Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla vastaavia ilkeitä nöyryytystemppuja kuin tämä miesten törkeys?

Vierailija
27.05.2016 |

Lyödään kaveriporukalla vetoa, kuka pääsee painamaan baarin ruminta naista. Sitten imarrellaan silmät ja suut täyteen tälle "rumilukselle", että saadaan se pyydykseen ja punkkaan. Muut nauravat taustalla.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just yks päivä että kouluaikoina tytöt jätti hiljaiset ja ujot tai jollain tavalla erikoiset pojat täysin huomiotta, ja olispa voinut sanoa samaa pojista. Pojat kiusasivat laumana hiljaisia, erilaisia ja varsinkin seksuaalisesti kypsiä tyttöjä jotka eivät olleet hyvännäköisiä ja suosittuja. Se oli tosi julmaa, esim isorintaista tyttöä kutsuttiin porukalla utareeksi.

Oltu siellä ja koettu täällä.

Nykyään tissini ovat kasvaneet kokoon 65 E ja olen haluttua seuraa, minä entinen ruma ankanpoikanen olen kuulemma joutsen. Kunnioitus koko vastakkaiseen sukupuoleen on sen sijaan mennyt, lopullisesti. Minkäs teet.

Vierailija
42/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää "miesten törkeys" on ilmeisesti elokuva nimeltä Dogfight.

Tavattu luonnossa ensimmäisen kerran -85 inttiporukassa. Elokuvaa en tunne.

Niin aina. Jäit jo kiinni.

Taidat olla miesasiamies. Se verran tyhmää jankutusta pukkaa. Ylikellota konetta vaikka tämä ilta äläkä lässytä ketjuissa mistä et mitään ymmärrä.

Ad hominemit alkoivat. Voi voi valhettelijaa.

Missä oli ad hominem? Ehkä tarkennan miesasiamies-termin vain "tyhmäksi ja elämälle vieraaksi räkänokaksi" niin ei tarvi itkeä sitä ad hominemia.

No niin, kyllä nyt satttuu valhettelijaan. Lisää! :D

Sikailijoiden valkoritari kuvittelee, että saa palkinnon sikojen perseennuolemisesta. Surullista. Säästä jankutuksesi, en lue niitä enää.

Aah, sweet suffer... cold and dark... tästä minä nautin :D

Snoopattu! Lisää! :D

Tämä tyyppihän on varmasti sama kuin vegaaniketjun hymiöspämmääjä ja joku kutsui häntä itseservaavaksi palstaidiootiksi. Minusta se oli erittäin hyvä nimi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään pahaa jos nainen ei saa tietää tuosta; ruma nainen saa imartelua ja seksiä. Jos tuo on nöyryytystä, niin minkälaista palvonta sitten on?

Muistan kun ala-asteen lopuilla tytöt olivat kyllä aika julmia tai osa oli. Jotkut komentelivat minua todella äkäisesti jos heidän mielestään tein jotain väärin ja kuittaili myös myöhästymisestä ikään kuin olisivat minun opettajiani eikä toisia lapsia. Ja parhaiten on mieleen jäänyt se kun olin tulossa välitunnilta sisälle valtavaan kaupungin koulurakennukseen ja minun luokkani tytöistä joku huusi nauraen että "sieltä se teidän prinssi tulee, hähähä!" tai jotain sellaista.

Vähän vaikeaa ymmärtää tuota käytöstä siinä valossa että en ollut edes mitenkään ruma, ylipainoinen enkä edes outo. Aloin vain masentua ja syrjäytyä tuossa iässä (13v) ja tuosta kohtelusta ei tietysti varmaan apua ollut.

Ai että olivat kamalia. Toisaalta olisivat voineet kutsua sinua kikkeliksi niin että tällä olisi ollut vaikutusta kehoosi kun olisit kehitellyt virheasentoja peitelläksesi sukupuolielimiäsi, prässäsi olisi voitu kävellä välitunnilla laulaen seksuaalisesti vihjailevaa kappaletta eikä hyvässä mielessä, vain siksi että sinulla oli iso perä ja isot tissit ja olit hiljainen ja maalainen ja äidin valitsemissa vaatteissa, tai sitten poika johon ihastuit olisi kiinnittänyt rakkauskirjeesi ilmoitustaululle, tai luokkatoverisi olisivat kutsuneet sinua Tarmoksi Tainan sijaan siksi että olit miehekkään näköinen tyttö, nämä vain ensimmäisinä mieleen tulevina esimerkkeinä omasta kouluajasta.

Vierailija
44/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just yks päivä että kouluaikoina tytöt jätti hiljaiset ja ujot tai jollain tavalla erikoiset pojat täysin huomiotta, ja olispa voinut sanoa samaa pojista. Pojat kiusasivat laumana hiljaisia, erilaisia ja varsinkin seksuaalisesti kypsiä tyttöjä jotka eivät olleet hyvännäköisiä ja suosittuja. Se oli tosi julmaa, esim isorintaista tyttöä kutsuttiin porukalla utareeksi.

Muistan samanlaista yläasteelta. Yhdellä tytöllä oli isot, roikkuvat rinnat (ja todella huonot liivit) ja mm. cooperin testiä juostessa urheilukentän laidoilta kuului hihitystä ja naurua. Lisäksi tyttö oli juoksun ajan ihan tulipunainen, ehkä sekä rasituksesta että raivosta (oli sellainen helposti kiehahtava persoona, mikä vielä enemmän saa jotkut kiusaamaan). Jälkikäteen ajateltuna tosi noloa ja lapsellista. Jos seisoisin nyt siellä, huutaisin jotain tsemppaavaa tyyliin Hyvä Päivi. Silloin seisoin vain tuijottamassa ja ajattelin "onneksi minä en ole tuo" :(

Vierailija
45/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilattuaan tämänkin ketjun lassukka voisi nyt katsoa peiliin ja miettiä oikein kovasti, mikä ketjun aihe oli. Tosiaan, miesten ilkeys. Valkeneeko?

On käsittämätöntä millä raivolla jotkut puolustavat näitä sikamiehiä tai kieltävät tapahtuneen. Mitä he siitä saavat? Minua yököttää edelleenkin, kun muistelen näitä baarikäyntejä. -ap

Vierailija
46/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä tupakaveri kehuskeli, että oli pari viikkoa pidättäytynyt ja laukaissut sitten satsin deittailemansa tytön suuhun lomalla. Sanonut ettei oikein nyt muuten nouse, voitko vähän imaista. On mahtanut olla nielemistä siinä mällissä.

Ja tuosta tyypistä sen uskonkin. Näytti meille mm. videon, jossa kolmen kaverinsa kanssa porukalla nussivat jotain baarihoitoa. Yksi lykki takaa, toinen sai tytöltä suuhoitoa ja heittelivät siinä samalla yläfemmoja.

Tuo tyyppi oli jännyyden ruumiillistuma, oikea jännämiesten alfa.

Vierailija
47/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruahhahhaa!!! Siinäpä suoritus, jolla kehuskella: "Panin paikan kulahtaneinta kurppaa." Uskokoon Ap:n ptovoon ken tahtoo.

Joskus aamulla herännyt oikein pahan vieressä niin ei siitä kyllä kavereille oo tullu kerrottua...

Vierailija
48/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä jätkä kirjoitti:

Ruahhahhaa!!! Siinäpä suoritus, jolla kehuskella: "Panin paikan kulahtaneinta kurppaa." Uskokoon Ap:n ptovoon ken tahtoo.

Joskus aamulla herännyt oikein pahan vieressä niin ei siitä kyllä kavereille oo tullu kerrottua...

Musta tuntuu, ettet ole herännyt kuin äitisi vieressä painajaisen jälkeen.

Vierailija
49/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilattuaan tämänkin ketjun lassukka voisi nyt katsoa peiliin ja miettiä oikein kovasti, mikä ketjun aihe oli. Tosiaan, miesten ilkeys. Valkeneeko?

On käsittämätöntä millä raivolla jotkut puolustavat näitä sikamiehiä tai kieltävät tapahtuneen. Mitä he siitä saavat? Minua yököttää edelleenkin, kun muistelen näitä baarikäyntejä. -ap

Aahhh... sweet suffer.... pain and fury

Vierailija
50/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin armeijassa, että nuorilla miehillä on tosi halveksittavia huvituksia. Etenkin noita naisten nöyryyttämisiä nauroivat kaikista makeimmin. Suuri osa oli tietenkin pelkkää puhetta, mutta ei kaikki. Ja se asenne naisia kohtaan oli itselle kuin märkä rätti päin näköä. Sitä ennen kuvittelin, että Suomessa on aito tasa-arvo. Ei todellakaan ole.

Intissä tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
51/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl intissä tehtii porukalla etsittii rumin ja sit veto että kuka pääs pukille ja kaikki pääs .

piti videoida salaa sen kanssa touhuilut muuten oli automaattisesti häviö.

potissa oli  300 e

Kaikki sai omansa oli helppo nakki.

ps tämä nainen ei ollut lihava tai tukeva :)

Vierailija
52/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko opetella englanti ensin? :D

Vierailija
53/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava leikkihän toi on ja saahan siinä joku matami mimmi kikkeliäkin suureen tarpeeseen. Ei tässä ole kuin voittajia.

Vierailija
54/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wankewankwankjankutijankutijankutiwankwankwank

Vierailija
55/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahh... sweet suffer... pain and arrogance

Vierailija
56/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes huomaa, missä teet virheen. :D

Vierailija
57/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltu siellä ja koettu täällä.

Nykyään tissini ovat kasvaneet kokoon 65 E ja olen haluttua seuraa, minä entinen ruma ankanpoikanen olen kuulemma joutsen. Kunnioitus koko vastakkaiseen sukupuoleen on sen sijaan mennyt, lopullisesti. Minkäs teet.

Minunkin oli vähän hankala miettiä miten päin olla peruskoulun jälkeen, kun ne yhdeksän vuotta olin ollut poikien kiusaama. Toisaalta huomasin, että on myös ihan normaaleja poikia ja vain muutamalta puuttui aivot, joten se varmaan auttoi. Monesta syystä on kyllä hankala luottaa ihmisiin ylipäätään, mutta olen onneksi saanut ilon tutustua mukaviin miespuolisiin henkilöihin yhdeksännestä luokasta eteenpäin.

Vierailija
58/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä jätkä kirjoitti:

Ehkä vetoon suostuva on itse ruma ja puutteessa ja tyytyväinen jos edes joltain saa, mikä naamioidaan vedon taakse. Se ei kuitenkaan poista teon julmuutta.

Vierailija
59/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä jätkä kirjoitti:

Ehkä vetoon suostuva on itse ruma ja puutteessa ja tyytyväinen jos edes joltain saa, mikä naamioidaan vedon taakse. Se ei kuitenkaan poista teon julmuutta.

Erittäin hyvä ehdotus selitykseksi käytökseen.

Vierailija
60/61 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes huomaa, missä teet virheen. :D

Ahh.... suffer sweet suffer... pain and steel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi