jaksaako kukaan puhua Satuhäät Hanne ja Isto -jaksosta? :D (aiempi ketju poistettu)
En mä muuta, mutta eikö tuo nainen ole vähän kontrolloiva ja mies aika... alistuva O.o Symppaan kyllä Hanneakin jos on niin vaikeaa ollut, mutta kyllä toi äijä vois vähän laittaa vastaankin välillä.
Kommentit (11)
ihan sama vaikka olisi vanha ja ruma wt muija,niin pääasia että on siro pieni hoikka.
Tuonkin pariskunnan perusteella ihmettelen, että miten äksyt ja hankalat naiset onnistuvat saamaan huomattavasti itseään mukavammin miehen...Tähän ilmiöön olen törmännyt usein vuosien varrella.
Juu samat havainnot. Semi tylyn ja puisevan tuntuinen nainen. Mies vaikuttaa kivalta. Naisesta huokuu vittumaisuus.
Heidän kotinsa oli kyllä oikea wt-tyylin stereotypia. Tähtikuviot tyynyissä ja halpislyhdyissä, ihanat tekstitarrat seinissä, kynttilöissä, joka puolella. Asukkaat sopivat kyllä taloonsa hienosti.
Vierailija kirjoitti:
ihan sama vaikka olisi vanha ja ruma wt muija,niin pääasia että on siro pieni hoikka.
Näin näyttää olevan. Nainen kauhea komentelija ja inttää. Kehittää riitaa pienestäkin asiasta.
Ah, tästä oli jo ketju. Joo, stressaannuin tuosta naisen käyttäytymisestä...
Tuli uusintana tänään. Oli kyllä niin WT-pariskunta, että sopii hyvin toisilleen. Ei se Istokqan miltään pulmuselta vaikuttanut. Varmaan kunnon sarjapettäjä.
Stressaantuu melkein itse katsoessa tuon naisen stressaamista.
Mikä toi Iston päätatuointijuttu oikein on?