Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei huolehdi hygieniastaan

Vierailija
26.05.2016 |

Mies venyttää suihkuväliä liikaa. Iho tuntuu likaiselta ja tahmealta. Hiukset ovat rasvaiset ja haisevat. Penis haisee. Kasvot kiiltävät. Syynä on milloin mikäkin kiire.
Vaatteidenkin vaihtoväliä venyttää liikaa. Yleensä syy jokin sen kaltainen "en halua laittaa puhtaita vaatteita kun olen näin likainen".
Deodoranttia lisäilee pesettömiin kainaloihin. Ei mies haise hieltä eikä muutenkaan aiheuta hajuhaittoja, ellei ole lähellä häntä. Ulkoisesti epäsiisti olemus kyllä näkyy.

Mies kyllä tiedostaa likaisuutensa lähes joka kerta. Pahoittelee minullekin likaisuuttaan ja menee vapaaehtoisesti omasta aloitteestaan suihkuun. Mutta ennen sitä venyttää kunnes on ihan törkyisessä kunnossa.

Muuten mies ei ole epäsiisti. Siivoaa kotona oma-aloitteisesti ja tarjoutuu aina auttamaan, kun suoritan jotain askaretta.
Hampaat pesee aamuin illoin.
On kiinnostunut asuistaan.

Kysytte kuitenkin: en harrasta seksiä miehen kanssa, jos hän on likaisena. Yleensä pyydän käymään suihkussa ja mies menee mukisematta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin seksiä.

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian harvoin seksiä.

Meillä seksi kestää yleensä aika kauan ja sitä on useasti monta kertaa päivässä, sitten taas saattaa mennä pari päivää ilman seksiä, mikä taas on aika jossa normaali mies likaantuu. Saamme seksiä (lähes) aina kun mieli tekee (joskus se vain edellyttää miehen, miksei minunkin, siistiytymistä). Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen määrään, vaikka se ei olekaan joka ikinen päivä klo 21:00, vaan epäsäännöllisen säännöllisesti :)

Ei vaan ole kiva, kun vaikka nähdään töiden jälkeen suoraan kaupungilla ja mies on likaisena liikenteessä. Ja muut vastaavat tilanteet. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko minun exän kanssa :D

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin inhoan suihkussa käymistä ja venytän niin pitkälle kuin kehtaa :D Mutten kuitenkaan haise tai laiminlyö muuta hygieniaa. Se hammaspesu vaan on kätevä ja nopea, suihkussa on kamalaa, hidasta ja sen jälkeen ärsyttää tukka märkänä. 

Miehesi kuitenkin huolehtii pukeutumisestaan eli ei liene toivoton tapaus. 

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesee hampaat muutaman kerran vuodessa. On liian kiireinen, joten katsoo tuon turhaksi touhuksi, jonka voi skipata. Sanomattakin selvää, että suutelemisen olen lopettanut vuosia sitten.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että liika peseminen aiheuttaa allergoita ja kuivaa ihoa. Jos joka päivä pesee itsensä saippualla ja sienellä iholta häviää luontainen rasvakerros, joka suojaa monelta pahalta asialta. Jos sinun mielestäsi pitää käydä pesulla niin suosittelen vain vesipesua eli huuhtelua.