Pelkään, että mieheni kuristaa tai yrittää tulehduttaa minua nukkuessani
Otsikossa asia jo tulikin. Mistä saisin sen selville ja heräisinkö siihen, jos hän tekisi niin? Kameraa olen joskus koettanut, mutta yökuva oli liian epäselvä ja hämärä, jotta siitä olisi saanut selvän. Olen lukenut netistä kauhujuttuja ja miehelläni on hieman outoja piirteitä, joten siksi pelkään. En siis enää edes nuku hänen vieressään. Pelkään, että hän painaa tyynyä tai pyyhettä suutani ja nenääni vasten. Mies on joskus uhannut henkeäni, joten en saa enää luottamusta häntä kohtaan palautumaan. :(
Kommentit (20)
Hän on ollut ennen väkivaltainen, mutta lopetti lyömisen noin kuukausi sitten. Hänelle on kuitenkin tärkeää saada kostaa aina kaikki moninkertaisesti ja nykyään siis vain ainoastaan solvaa minua. Mulla on makuuhuoneen ovissa lukot, mutten aina muista illalla väsyneenä sulkea niitä. Silloin, kun lukot ovat jääneet auki, niin joinain öinä olen nähnyt ihan outoja unia ja saanut sydänoireita ja joskus joitain outoja verrnpurkaumia tai jälkiä. Mies pitää juttujani levottomina, mutta hän on uhannut minua usein ja on niin sekopää, että voisi vaikka tehdakin jotain sairasta periaatteessa, kunhan ei jäisi kiinni. :/
Ai taas? Muistaakseni aloitit näiden kirjoittamisen about 2 vuotta sitten. Ja vieläkin oot siinä kuristettavana. No, jos niin haluat.
Vierailija kirjoitti:
olisiko eroaminen mitään?
Haluan eron niin pian kuin se on mahdollista. Tietyistä taloudellisista ja käytännön syistä emme voi erota välittömästi. Voisin periaatteessa asustellakin kämppiksenä mieheni kanssa, kunhan ei olisi pelkoa siitä, että hän tekee jotain kamalaa mulle tai uhkaa henkeäni.
Vierailija kirjoitti:
Ai taas? Muistaakseni aloitit näiden kirjoittamisen about 2 vuotta sitten. Ja vieläkin oot siinä kuristettavana. No, jos niin haluat.
Voi olla joku muukin samassa tilanteessa. Itseäni kyllä ärsyttää elellä moisen tyypin kanssa, mutta olen niin jumissa, että vaikeaa on erota ilman suunnilleen lottovoittoa. Mies itse ei halua erota minusta, sillä makselen hänen kulujaan ja hän tarvitsee rahojani. Jos lähtisin, sekään ei onnistu. Hän uhkailee kaikenlaisella. Pakko vain elellä hänen kanssaan - ei tässä muutakaan juuri nyt voi. :/
Taas sama kysely? Kaipa se olisi jo toteuttanut
Aikeensa, jos niitä olisi ?!
Mä siis veikkaan, että mun mieheni yrittää heikentää terveyttäni niin paljon, että kuolisin ns. luonnollisen kuoleman, joten hän ei jäisi kiinni, mutta silti toteuttaisi toiveensa. Mies tunnusti, että on inhonnut minua ja kaikkia muitakin tapaamiaan naisia alusta lähtien. Hän on ollut vain kulissisyistä kanssani, mutta inhoaa ja halveksii minua. Hän tunnusti pitävänsä minua vain ns. kotitalousorjana ja laskujensa maksajana - mitään muuta hyötyä (tai iloa) minusta ei ole hänelle.
Mulla on siis ollut sydänoireita melkein siitä lähtien kuin muutin miehen kanssa yhteen. Aluksi ilmeni myös outoja verenpurkaumia, joista menin lääkärille sekä silmien kuivumista öisin ja voimakkaita päänsärkyjä. Nykyään olen tosi huonossa kunnossa fyysisesti ja henkisesti. Olen tosi stressaantunut. Hoidan muun elämän ihan ok, mutta uneksin siitä päivästä, kun pääsen pois hänen luotaan. Mies sanoi, että joskus yli viisikymppisenä sitten vaihtaa nuorempaan tms. :/
Vierailija kirjoitti:
Mä siis veikkaan, että mun mieheni yrittää heikentää terveyttäni niin paljon, että kuolisin ns. luonnollisen kuoleman, joten hän ei jäisi kiinni, mutta silti toteuttaisi toiveensa. Mies tunnusti, että on inhonnut minua ja kaikkia muitakin tapaamiaan naisia alusta lähtien. Hän on ollut vain kulissisyistä kanssani, mutta inhoaa ja halveksii minua. Hän tunnusti pitävänsä minua vain ns. kotitalousorjana ja laskujensa maksajana - mitään muuta hyötyä (tai iloa) minusta ei ole hänelle.
Ja eroaminen on sulle ilmeisesti mahdoton ajatus?
Taas. Minä ainakin hankin aikuisena ihmisenä sellaisen nukkumapaikan, missä ei moista tarvitse pelätä.
Ei taas.
Lähde jo tuosta "suhteesta". Oliko niin että teillä on lapsi?
Tästä sä saat hyvät kicksit niinkö?? Me jo niille sun fetissipalstoille hinkkaamaan! Täällä ei ketään kiinnosta sun sairaat vedätykset. Miten sä vielä edes pääset tänne palstalle. Hyvästi.
Mikä onkaan se syy, jonka vuoksi et nuku jossakin sellaisessa paikassa, jossa tuntisit olosi turvalliseksi?
Taloudellisista ja käytännön syistä ... kai sinä olet tehnyt testamentin? Huonoja tekosyitä nuo ovat, mutta itse kukin taaplaa tavallaan.
Ja taas tämä sama vanha juttu. Muutaman kuukauden välein aina ilmaantuu. Jos et ole provo (mitä epäilen kovasti) niin jätähän jo se mies kun noin pelkäät niin saat nukkua rauhassa.
Miten tuo tulehduttaminen tapahtuu?
Sukupuoliyhdyntä voi tulehduttaa alapään!
Teitä samaa kokeneita onkin monta. Taitaa olla neljäs ketju aiheesta.