Tapailemani mies paljastui av-mammaksi
Eiköhän tämä ollut tässä. Kun mies oli vessassa, kurkkasin miehen sivuhistoriaa ja se oli täynnä aaveeta. Monta asiaa miehiltä sulatsn, mutta vauvapalstailua en! Yritin saada miehen ansaan keskustelulla jauhenlihasta, mutta hän piti pokerinaaman. Kun mainitsin tarjoavani tulevissa juhlissani 200g makaronilaatikkoa mies suuttui. Kiinni jäi!
Kommentit (16)
Nyt voisitte sit yhdessä palstailla täällä :D
Ei palstailu miestä pahenna, voi jopa parantaa.
Tää
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisitte sit yhdessä palstailla täällä :D
Tää! :) koskaan ei voi olla liikaa yhteisiä harrastuksia
Vierailija kirjoitti:
Ei palstailu miestä pahenna, voi jopa parantaa.
C'moon xD
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut tässä. Kun mies oli vessassa, kurkkasin miehen sivuhistoriaa ja se oli täynnä aaveeta. Monta asiaa miehiltä sulatsn, mutta vauvapalstailua en! Yritin saada miehen ansaan keskustelulla jauhenlihasta, mutta hän piti pokerinaaman. Kun mainitsin tarjoavani tulevissa juhlissani 200g makaronilaatikkoa mies suuttui. Kiinni jäi!
Teillähän on yhteinen harrastus. Minä pitäisin sitä yhdistävänä tekijänä.
Kaksplussalla palstaili aikoinaan pariskunta, jotka söpösti tykkäsivät toistensa kommenteista. Vaan ero heillekin tuli, kumpikaan ei enää palstaile, ainakaan entisellä nikillään.
Hukkasit hyvän miehen ja han hukkasi huonon naisen.
Minäkin seurasin erään perässäni aloituksia huutelevan naikkosen häirintäjälkiä tänne seitsemännen vaiston mukaan.
Silloin voi naikkonem ehkä arvata ettei kinosta, edes nytkään.
Kun on kaveriin kiinmostumut ja tykästynyt, ka lavwro näyttää olevan ememmän kuin kerran paikalla, ei kai se nyt niin arkaa ole se puhuminenkaan?!
Mä voisin vetää 400 grammaa makaronilaatikkoa.
Ja mikä tekee AV:lla vierailevasta miehestä torjuttavan? - Varmaan MV- lehden tai ylälaudan jaerityisesti homma formilaiset miehet kokivat itsensä taas jälleen kerran olevansa miehiä, joita jokainen nainen himoitsee montakertaa enemmän kuin AV -palstalla kirjoittelevaa miestä. - Mies hän ei ole mies, jos häntä sattuu kiinnostamaan nias(t)en mielipiteet puhumattakaan, että häntä saattaisi kiinnostaa lapsiin liittyvät seikat ja asiat. - Tai jos kiinnostaa, niin hän varmaan on pdofiili. Kuka mies nyt voisi olla kiinnostunut vaikka siitä, mitä hänen lapsensa harrastavat tai millaista on lapsen päiväkodissa tai vaikka mitä lapsi haluaisi joskus opiskella.
Mieluummin AV kuin ylilauta tai hommafoorumi.
"Mieluummin AV kuin ylilauta tai hommafoorumi." - Taidat olla kiinnostunut täysin eri miehistä kuin Ap. - Kiva homma, niin ei tule kinaa.
Mun ukko on täällä enemmän kuin minä itse :D
Mutta nythän teillä on edes jotain yhteistä.