Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppanini: "en voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa"

Vierailija
27.05.2016 |

Treffeillä puhe kääntyi tatuointeihin ja lävistyksiin. Muuten mukava mies alkoi paasata siitä kuinka ei ikinä voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa. Äimistyin sen verran tästä ulostulosta etten saanut mitään järkevää vastausta ulos suusta, sillä itselläni on pieni tatuointi nilkassa. Treffit jatkuivat muuten mukavasti ja sovittiin näkevämme uudestaan. Tuo todella jyekkä kommentti jäi kuitenki mietityttämään. Menisitkö uusille treffeille tilanteessani?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennut jo siinä vaiheessa kun alkoi paasaamaan, että tää oli sit täs.

Vierailija
2/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt siis pelkää että mies mut jättäis yhen pienen tatuoinnin takia, ja jos jättäis niin eipä ole kovin suuri menetys sittten

Tuo kommentin jyrkkyys ja tuollainen ulostulo vähän pohdituttavat. Mitähän muuta vastaan mies on noin jyrkästi ilman mitään järkiperustetta?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Jos on noin jyrkkä asenne, niin en menisi. Eri asia, jos jostain ymmärrettävästä syystä olisi tullut tatuoinnit puheeksi (esim. olisitte nähneet jonkun tosi silmiinpistävästi tatuoidun ihmisen) ja hän olisi todennut, ettei itse oikein pidä tatuoinneista. Mutta jos kokee tarpeelliseksi ihan vain ilmoittaa, ettei ikinä voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa niin jatkaisin matkaani.

Vierailija
4/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei voi seurustella kanssasi. Jos haluat jotain muuta kuin seurustelua, niin se saattaa onnistua. Mutta tuskin sovitte toisillenne, joten miksi vaivautua?

Vierailija
5/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todennut jo siinä vaiheessa kun alkoi paasaamaan, että tää oli sit täs.

Mietin kotona, että olisi voinut vaan nousta pöydästä, napata laukku ja todeta hyvää loppuelämää, ja katsoa miehen reaktio. Harvoin vaan itse tilanteessa tulee mitään nokkelaaa mieleen

AP

Vierailija
6/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö kysynyt miksei hän ei voisi seukata tatuoidun kanssa.

Tai heittäytynyt naisellisen mysteeriseksi tyyliin "Entä jos minulla olisi tatskoja" ?

Vierailija
7/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä nuori kalju mies etelä-suomesta?

Vierailija
8/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimat on aina vähän elänkoulua tai vastaavaa.

Vierailija
9/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää tatuoinneista miehillä. Mutta harvapa oman ikäluokan mies on enää puhdas ihoinen.

Ihan hyvin voit mennä uudestaan treffeille.

Vierailija
10/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Note-to-self: Älä meuhkaa tatuoinneista.

M

Vierailija
11/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Jos on noin jyrkkä asenne, niin en menisi. Eri asia, jos jostain ymmärrettävästä syystä olisi tullut tatuoinnit puheeksi (esim. olisitte nähneet jonkun tosi silmiinpistävästi tatuoidun ihmisen) ja hän olisi todennut, ettei itse oikein pidä tatuoinneista. Mutta jos kokee tarpeelliseksi ihan vain ilmoittaa, ettei ikinä voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa niin jatkaisin matkaani.

No näinhän asia tulikin puheeksi. Ihan luonnollisesti, ei mies sitä ihan tyhjästä töksäyttänyt. Kerroin kuinka olin ollut ystäväni mukana tukena aamupäivällä, kun hän oli ottanut tatuoinnin.

Mulla oli päällä melko avonainen paita joten näki ettei mulla ole tautointeja ainakaan käsivarsissa, niskassa ja selässä (mitkä ovat yleisiä paikkoja tatuoinneille), joten mies varmaan oletti ettei mulla niitä ole. Vastapainoks oli pitkät housut, joten nilkan tatuointi ei näkynyt

AP

Vierailija
12/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimat on aina vähän elänkoulua tai vastaavaa.

Siis että mitä ovat??

Vierailija
13/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note-to-self: Älä meuhkaa tatuoinneista.

M

Jos nainen vaatii miestä suvaitsemaan kaiken niin onko kyllä kulta -mies enää mies? Mies on isäntänä eikä minään puudelina kun naisen kanssa ollaan.

Vierailija
14/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän asia tulikin puheeksi. Ihan luonnollisesti, ei mies sitä ihan tyhjästä töksäyttänyt. Kerroin kuinka olin ollut ystäväni mukana tukena aamupäivällä, kun hän oli ottanut tatuoinnin.

Mulla oli päällä melko avonainen paita joten näki ettei mulla ole tautointeja ainakaan käsivarsissa, niskassa ja selässä (mitkä ovat yleisiä paikkoja tatuoinneille), joten mies varmaan oletti ettei mulla niitä ole. Vastapainoks oli pitkät housut, joten nilkan tatuointi ei näkynyt

AP

Selästä avoin paita. En siis ole stereotyyppinen tyrkky, tatuoitu nainen

Vierailija
15/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa moni kaverini ei voi sietää tatuointeja naisella. Ja ovatpa vielä todella kiivaasti sitä mieltä että ei nainen saa itseään tatskoilla sotkea ja pilata.

Itselleni yhdentekevää...

mies38

Vierailija
16/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etkö sitten sanonut että minulla on nilkassa tatuointi?

Minä olisin kyllä heti sanonut.

Siinähän sen olisi nähnyt.

Onhan siinä vielä monta mutkaa matkassa muutenkin jos vasta yhdet treffit on ollut.

Mutta pienestä on kiinni puolin toisin jos muuten hyvä alku tuohon tyssää.

Vierailija
17/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää tatuoinneista miehillä. Mutta harvapa oman ikäluokan mies on enää puhdas ihoinen.

Ihan hyvin voit mennä uudestaan treffeille.

Miksi? Jos mies on noin jyrkkä mielipiteessään pelkästään tatuoinneista, ties mitä ajatuksia hänellä on politiikasta, maahanmuutosta tms. mitkä ovat jo valmiiksi melko tulenarkoja keskustelunaiheita.

Tätä minäkin siis mietin. Jos hänen ajatusmaailmansa on hyvin jyrkkä

tatuoitu nainen=halpa, tyrkky, feikki (tms negatiivista)

niin miksei myös pakolaiset=raiskaajia, loisia, elintasosurffaajia

avun kannalla olevat ihmiset= suvakkihuoria, hyysäreitä, viherpiipertäjähomovassareita

Ja jos aurinko paistaa, niin mennään uimaan. Nerokasta päättelyä.

Vierailija
18/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etkö sitten sanonut että minulla on nilkassa tatuointi?

Minä olisin kyllä heti sanonut.

Siinähän sen olisi nähnyt.

Onhan siinä vielä monta mutkaa matkassa muutenkin jos vasta yhdet treffit on ollut.

Mutta pienestä on kiinni puolin toisin jos muuten hyvä alku tuohon tyssää.

En sanonut. Mies jatkoi melkein samaan hengenvetoon seuraavasta aiheesta, en viittinyt palata asiaan. Mies oli kyllä muuten tosi mukava, enkä usko että tautointini oikeasti olisi mikään este seurustelulle. Lähinnä jyrkkä "en ikinä seurustelisi tautoidun naisen kanssa". Missä muissa asioissa mies esittäisi jyrkkiä, perustelemattomia mielipiteitä?

AP

Vierailija
19/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa moni kaverini ei voi sietää tatuointeja naisella. Ja ovatpa vielä todella kiivaasti sitä mieltä että ei nainen saa itseään tatskoilla sotkea ja pilata.

Itselleni yhdentekevää...

mies38

Mikä heillä on tähän syynä? Ovatko he vain seterotyyppistä tatuoitua naista vastaan (feikkitukka, feikkikynnet, räväkkä hiusväri, halpa olemus, alhainen sosioekonominen asema) vai onko pieni tatuointi todellinen turn off vaikka nainen olisi muuten luonnollinen, siisti, kaunis, fiksu ja hyvässä asemassa?

AP

Vierailija
20/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä nuori kalju mies etelä-suomesta?

Honey, tässä maassa asuu 5 miljoonaa ihmistä. Kaikki random-tapaukset netissä eivät liity sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä