Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syönyt kuukauden kasvisruokaa poikakaverin kanssa ja + 4,5 kiloa!

Vierailija
27.05.2016 |

Muutettiin yhteen ja kun poikakaveri on vegetaristi niin ollaan molemmat syöty samoja ruokia.

4,5 kiloa lisää, mä en kestä. Nyt alan kyllä takasin kala-kana-salaattilinjalle!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla mitä olet syönyt ja mites ne muut elintavat?

Vierailija
2/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voit alkaa syödä kevyempää kasvisruokaa. Sitäkin voi syödä monella tapaa, jopa niin että varsinaisia kasviksia syö aika vähän, ja elää maitotuotteilla, hiilariruoilla ja rasvaisilla juustoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuatko syöt sitä ruokaa liikaa.

Vierailija
4/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan lihoin viitisen kiloa siirtyessäni vegaaniruokavaliolle. Olin tosin ihan tyytyväinen. Johtui varmaan siitä, että kasvisproteiini on niin paljon parempaa kuin liha, että tuli vain syötyä enemmän.

Vierailija
5/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen muutto taitaa tässä olla se lihovoittava tekijä.

Niin helposti jää kullan kainaloon pötköttämään..

Vierailija
6/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikoinaan lihoin viitisen kiloa siirtyessäni vegaaniruokavaliolle. Olin tosin ihan tyytyväinen. Johtui varmaan siitä, että kasvisproteiini on niin paljon parempaa kuin liha, että tuli vain syötyä enemmän.

Öööö, perustele väittämäsi 'kasvisproteiini on niin paljon parempaa kuin liha, että tuli syötyä enemmän'

Mikä siinä on parempaa?

Vierailija
7/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö, perustele väittämäsi 'kasvisproteiini on niin paljon parempaa kuin liha, että tuli syötyä enemmän'

Mikä siinä on parempaa?

Maku.

Vierailija
8/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siirryttiin poikiksen kanssa kasvissyöntiin ja multa on pudonnut jo viisi kiloa.

Vierailija
9/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö paljon maitotuotteita? Jos kyllä, ei mikään ihme jos on pötsi vähän kasvanut. 

Vierailija
10/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ajattelee, että kasvisruoka on automaattisesti jotenkin kevyempää?

Vierailija
11/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on parempaa?

Maku.

Kasvisten makujen takana ei taida olla proteiinit vaan muunlaiset kemialliset yhdisteet.

Vierailija
12/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ajattelee, että kasvisruoka on automaattisesti jotenkin kevyempää?

Tai, että kevyt ruoka laihduttaa.

Vierailija
13/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka pelkällä porkkanalla lihoo, jos sitä mättää miljoona kiloa. Ei kasvisruoka ole mikään tae.

Lisää kymmenen uutisissa.

Vierailija
14/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri näitä uskomuksia: kasvisruualla laihtuu. - Ei laihdu. Sillä laihtyu, että energiaa tulee vähemmän kuin tarvitsisi, ihan sama syötkö kasvispihviä vai jauhelihapihviä.

Kaikki homoseksuaalit (miehet ja naiset) ovat pidäkkeettömiä seksimaanikoita - Niitä pitää ihan varoa yhteisessä saunassakin. ties pitä päässä liikkuu! (Tätä ajattelua tapaa varsinkin isämmaallisten elämäm koululaisten porukoissa, joissa ajetaan mopolla ja ollaan mc Prätkähiiriä.

Vierailija
15/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai, että kevyt ruoka laihduttaa.

Selitä  minullekin miten kevyt ruoka ei muka laihduta. Tarkoitatko kevyellä sitä, että se on energiaköyhää? Olisi mielenkiintoista kuulla miten tämä yhtälö toimii, voisit mullistaa koko ravitsemusneuvonnan ja kouluttaa terapeutitkin uudelleen.

Vierailija
16/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä laihdutin kasvisruokavaliolla lähemmäs 40 kg. Sitä kasvisruokaakin voi tosiaan syödä uittamatta kaikkea rasvassa ja tunkematta joka paikkaan juustoa.

Vierailija
17/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinaan vegaanina lihoa koska vihikset ja kaikki uudet herkut!

Vierailija
18/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut melkein 10 vuotta kasvissyöjä, ja silti olen n. 20 kg ylipainoinen. :D Johtuiskohan siitä, että tykkään syödä rasvaisia ja sokerisia asioita, enkä liiku paljoa, hmm...

Vierailija
19/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö paljon kilpirauhasen toimintaa heikentäviä ruoka-aineita, saattaa lihoa.

Vierailija
20/57 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuatko syöt sitä ruokaa liikaa.

Sitä vegeruokaa tulee syötyä joskus liikaa, koska

-se ei tee samalla tavalla kylläiseksi

-sulaa helpommin, joten kohta on uudestaan nälkä

-se ei sisällä kaikkea, mitä tarvitaan (vrt. sipsi-munkki-ranskalaishöttöläskit, jotka syövät kyllä paljon, mutta kärsivät ravintoainepuutoksista)

Ainoastaan kohta "Sulaa helpommin" piti paikkansa. Mutta hei edes yksi oikein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi