Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mun kannattaa tehdä?

Vierailija
26.05.2016 |

oon siis 14-vuotias tyttö ja haluisin puhuu vähän mun äidistä. Mitä mun pitäis tehdä et saisin edes vähän rahaa? En oo saanu pariin kuukauteen senttiäkää rahaa ja jos kysyn rahaa johonkin tarpeelliseen mitä oikeasti tarvitsisin, se vaan suuttuu ja huutaa. Tarvisin ihan perus kasvonpuhdistusaineen koska kärsin aknesta ja se pääsi loppumaan mutta kun kysyin, että voisitko ostaa sellaisen niin äiti vaan suuttuu. Mitä mun siis kannattais tehä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on rahat tiukalla, niin kaikki ostamiseen liittyvä voi kiristää vanhempien hermoja. Se ei ole sinun vikasi, mutta väistämättä vaikuttaa myös sinuu. Ihanteellista olisi, jos voisitte puhua asiasta. Kesätyöt oman rahan saamiseksi on jo vähän myöhäistä, eikä 14 vuotiaalle kovin paljon mahdollisuuksia ole muutenkaan. 

Tiesitkö muuten, että monenlaista kosmetiikkaa voi tehdä itse? Sopivasti googlaamalla (esim. kasvovesi tee itse) löytynee jotain mistä voi olla apua. 

Vierailija
2/3 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi ykköselle. Ymmärrän hyvin, että äitisi reaktio ihmetyttää ja kiukuttaa, mutta jos hän ei ole aina ollut tuollainen, niin eiköhän tuo kerro siitä, että hänellä on rahat todella tiukassa juuri nyt.

Mitä tulee akneen, niin koeta helpottaa asiaa kotikonstein. Meikkaa mahdollisimman vähän. 

Täällä on mainioita naamioita ja puhdistuskonsteja, älä kumminkaan kerralla erehdy vaikkapa käyttämään koko kaurahiutalepakettia...

https://www.yhteishyva.fi/hyva-olo/kasvonaamio-kotikonstein/0568833

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin ja meikit voi putsata oikein mainiosti melkein millä tahansa rasvalla, pyyhit vaan rasvaan kastetulla pumpulitupolla/pehmeällä paperilla kasvoilta meikit ja huuhtelet.

2

PS: pääsisitköhän jakelemaan ilmaisjakelulehtiä/mainoksia? Katso asuinpaikkakuntasi jakeluyhtiön sivuilta. Toinen on tarjoutua lapsenlikaksi naapurustoon. Kolmas helpohko on miettiä, onko kotiseudullasi kesätapahtumia, joihin voisi mennä keräämään pulloja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä