Kuopion kirpputorilla varastettu paljon lastenvaatteita
Eräällä kuopiolaisella kirpputorilla minulta varastettiin lasten merkkivaatetta lähes sadan euron arvosta. Oli ylen sivuillakin juttu. Epäilty kai saatu kiinni. Tosin uusiahan aina ilmaantuu. Vieläkö uskallatte myydä merkkivaatetta kirpputorilla vai pelkästään netissä?
Kommentit (55)
Me&i taitaa olla jo menneen talven lumia eli niitä uskaltaa myydä :)
Miten kirpputorivarkaudesta voi jäädä kiinni? Rapsuttaa irti hintalapun ja kävelee vaan röyhkeästi kassan läpi.
Gugguu ja Rodini taitaa olla nyt in...
Minä yleensä laitan perus h&m, lindexit kirpparille. Menevät hyvin kaupaksi halvoilla hinnoilla. Merkkivaatteet sitten Facebookin kirpparilla.
Onkohan noissa varastetuissa kamoissa ollut hälyttimiä?
Siis minä juuri laitoin hälyt kaikkiin merkkivaatteisiin! Ja silti vietiin. Ammattilaisia kyseessä. En vaan tajua, missä ne hälyt saa pois? Sovituskopissa? Ap
Minä lahjoitan kaikki vaatteet. Olivat sitten merkkivaatteita tai eivät.
Lahjoitukseenkin laitan ainoastaan priimakuntoiset. Sellaiset vaatteet, mitä itsekin ostaisin.
Ne muut kuuluvat roskiin, olivat sitten merkkivaatteita tai jotain muuta. :)
Paketteina olen myynyt Facebookin kirpparilla vaatteet. En enää ikinä tavallisella kirpparilla. Täällä Helsingissä myös sama ongelma :(
Vierailija kirjoitti:
Minä lahjoitan kaikki vaatteet. Olivat sitten merkkivaatteita tai eivät.
Lahjoitukseenkin laitan ainoastaan priimakuntoiset. Sellaiset vaatteet, mitä itsekin ostaisin.
Ne muut kuuluvat roskiin, olivat sitten merkkivaatteita tai jotain muuta. :)
Ja maailma pelastuu :)
Minä kans menetin paljon reilu vuosi sitten juurikin kuopiolaisella kirpparilla. Varastettiin todella nättejä vaatteita, newbien mekkoja ja sitten niitä merkkivaatteita (noshin ja molon vaatetta). Kyllä otti päähän! Mutta jospa nyt selviäisi tämä!
Paljon on varasteltu Jyväskylässäkin
Sovituskopissa hyvinkin ottavat hälyttimet pois. Pitää olla hyvät laitteet tähän. Hälyttimiä ei voi ottaa pois tosta noin vaan.
Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.
Miten kukaan kehtaa laittaa omalle lapselleen varastetun vaatteen?
Vierailija kirjoitti:
Niillä kirpputoreilla joilla minä olen käynyt on ollut kameravalvonta eli vain tyhmä lähtisi varastamaan.
Kamerat spottaa helposti kun varastamaan lähtee.
En usko, että omille lapsille laittavat. Myyvät eteenpäin.
Miksi viette kirppiksille, joissa ei ole kameravalvontaa?
Älkää viekö. Valitkaa paremmat.
Kameravalvonta on joku 80-luvun keksintö, jos ei vuonna 2016 saa sellaista järjestettyä niin on kumma...
Vaikka kamerakuva ei anna henkilöllisyyttä niin varkaan "naama palaa", eli ei voi toiste siellä asioida. Eli ei voi palata enää ko. kirppikselle ja hyviä kirppiksiä ei lukemattomia ole per kaupunki.
Ja jos jää kiinni, niin voidaan yhdistää aiempiinkin varkauksiin kun on naama tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamerat spottaa helposti kun varastamaan lähtee.
Jaa, vartijako ei kiinnittäisi huomiota.
Kyllä Kuopiossa pitäisi olla kameravalvonta kaikissa paremmissa kirppiksissä. En sitten tiedä miten muualla.
Joo, muistaakseni luin tuon jutun. Eri kaupunki kyseessä, mutta minulta myös lähti paljon vaatetta :( nosh, molo jne.. tutat ja lindexit ostettiin kiltisti.