Kuopion kirpputorilla varastettu paljon lastenvaatteita
Eräällä kuopiolaisella kirpputorilla minulta varastettiin lasten merkkivaatetta lähes sadan euron arvosta. Oli ylen sivuillakin juttu. Epäilty kai saatu kiinni. Tosin uusiahan aina ilmaantuu. Vieläkö uskallatte myydä merkkivaatetta kirpputorilla vai pelkästään netissä?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kuopiossa pitäisi olla kameravalvonta kaikissa paremmissa kirppiksissä. En sitten tiedä miten muualla.
Niin minunkin mielestä. Pärstä kuvataan jokaiselta kävijältä. Se on takuu siitä, että osaa käyttäytyä.
Citypörssi? Kirpparilla? Mitä näitä nyt on isompia..
Minkälainen sosiopaatti nyysii lastenvaatteita kirpparilta?! xD
Citypörssiä minäkin epäilen. Siellä olen myynyt tavaraa, viime kerrasta tosin aikaa. Silloin ei varastettu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan kehtaa laittaa omalle lapselleen varastetun vaatteen?
Mä oon varastetut lastenvaatteet laittanut uudestaan myyntiin. Menevät nopeasti, tavara liikkuu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.
Kamerat spottaa helposti kun varastamaan lähtee.
Jaa, vartijako ei kiinnittäisi huomiota.
Vartijat vain hymyilevät mulle, syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sosiopaatti nyysii lastenvaatteita kirpparilta?! xD
Sanos muuta.
Tuo Citypörssi taitaa olla paras Kuopiossa. Itse sieltä ostanut paljon lastenvaatetta. Ikävää, jos on tollaisia kokemuksia. Pitää valikoida tarkkaan, mitä aion laittaa myytäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.
Niin tarkoitat niitä univormuasuisia kavereita, joilla lukee VARTIJA lapaluitten välissä. Mä tarkoitin sitä siviiliasuista, joka seuraa sua kolmen metrin päästä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin niilläkin millä minä käyn, mutta onko kenenkään tietoon ikinä tullut, että
a) niitä edes tarkkailtaisiin
b) olisi lähdetty nyysijän perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitat niitä univormuasuisia kavereita, joilla lukee VARTIJA lapaluitten välissä. Mä tarkoitin sitä siviiliasuista, joka seuraa sua kolmen metrin päästä. ;)
Suomesta löytyy ehkä kaksi kirpparia, joilla on varaa palkata sellaisia. Joten älä välitä, teen kunnon bisnestä edelleenkin.
Joillain on käyttäytymissäännöt hukassa, jos toisen omaisuutta ottaa luvatta.
Minäkin luin yle:n sivuilla olleen jutun. Kai siinä on se ero muihin kaupunkeihin, että toiminta on ammattimaista. Hälyttimet osataan ottaa pois, viedään vaan merkkivaatteita. Joka tapauksessa aivan kauheaa. Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa?
Tulee paha mieli, kun lukee tällaisesta. Lasten vaatteita? Miksi ihmeessä? Ja myydäänkö ne eteenpäin vai annetaanko oman lapsen kulkea varastetussa vaatteessa? Ihan itkettää tuollainen.
On mennyt maailma oudoksi, kun lapsilta varastetaan. Miksi lapsilla pitää edes käyttää merkkivaatteita? Eikö puhtaat ja kauniit normaalit vaatteet riitä...
Tuossa jutussa oli että on epäilty. Onkohan varkaita useampia vai vain yksi. Mietin tässä just pöydän varaamista. Merkkivaatettakin mukana. Tai sitte suoraan lasten kirpparille. Luulisi valvonnan olevan parempaa, kun pieni paikka.
tarkastakaahan myös kassa kuitit, minulta otettu ihan väärin useita euroja enemmän. Onneksi tarkastin kuitin ja korjautin virheen, ei anteeksi pyyntöä tullut ja tämä sattui Kuopion kirppalilla.
Tuli just mieleen, että onkohan ikinä myyjät varastaneet. Näkevät kuitenkin vasta tulleet vaatteet ja tietävät tarkkaan, mitkä ovat arvokkaita.
Mun kohdalle on sattunut vaan näitä jälleenmyyjiä. Seuraavalla viikolla löytää omat vaatteet toisesta pöydästä kalliimmalla hinnalla. Sitä kun haluaisi lasten vaatteiden tulevan tarpeeseen esimerkiksi jollekin köyhälle perheelle. Ja sitten joku tekee vaan bisnestä. Aarghh!
Apua, mistähän kirpparista on puhe? Just varasin pöydän Kuopion keskustassa olevasta paikasta. Ja merkkivaatetta menossa myymään. Tosin muutakin joukossa.