Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunki aikoo purkaa Itäkeskuksen ghettotalot

Vierailija
26.05.2016 |

Helsingin kaupunki aikoo purkaa aivan järkyttävään kuntoon päässeet, narkkarien ja työttömien asuttamat ghettotalot, Itäkeskuksessa. Jo oli aikakin. Koko Kauppakartanonkatu on todella karun näköistä ja taloja ei ole 70-luvun jälkeen ehostettu mitenkään vaan päästetty niin huonoon kuntoon, että talot tulee halvemmaksi purkaa.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/397867-280-ihmisen-vuokra-asun…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ne ihmiset siitä parane mihinkään, siirtyvät toiseen taloon mikä ghettoutuu. 

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narkkarien ja työttömien asuttamat" 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Kauppakartanonkatu on todella karun näköistä

Njaa. Umpikorttelimainen julkisivu ja kivijalkaliikkeitä. Kyseisen kaupunginosan ja lähiseutujen ainoa kaupunkimainen katu.

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! 😢 Lapsuudenkotini! 😍😙❤

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nidet saadaan siirrettyä ulos Helsingistä.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina asuin pari vuotta kyseisissä taloissa. Hiekkiksellä aikaa vietti taloyhtiön juopporemmi ja pihalla olen nähnyt mm. alastomana taloyhtiön saunasta lumihankeen pulahtaneen miehen sekä kiväärillä tupakkariidan takia teinejä jahdanneen höyrypään.

Asuukohan juopporemmin kunkku Allu vielä taloyhtiössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän