Vierailija

Kuinka lopetan tapailun kauniisti? Kyseessä uudelleen lämmennyt tapailu, joka lähinnä seksiä. Itse haluaisin suhteelta muutakin, mutta nyt en ole ottanut aihetta edes puheeksi, toisin oli joskus vuosi sitten, kun tapailimme muutaman kuukauden. En halua enää satuttaa itseäni. Nytkin tuo mies otti minuun yhteyttä n. 2kk sitten ja kun vapaa olen ollut jo kauan, ajattelin, että voihan häntä tavata. En halua herätellä tunteita tuota miestä kohtaan yhtään enempää,en kysyä mitään. Jätänkö vaan vastaamatta viesteihin ja unohdan?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo mies otti uudelleen yhteyttä ja miksi alunperin erositte?

Sitäpä ihmettelin, miksi otti yhteyttä. Kertoi jo aiemmin alkuvuodesta tahtoneen jutella kanssani, mutta olin sitten kadonnut hänen näköpiiristään. Erosimme silloin aiemmin, kun välillemme ei miehen mielestä tullut riittävän vahvaa tunnetta. Olin itsekin vasta toipumassa pitkästä suhteesta, joka päätyi eroon. Eli lähtötilanne oli huono. Meidän on aina ollut helppo jutella kaikesta ja samat kiinnostukset. Nyt en odota mitään miltään ja ehkä todellakin paras lopettaa tapailu kun se jo kerran on niin päättynyt. ap

Vierailija

Eroamisesta ei kannata tehdä liian isoa numeroa jos on vain joskus tapailtu. Feidaaminen on silloin ihan ok. Eihän kummallakaan ole varsinaisesti tunteita pelissä. Sitä paitsi se on monesti vähiten tuskallinen tapa molemmille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat