Vierailija

Eli sukulainen jota näen ehkä kerran kahteen vuoteen loukkaantui koska en mene hänen lapsensa amiskan valmistujaisjuhlaan vaan ystäväni jonka kanssa olen päivittäin tekemisissä kolmoistutkinnon valmistumisjuhlaan. Ärsyttää hieman. Nyt minua mustamaalataan ympäri sukua kun "en välitä suvustani". Olen tuon suvun juhlakalun nähnyt viimeksi lapsena. Onko sukulaiseni kohtuuton?

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole edes kysynyt, kuka sukulaisista tulee meille juhlimaan ylioppilasta. He tulevat, jotka pääsevät. En loukkaannu, jos joku ei tule , mutta siitä vedän herneen nenään, jos joku haluaa soitella ja selitellä olemattomia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole edes kysynyt, kuka sukulaisista tulee meille juhlimaan ylioppilasta. He tulevat, jotka pääsevät. En loukkaannu, jos joku ei tule , mutta siitä vedän herneen nenään, jos joku haluaa soitella ja selitellä olemattomia.

Kutsussa pyydettiin vastausta, annoin vastauksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vai onko se syy kuitenkin amis vs. kolmoistutkinto :)

Ei, vaan rakas ystävä jonka kanssa ollaan jaettu elämän ala- ja ylämäet vs. sukulaispoika jonka olen nähnyt viimeksi lapsena.

Vierailija

Onko välimatka juhlien välillä pitkä? Ajattelin voisitko piipahtaa myös sukulaisesi juhlissa? Mutta turha hänen on tuosta loukkaantua, noin niinku vastauksena kysymykseesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt johonkin amiksen juhliin menisi. Juhlat on varmaan sen näköisetkin.

t: kolmiin juhliin menevä

Tämä taitaa olla enemmän kyseisänä päivänä tapana, että piipahdetaan monissa juhlissa. Eikä kokopäivää notkuta vain yksissä.

Meillä ei ole tänä vuona kuin onneksi kahdet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko välimatka juhlien välillä pitkä? Ajattelin voisitko piipahtaa myös sukulaisesi juhlissa? Mutta turha hänen on tuosta loukkaantua, noin niinku vastauksena kysymykseesi.

Vain n.60km mutta minulla ei ole autoa :/ muuten toki voisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt johonkin amiksen juhliin menisi. Juhlat on varmaan sen näköisetkin.

t: kolmiin juhliin menevä

Mutta ajattelepa niitä tarjoiluja, jos juhlakalu valmistuu kokiksi tai leipuriksi!

Snobit muhikoot omissa liemissään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka edes pitää virallisia juhlia, kun valmistuu amiksesta? 😁 Jotenkin hölmö ajatus. T: Ammattikoulun käynyt itsekin.

En kyllä itsekään pitänyt, kaverit väsäsi pari kakkua ja sitten kaveriporukalla baariin. Ylioppilasjuhlat pidin kyllä. Aloittajalla itselläänkin siis ammattitutkinto.

Vierailija

Millaiset ystäväsi juhlat ovat? Ruoka teittynä aikan vain pelkkä kahvitarjoilu pitkin päivää. Näissä pitkin päivän päivän tarjoilussa on tapana, että porukkaa tavallaa kierätetään, eikä yksi vielä yhtää paikkkaa koko päivää vai oletko apuna?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vain n.60km mutta minulla ei ole autoa :/ muuten toki voisin.

Kenenkään kyydillähän et olisi paikalle päässyt?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat