Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi sun mielestä pahempi henkinen vai fyysinen pettäminen?

Vierailija
26.05.2016 |

Kumpi on sun mielestä suhteen kannalta vakavampaa, se että on tunteita jotain toista kohtaan vai se, että on seksiä jonkun toisen kanssa?

Mies tunnusti eilen, että sillä on tunteita erästä "kaverinaista" kohtaan. Ilmeisesti jotain muutakin kuin pientä ihastusta.
Mietin, että loukkaannunko turhaan, kun eivät kuulemma sängyssä ole olleet. Kunpa en olisi kuullut koko asiasta :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoinen mamma on pahinta.

Vierailija
2/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen tunteisiin ei voi itse vaikuttaa, joten se ei ole pettämistä. Turha näitä ihastumisia on puolisolle kuitenkaan kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua loukkaisi enemmän, jos toinen nainen saisi mieheni ajatukset, että hän kertoisi tälle naiselle asioita joita aiemmin olisi kertonut mulle. Ns. perinteine pettäminen ei tuntuisi niin pahalta jos siinä ei ole tunteita mukana.

Vierailija
4/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin antamaan anteeksi jonkun yksittäisen kännipanon, mutta en sitä, että miehelläni olisi syviä tunteita jotain toista kohtaan. Mistä sen voisi tietää, että se olisi lopppu vaikka mies lupaisi?

Vierailija
5/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen pettäminen, se on oma valinta ja teko. Ihastumiseen harvoin pystyy vaikuttamaan, tokikaan sitä ei saisi ruokkia. Jos olen ollut ihastunut, olen ottanut etäisyyttä kohteeseen. Tämä on fyysistä pettämistä paljon pienempi paha. Seksissä ihminen on tietoisesti ja fyysisesti, oikeasti mukana.

Vierailija
6/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies meinaa tunteilleen tehdä? Yrittääkö unohtaa ja jatkaa sun kanssa vai kertoiko siksi, että miettii ehkä sinun vaihtamista toiseen naiseen?

Vierailija
7/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua loukkaisi enemmän, jos toinen nainen saisi mieheni ajatukset, että hän kertoisi tälle naiselle asioita joita aiemmin olisi kertonut mulle. Ns. perinteine pettäminen ei tuntuisi niin pahalta jos siinä ei ole tunteita mukana.

Samaa mieltä. Ei se järvi siitä kulu, vaikka joku toinenkin sielä soutaisi. 

Vierailija
8/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen pettäminen on ehdottomasti pahempi. Eihän tunteet ole pettämistä. En tietenkään ilahtuisi tuollaisesta tilanteesta, olisin täysin rikki ja surullinen, mutta pettämiseksi en sitä luokittelisi.

Vierailija
9/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies meinaa tunteilleen tehdä? Yrittääkö unohtaa ja jatkaa sun kanssa vai kertoiko siksi, että miettii ehkä sinun vaihtamista toiseen naiseen?

En usko, että mies tästä ihan heti on lähdössä, kun on lapsia ja kaikkea. Kertoi mulle, koska halusi kuulemma asian pois omalta tunnoltaan. Nyt huomaan kyttääväni miestä ja koko ajan tekisi mieli kysyä, että ketä/mitä nyt mietit. Alkaa kanssa epäilyttää, että onko totta, ettei mitää fyysistä ole ollut.

ap 

Vierailija
10/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen pettäminen on ehdottomasti pahempi. Eihän tunteet ole pettämistä. En tietenkään ilahtuisi tuollaisesta tilanteesta, olisin täysin rikki ja surullinen, mutta pettämiseksi en sitä luokittelisi.

Miten niin tunteet ei ole pettämistä? Jos menee ja rakastuu toiseen, niin kyllä se mun mielestä on toisen luottamuksen pettämistä. Pahempaa oikeastaan kuin se, että on jotain satunnaista seksiä tms.

Vierailija
11/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi itsekästä mieheltä kertoa sinulle.

Vierailija
12/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tunteet ei ole pettämistä? Jos menee ja rakastuu toiseen, niin kyllä se mun mielestä on toisen luottamuksen pettämistä. Pahempaa oikeastaan kuin se, että on jotain satunnaista seksiä tms.

Miten niin "menee ja rakastuu"? Eihän sitä tietoisesti vaan mennä ja rakastuta, niin saattaa käydä kenelle tahansa. Se mitä sillä rakastumisellaan tekee, on eri asia. Kun sen sijaan fyysinen pettäminen on ihan tietoinen valinta.

Vierailija
13/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että mies tästä ihan heti on lähdössä, kun on lapsia ja kaikkea. Kertoi mulle, koska halusi kuulemma asian pois omalta tunnoltaan. Nyt huomaan kyttääväni miestä ja koko ajan tekisi mieli kysyä, että ketä/mitä nyt mietit. Alkaa kanssa epäilyttää, että onko totta, ettei mitää fyysistä ole ollut.

ap 

Ei tuollaista elämää voi elää. Tuon kertomisen myötä jotain meni rikki. En mä voi sanoa kumpi on pahempaa, kun en tiedä miten se vaikuttaisi omaan suhteeseeni. Mutta en minä jäisi suhteeseen, jossa joutuisin kokemaan epävarmuutta vaikka olisi lapsia ja kaikkea. Kyllä niitä pirun huonoja tekosyitä olla eroamatta riittää.

Vierailija
14/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tunteet ei ole pettämistä? Jos menee ja rakastuu toiseen, niin kyllä se mun mielestä on toisen luottamuksen pettämistä.

Miten niin luottamuksen pettämistä? Ensinnäkään ei kukaan voi kenellekään luvata, ettei enää koskaan rakastuisi keneenkään toiseen. Ja toiseksi, ei kukaan rakastu tahallaan. Ei sellaista pysty määräämään.

Vierailija
15/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mene mitään tuollaista lupaamaan ettei koskaa kenenkään toiseen rakastu? 

Vierailija
16/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Mutta nyt on joku altistanut tälle "rastumiselle" ja sen kertomiseen miehellä on nyt jokin motiivi ollut, kun ei osannut sitä yksinään käsitellä. Tämän paljastaminen pakottaa teidän parisuhteen nyt muutokseen. Nyt teidän pitää vaan pysähtyä ja puhua asiosta jotka on saattanut jäädä aiemmin käsittelemättä, onko parisuheenne esim. liian tiivis ja ei ole tilaa omalle itselleen, jne.

Oletko puhunut miehellesi tästä epävarmuudesta vai onko kaikki jatkunut kuin tähänkin asti?

Vierailija
17/17 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset edes kertovat ihastumisesta kumppanille? Kyllä tuollaiset pitäisi jollain tavalla käsitellä itse eikä aiheuttaa kumppanille pahaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän