin harvoin on tullut oikeasti hauskoja leffoja vastaan. Sen sijaan tykkään trillereistä ja kauhuleffoista jotka taasen eivät miestäni kiinnosta. Ihan hyvin ollaan selvitty jo 6v. naimisissa. Eipä meillä muutenkaan pahemmin edes katsota mitään ohjelmia. Omien kavereiden kanssa käydään joskus leffassa kun heillä on samanlaiset leffamaut.
Te ootte ilmeisesti jotain varhaisteinejä? Mitä siis tarkoitat työpäivällä? Kokeet koulussa?
Mun mies kattoo kaiken maailman lätkät ja futikset. Mua ei kiinnosta pätkääkään.
Hyvin silti menny jo vuosia.
Tehkää jotain muuta(kin) yhdessä.
Ootkos vähän tossusankari hehehehe. Meillä minä määräään ja vaimo vikisee. Katon lätkää joka ilta vaikka sitte nauhalta. Makkara ja lätkä on aika Buenos.
Vaihto penkki kyykyttää kirjoitti:
Ootkos vähän tossusankari hehehehe. Meillä minä määräään ja vaimo vikisee. Katon lätkää joka ilta vaikka sitte nauhalta. Makkara ja lätkä on aika Buenos.
Vaihtopenkille taidat pian päästäkin... Vähän kunnioitusta parempaa puoliskoasi kohtaan.
Oletko sellainen päällepäsmäri, jonka mielestä pitäisi tehdä kaikki juuri kuten arvon tk-lääkäri tahtoo. Just joo... TIS ihan hyvää komediaa.