Sukulainen loukkaantui kun en mene lapsensa valmistujaisiin
Eli sukulainen jota näen ehkä kerran kahteen vuoteen loukkaantui koska en mene hänen lapsensa amiskan valmistujaisjuhlaan vaan ystäväni jonka kanssa olen päivittäin tekemisissä kolmoistutkinnon valmistumisjuhlaan. Ärsyttää hieman. Nyt minua mustamaalataan ympäri sukua kun "en välitä suvustani". Olen tuon suvun juhlakalun nähnyt viimeksi lapsena. Onko sukulaiseni kohtuuton?
Kommentit (34)
Tosi tökeröä loukkaantua tuollaisesta.
Itse en juhlinut ylioppilaaksi tuloa mitenkään, en myöskään amiksen valmistujaisia.
Tuossa tilanteessa yrittäisin itse ehtiä molempiin juhliin. Välimatka on ongelma, mutta voisitko ehkä kysellä kyytiä...voisiko tuo sukulainen sen järjestää ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt johonkin amiksen juhliin menisi. Juhlat on varmaan sen näköisetkin.
t: kolmiin juhliin menevä
Kyllä ammattiin valmistuminenkin on juhlan arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko välimatka juhlien välillä pitkä? Ajattelin voisitko piipahtaa myös sukulaisesi juhlissa? Mutta turha hänen on tuosta loukkaantua, noin niinku vastauksena kysymykseesi.
Vain n.60km mutta minulla ei ole autoa :/ muuten toki voisin.
Kenenkään kyydillähän et olisi paikalle päässyt?
Lähtisitkö itse läheisesi juhlista kuskaamaan randomia 120km? Ihan ohiksena.[/quote
Aivan. Varmaan kukaan sukulainen tai tuttu ei ollut menossa samalta suunnalta samoihin juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko välimatka juhlien välillä pitkä? Ajattelin voisitko piipahtaa myös sukulaisesi juhlissa? Mutta turha hänen on tuosta loukkaantua, noin niinku vastauksena kysymykseesi.
Kenenkään kyydillähän et olisi paikalle päässyt?
Lähtisitkö itse läheisesi juhlista kuskaamaan randomia 120km? Ihan ohiksena.
Lähinnä tarkoitin sukulaista joka olisi menossa kyseisiin juhliin. Olen ensikerralla tarkempi.
Paska sukulainen ja paska mielipide aiheeseen liittyen minulla. Saa hyökätä ohi aiheen kimppuuni ja siitä henkilökohtaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, vaikka olisi 1 km niin sinun ei tarvitse! Milloin otatte ohjat elämästänne omiin käsiinne? Se etäinen sukulaispoika kun ei varmasti juhliinsa osaa kaivata sitä etäistä äidin sukulaista. Rahalahja kyllä monelle nuorelle kelpaa. Nämä valmistujaisjuhlat kun useilla tuppaa olemaan niiden vanhempien hössötystä ja vanhemman oman mielenterveyden hoitoa. Kaikki nuoret eivät edes itse järjestä tai pääse järjestää omia juhliaan😐
Tottakai menet ystäväsi juhliin koko päiväksi, ilman kiirettä. Ehdit ehkä auttaakin ystävääsi ja nauttimaan päivästä omiesi seurassa - mukavaa juhlapäivää!🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaan mieltä! Mikä oli motiivi erikseen mainita amis ja kolmoistutkinto? Kolmoistutkinto arvokkaampi amistutkintoa ja enemmän juhlan arvoinen? Miksi käyttäysin kallista aikaani juhliaakseni jonkun sukulaispojan amisjuhlaa, kun on parempaakin tarjolla. Siksi tämä "sarkasmi"
t. kolmiin juhliin menevä
Mikä on suhteesi tähän sukulaiseen?
Minä olen vanhanaikaisen kasvatuksen saanut. Suvussa on näitä vanhempia sukulaisia, joita pitää minusta kunnioittaa. Vaikka tässä tapauksessa poika ei olisikaan minulle kovin läheinen, mutta hänellä on läheiset suhteet esim. isoäitiini tai äitiini niin kunnioitan häntä läsnäollani.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vanhanaikaisen kasvatuksen saanut. Suvussa on näitä vanhempia sukulaisia, joita pitää minusta kunnioittaa. Vaikka tässä tapauksessa poika ei olisikaan minulle kovin läheinen, mutta hänellä on läheiset suhteet esim. isoäitiini tai äitiini niin kunnioitan häntä läsnäollani.
Nämä säännöt ei nykyään enää niin tiukkoja ole, eikä muita tarvitse huomioida tai kunnioittaa. Ja se näkyynkin ihmisten suhteessa toisiinsa. Toinen ei kunnioita kutsua ja toinen loukaantuu.
Voit vielä paikata tilanteen laittamaalla vaikka ruusun jonkun sukulaisen matkassa.
Tietty menet ystävän juhliin ja käsket sukulaisen tukehtua pullaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaan mieltä! Mikä oli motiivi erikseen mainita amis ja kolmoistutkinto? Kolmoistutkinto arvokkaampi amistutkintoa ja enemmän juhlan arvoinen? Miksi käyttäysin kallista aikaani juhliaakseni jonkun sukulaispojan amisjuhlaa, kun on parempaakin tarjolla. Siksi tämä "sarkasmi"
t. kolmiin juhliin menevä
Eikös ap sanonut itsekin olevansa amis joten tuskin tuota tarkoitti
Lähtisitkö itse läheisesi juhlista kuskaamaan randomia 120km? Ihan ohiksena.