Vierailija

Asiasta muutama kuukausi ja nyt hääpäivänä ei mitenkään muistanut vaikka olen monesti pyytänyt että minulle tulisi olo että rakastaisi minua. Ei me ennenkään hääpäiviä olla vietetty mut nyt olisin halunnut jotain ihan pientäkin. Pääpointti et mulle tulkis olo et muo rakastetaan. vaadinko liikaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Siis avioliittoa lähes 20v takana. hääpäivästä meinaan aikaa jo muutama päivä ja joka päivä mä tomppeli ootan et kun se tulee töistä on sillä mulle jokin mukava yllätys. vaikka halaus et sä oot mun rakas oma vaimoni. Ja sanoin kuitenkin et rakastan häntä paljon. Ja muo pelottaa et kun ei miteenkään halunnut muistaa. En mä sitä tavaraa tarvi vaan sen tunteen et muo rakastetaan. 

vai kai mun pitäs tyytyä siihen et on sanonut et oon tärkeä ja jää mun luokse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sinun pitää itse miettiä mitä parisuhteelta vaadit, ja mitä kriteerejä sille asetat. Kaikki miehet ei vaan pysty minkäänlaisiin huomionosoituksiin. Vaikka kuinka itse toivoisit niitä, edes pieniä. Sitten taas on niitä, jotka pystyy. Valintojen maailma..

Vierailija

Kirjoituksesi on surullinen. Monet eivät muista merkkipäiviä, mutta eikö miehesi millään tavoin yritä hyvittää sulle sivusuhdettaan?

Puhu miehelle suoraan. Sano, että haluat lahjan ja hääpäiväyllätyksen. Sellaiset, jonka eteen mies näkee vaivaa eli osoittaa käytännössä, että olet tärkeä. Pelkkiin sanoihin kun miehesi osalta ei voi luottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten sinä muistit miestä?

Älä viitsi. Miehelle oli suhde! Nyt miehen olisi syytä todistaa että haluaa jatkaa. Haloo...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä muistit miestä?

Älä viitsi. Miehelle oli suhde! Nyt miehen olisi syytä todistaa että haluaa jatkaa. Haloo...

Suhteesta ei tule mitään jos mies joutuu seuraavat 50v todistelemaan ja ap ei suostu antamaan anteeksi :(

Vierailija

Sano sille ukolle suoraan, että tarvitset pieniä muistamisia arjessa ja merkkipäivinä, jotta tunnet olevasi tärkeä. Tämänhän pitäisi olla päivän selvä asia, ja jos ei asia edes suorasta vaatimuksesta muutu, voi kysyä, miksi olette ylipäänsä yhdessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat