Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopion kirpputorilla varastettu paljon lastenvaatteita

Vierailija
27.05.2016 |

Eräällä kuopiolaisella kirpputorilla minulta varastettiin lasten merkkivaatetta lähes sadan euron arvosta. Oli ylen sivuillakin juttu. Epäilty kai saatu kiinni. Tosin uusiahan aina ilmaantuu. Vieläkö uskallatte myydä merkkivaatetta kirpputorilla vai pelkästään netissä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mistähän kirpparista on puhe? Just varasin pöydän Kuopion keskustassa olevasta paikasta. Ja merkkivaatetta menossa myymään. Tosin muutakin joukossa.

Vierailija
22/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Kuopiossa pitäisi olla kameravalvonta kaikissa paremmissa kirppiksissä. En sitten tiedä miten muualla.

Niin minunkin mielestä. Pärstä kuvataan jokaiselta kävijältä. Se on takuu siitä, että osaa käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citypörssi? Kirpparilla? Mitä näitä nyt on isompia..

Vierailija
24/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sosiopaatti nyysii lastenvaatteita kirpparilta?! xD

Vierailija
25/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citypörssiä minäkin epäilen. Siellä olen myynyt tavaraa, viime kerrasta tosin aikaa. Silloin ei varastettu mitään.

Vierailija
26/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan kehtaa laittaa omalle lapselleen varastetun vaatteen?

Mä oon varastetut lastenvaatteet laittanut uudestaan myyntiin. Menevät nopeasti, tavara liikkuu kunnolla.

Vierailija
27/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.

Kamerat spottaa helposti kun varastamaan lähtee.

Jaa, vartijako ei kiinnittäisi huomiota.

Vartijat vain hymyilevät mulle, syystä tai toisesta. 

Vierailija
28/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sosiopaatti nyysii lastenvaatteita kirpparilta?! xD

Sanos muuta.

Vierailija
29/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Citypörssi taitaa olla paras Kuopiossa. Itse sieltä ostanut paljon lastenvaatetta. Ikävää, jos on tollaisia kokemuksia. Pitää valikoida tarkkaan, mitä aion laittaa myytäväksi.

Vierailija
30/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.

Niin tarkoitat niitä univormuasuisia kavereita, joilla lukee VARTIJA lapaluitten välissä. Mä tarkoitin sitä siviiliasuista, joka seuraa sua kolmen metrin päästä. ;)

Vierailija
31/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niilläkin millä minä käyn, mutta onko kenenkään tietoon ikinä tullut, että

a) niitä edes tarkkailtaisiin

b) olisi lähdetty nyysijän perään?

Vierailija
32/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tarkoitat niitä univormuasuisia kavereita, joilla lukee VARTIJA lapaluitten välissä. Mä tarkoitin sitä siviiliasuista, joka seuraa sua kolmen metrin päästä. ;)

Suomesta löytyy ehkä kaksi kirpparia, joilla on varaa palkata sellaisia. Joten älä välitä, teen kunnon bisnestä edelleenkin.

Vierailija
33/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on käyttäytymissäännöt hukassa, jos toisen omaisuutta ottaa luvatta.

Vierailija
34/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin yle:n sivuilla olleen jutun. Kai siinä on se ero muihin kaupunkeihin, että toiminta on ammattimaista. Hälyttimet osataan ottaa pois, viedään vaan merkkivaatteita. Joka tapauksessa aivan kauheaa. Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa?

Vierailija
35/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli, kun lukee tällaisesta. Lasten vaatteita? Miksi ihmeessä? Ja myydäänkö ne eteenpäin vai annetaanko oman lapsen kulkea varastetussa vaatteessa? Ihan itkettää tuollainen.

Vierailija
36/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt maailma oudoksi, kun lapsilta varastetaan. Miksi lapsilla pitää edes käyttää merkkivaatteita? Eikö puhtaat ja kauniit normaalit vaatteet riitä...

Vierailija
37/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jutussa oli että on epäilty. Onkohan varkaita useampia vai vain yksi. Mietin tässä just pöydän varaamista. Merkkivaatettakin mukana. Tai sitte suoraan lasten kirpparille. Luulisi valvonnan olevan parempaa, kun pieni paikka.

Vierailija
38/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastakaahan myös kassa kuitit, minulta  otettu ihan väärin  useita euroja enemmän. Onneksi tarkastin kuitin ja korjautin virheen, ei anteeksi pyyntöä tullut ja tämä sattui Kuopion kirppalilla.

Vierailija
39/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just mieleen, että onkohan ikinä myyjät varastaneet. Näkevät kuitenkin vasta tulleet vaatteet ja tietävät tarkkaan, mitkä ovat arvokkaita.

Vierailija
40/55 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalle on sattunut vaan näitä jälleenmyyjiä. Seuraavalla viikolla löytää omat vaatteet toisesta pöydästä kalliimmalla hinnalla. Sitä kun haluaisi lasten vaatteiden tulevan tarpeeseen esimerkiksi jollekin köyhälle perheelle. Ja sitten joku tekee vaan bisnestä. Aarghh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi