Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun kesä tulee ja naiset taas ovat avonaisissa paidoissaan

fjsf
26.05.2016 |

Seksiä vaimon kanssa ollut viimeksi yli vuosi sitten. Jotenkin taas huomaan, että ei ole ollenkaan kivaa kun kesä tulee ja naiset kulkevat avonaisissa paidoissa rinnat pullottaen. Ja housutkin ovat tiukempaa mallia. Tulee tosi ahdistunut ja paha mieli. En haluaisi olla 45v- mies, joka kyylää jokaista vastaan tulevaa naista, mutta omat hermot ja voimat alkavat olla aika finaalissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei ole ollut seksiä?

Vierailija
2/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä ei ole ollut seksiä?

Vaimoa ei tunnu kiinnostavan. Dildot riittävät hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska 40+ sitä on tuikiharvoin.

Vierailija
4/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu, aion siltikin kulkea rinnat pullottaen, koska pieni kaula-aukko tekee lihavamman näköiseksi.

Vierailija
5/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa alkaisi jo olla aika vakavan palaverin paikka vaimon kanssa... Vuosi on liian pitkä aika (ilman lääketieteellistä perustetta).

Vierailija
6/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska 40+ sitä on tuikiharvoin.

Vissiin olemme sitten poikkeus, kun viikonloppuna kolmesti mieheni kellistin ja eilen jouduin kieltäytymään, kun teinit oli hereillä.

Kyllä vuosi on jo toisen kidutusta, jos ei ole mitään fyysistä syytä. Aiotko jatkaa moisen hylkimisen sietämistä?

terv. Nro 1, N46v (aion kävellä rinnat hytkyen)

Vierailija
7/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö edes mikä dildo on :D

Vierailija
8/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes mikä dildo on :D

No olipa tyhmä kommentti. Dildo on värinätön patukka ja vibraattori sitten värinällä varustettu. Pitääkö tässä nyt tälle tasolle mennä??

Vierailija
9/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fjsf kirjoitti:

Seksiä vaimon kanssa ollut viimeksi yli vuosi sitten. Jotenkin taas huomaan, että ei ole ollenkaan kivaa kun kesä tulee ja naiset kulkevat avonaisissa paidoissa rinnat pullottaen. Ja housutkin ovat tiukempaa mallia. Tulee tosi ahdistunut ja paha mieli. En haluaisi olla 45v- mies, joka kyylää jokaista vastaan tulevaa naista, mutta omat hermot ja voimat alkavat olla aika finaalissa.

Kertokaa nyt ihan selkeästi te alapeukun näyttäjät, miksi olette aloitukselleni alapeukkua näyttäneet. En oikein pääse jyvälle. Minua ahdistaa kun on suunnaton seksin ja läheisyyden kaipuu ja ärsyttää, että tässä tilanteessa olen huomannut tuijottavani naisia siten, joten useimmat eivät halua. En minäkään sitä halua.

Vierailija
10/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

Kertokaa nyt ihan selkeästi te alapeukun näyttäjät, miksi olette aloitukselleni alapeukkua näyttäneet. En oikein pääse jyvälle. Minua ahdistaa kun on suunnaton seksin ja läheisyyden kaipuu ja ärsyttää, että tässä tilanteessa olen huomannut tuijottavani naisia siten, joten useimmat eivät halua. En minäkään sitä halua.

No olet kyllä aika ameeban tasolla, jos pitää tuijottaa, vaikka et itse edes halua... :D No, pukeudun säkkiin kesähelteillä ihan vaan sen takia, ettei sulle tule paha mieli, kun et ole saanut seksiä. Voi hyvää päivää.

Vierailija
11/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne nii hoitelen sut. Miehenikin antaa minulle luvan "pettää" ;) t.N22

Vierailija
12/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

No olet kyllä aika ameeban tasolla, jos pitää tuijottaa, vaikka et itse edes halua... :D No, pukeudun säkkiin kesähelteillä ihan vaan sen takia, ettei sulle tule paha mieli, kun et ole saanut seksiä. Voi hyvää päivää.

Eikös tää nimenomaan ollut niin päin, että mies haluaa ja nainen ei? Ameeba lienee siellä lukijan puolella.

Vierailija
13/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyläätkö ollenkaan perseitä, kun meinaan mun rintavarustus on hiukan heikko. Beba on kyl herkku.

Vierailija
14/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vuohi.

Vierailija
15/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On tosi väärin jos toinen tahtoo, mutta toinen ei. Ootko ajatellut, että vaimosi ei välttämättä ole yksin se joka pilaa seksinne? Nyt sun kannattaisi tehdä vaumosi kanssa toisiinne uudelleen tutkimusmatka ja ehkäpä se auttaa.

Vierailija
16/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykää vaimon kanssa swingereiksi eli pyydä lupa avoimesti olla muiden kanssa, jos vaimo ei halua.

Itse hoidan yhtä 46-vuotiasta miestä kolmenkimpassa aviomieheni kanssa silloin tällöin. Win-win.

Nainen -79

Vierailija
17/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. On tosi väärin jos toinen tahtoo, mutta toinen ei. Ootko ajatellut, että vaimosi ei välttämättä ole yksin se joka pilaa seksinne? Nyt sun kannattaisi tehdä vaumosi kanssa toisiinne uudelleen tutkimusmatka ja ehkäpä se auttaa.

No meillä on aika sama tilanne kuin aloittajalla. Vaimo panostaa uraansa ja lapsiin ja minulle riittää enää siitä kiukuttelu ja tiuskiminen. Vaikka todellakin hoidan hyvin suuren osan kotihommista. Ja turha on kenenkään mamman siellä oman kokemuksensa mukaan ja omaan mieheensä ärsyyntyneenä kirjoittaa, että "hyvin suuri osa miehenne mukaan on lähinnä kalsareiden pyykkikoriin laitto". Teen ruoat, pesen ja ripustan yleensä pyykit, imuroin 3/4 imurointikerroista jne.

Vierailija
18/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

fjsf kirjoitti:

Pysy sisällä! Älä mene ulos!

Vierailija
19/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

Siksi, että olet itse p@skan suhteesi valinnut. Pukeudun kuten haluan. Valitse sinä elämä jonka haluat.

Vierailija
20/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on aika sama tilanne kuin aloittajalla. Vaimo panostaa uraansa ja lapsiin ja minulle riittää enää siitä kiukuttelu ja tiuskiminen. Vaikka todellakin hoidan hyvin suuren osan kotihommista. Ja turha on kenenkään mamman siellä oman kokemuksensa mukaan ja omaan mieheensä ärsyyntyneenä kirjoittaa, että "hyvin suuri osa miehenne mukaan on lähinnä kalsareiden pyykkikoriin laitto". Teen ruoat, pesen ja ripustan yleensä pyykit, imuroin 3/4 imurointikerroista jne.

Tutulta kuulostaa. Ja jos mies valittaa, niin aina löytyy 1000 rouvaa, jotka todistavat omaan kokemukseensa pohjautuen, että kyllä mies on kuitenkin väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän