Mitähän uni tarkoitti?
Näin viime yönä kahtakin tosi selkeää unta. Ensimmäisessä eräs puolituttu nainen yritti kähmiä ja iskeä miestäni, uni loppui siihen kun ruimin naista pitkin lattiaa, eikä se laittanut yhtään hanttiin.
Sitten toinen uni... Olin lapsenvahtina työkaverini kanssa yhden ystäväni noin kaksi vuotiaalle lapselle, jota ei ole olemassa. Lähdimme talviselle kävelylle ja yhtäkkiä huomasin että lapsi oli kadonnut. Olimme vieraassa kaupungissa jossa emme tunteneet paikkoja. Huutelimme monta tuntia lasta isolta alueelta ja pyysimme ohi kulkevilta apua, en uskaltanut soittaa poliisille. Sitten lopulta yksi niistä ohikulkevista soitti minun puhelimeeni että lapsi on löytynyt! Lähdimme hakemaan lasta ja lapsi oli kunnossa.
Kommentit (5)
Se nyt ei ole mikään uutinen että minä olen mustasukkainen :D Ja siis selvennykseksi, se lapsi ei ollut sen minun työkaverini lapsi vaan yhden toisen ystävän. Työkaverin kanssa olin sitä vaan hoitamassa. Fiilikset tietysti molemmissa unissa oli paskat. Se lapsi oli tosin hyvin suloinen.
Tuo eka uni tuskin tarkoittaa mitään. Vaikuttaa tyypilliseltä arjen huolien ja tuntemusten käsittelyltä unessa.
Toisessa voi olla jotain, tai sitten ei. Riippuu siitä, onko sulla arkielämässäsi mitenkään resonoivia tuntemuksia, esim. siitä että olisit kadottanut tai menettänyt jotain. Sen ei tarvitse tosiaan olla lapsi tai konkreettisesti ihminen tai esine, vaan se voi olla myös mahdollisuus.
Näin viimeyönä unta että mun mummu oli kuollut kotiinsa. Ollut jo pari päivää kuolleena kotonaan, siis siinä unessa. Pitäisköhän asia tarkistaa.....
Unissa tunnelma on tärkeämpää kuin tapahtumat, oletko mustasukkainen, vaikka naisia ei miehesi kiinnosta?
Jokin painaa suhteessa työkaveriin, selvisikö se jo?