Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun kesä tulee ja naiset taas ovat avonaisissa paidoissaan

fjsf
26.05.2016 |

Seksiä vaimon kanssa ollut viimeksi yli vuosi sitten. Jotenkin taas huomaan, että ei ole ollenkaan kivaa kun kesä tulee ja naiset kulkevat avonaisissa paidoissa rinnat pullottaen. Ja housutkin ovat tiukempaa mallia. Tulee tosi ahdistunut ja paha mieli. En haluaisi olla 45v- mies, joka kyylää jokaista vastaan tulevaa naista, mutta omat hermot ja voimat alkavat olla aika finaalissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

Seksiä vaimon kanssa ollut viimeksi yli vuosi sitten. Jotenkin taas huomaan, että ei ole ollenkaan kivaa kun kesä tulee ja naiset kulkevat avonaisissa paidoissa rinnat pullottaen. Ja housutkin ovat tiukempaa mallia. Tulee tosi ahdistunut ja paha mieli. En haluaisi olla 45v- mies, joka kyylää jokaista vastaan tulevaa naista, mutta omat hermot ja voimat alkavat olla aika finaalissa.

Kertokaa nyt ihan selkeästi te alapeukun näyttäjät, miksi olette aloitukselleni alapeukkua näyttäneet. En oikein pääse jyvälle. Minua ahdistaa kun on suunnaton seksin ja läheisyyden kaipuu ja ärsyttää, että tässä tilanteessa olen huomannut tuijottavani naisia siten, joten useimmat eivät halua. En minäkään sitä halua.

No olet kyllä aika ameeban tasolla, jos pitää tuijottaa, vaikka et itse edes halua... :D No, pukeudun säkkiin kesähelteillä ihan vaan sen takia, ettei sulle tule paha mieli, kun et ole saanut seksiä. Voi hyvää päivää.

Eikös tää nimenomaan ollut niin päin, että mies haluaa ja nainen ei? Ameeba lienee siellä lukijan puolella.

No haistapa sinä, arvon imbesilli, kukkanen. Mies tuijottaa naisia, vaikka ei itse halua tuijottaa!On se niin vaikeaa olla mies, kun ei edes silmälihakset toimi haluamallaan tavalla.

Vierailija
22/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

Kertokaa nyt ihan selkeästi te alapeukun näyttäjät, miksi olette aloitukselleni alapeukkua näyttäneet. En oikein pääse jyvälle. Minua ahdistaa kun on suunnaton seksin ja läheisyyden kaipuu ja ärsyttää, että tässä tilanteessa olen huomannut tuijottavani naisia siten, joten useimmat eivät halua. En minäkään sitä halua.

No olet kyllä aika ameeban tasolla, jos pitää tuijottaa, vaikka et itse edes halua... :D No, pukeudun säkkiin kesähelteillä ihan vaan sen takia, ettei sulle tule paha mieli, kun et ole saanut seksiä. Voi hyvää päivää.

Eikös tää nimenomaan ollut niin päin, että mies haluaa ja nainen ei? Ameeba lienee siellä lukijan puolella.

No haistapa sinä, arvon imbesilli, kukkanen. Mies tuijottaa naisia, vaikka ei itse halua tuijottaa!On se niin vaikeaa olla mies, kun ei edes silmälihakset toimi haluamallaan tavalla.

Sielläpä varsinainen yli-ihminen kirjoittaa. Aloittajalla oli pointtia viestissään, sinulla vain lyttäämistä. Onneksi meidän ei tarvitse olla tekemisissä. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes mikä dildo on :D

Vierailija
24/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

fjsf kirjoitti:

Sielläpä varsinainen yli-ihminen kirjoittaa. Aloittajalla oli pointtia viestissään, sinulla vain lyttäämistä. Onneksi meidän ei tarvitse olla tekemisissä. Kiitos.

Kyllä, olen yli-ihminen. Osaan jopa suunnata katseeni ihan minne haluan! :D Ap:n pointti oli ruikuttaa seksittömästä elämästään ja syyllistää siitä naisia, jotka pukeutuvat niukasti kesäkuumalla. No, minusta pointti oli kaikessa säälittävyydessään olematon.

Vierailija
25/25 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla sen vaimon kanssa?

Ja sitten mietin, että oletko osannut tyydyttää vaimosi vai oletko ollut itsekäs? Ei nainen pitemmän päälle halua seksiä, mistä ei saa mitään. Jos valitsee dildon eikä miestä, niin saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä