Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Samoin tytär asuu jo avoliitossa. Ex-miehelläkin on jo pari vuotta ollut uusi nainen.

Ei siinä mitään. Saavat toki pariutua. Mutta vähän tylsää kun kaikki muut ympärillä pariutuvat ja minä se vaan en löydä ketään ja pysyn sinkkuna...

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä pari kolme vuotta sitten opiskelijapoika alkoi seurustella lokakuussa, minä löysin miehen joulun alla ja 15-vuotias ekan tyttöystävän tammikuussa. Kerran oli teinin mielestä triplatreffit, kun oltiin kaikki kimpassa leffassa. Hiukan hupaisaa oli elellä nuorison kanssa niin samoissa fiiliksissä. Esikoinen on nykyisin avoliitossa, minä kihloissa, teinin suhde kesti puolitoista vuotta ja uusin viritys alkoi talvella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tähän joku syy?

Mitä meinaat tällä?

Kyllä naisille on ottajia jonossa, sen kuin valitset mieluisan.

Vierailija

Mutta hei, olen 50+, erosin yli 10 vuotta sitten ja ehdin kyllä kokeilla aika monta seurusteluyritystä ennen kuin lopulta natsasi, eli kärsivällisyyttä suosittelen t. 4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta hei, olen 50+, erosin yli 10 vuotta sitten ja ehdin kyllä kokeilla aika monta seurusteluyritystä ennen kuin lopulta natsasi, eli kärsivällisyyttä suosittelen t. 4

Oh, minä olen vihdoin luovuttanut. Olen yli 50, katsonut aika monta miestä yli 10 v aikana, eikä kukaan ollut lopulta "keeper". Surullista mutta totta.
Olen valmistautunut elämään yksin loppuelämäni.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat