Kutsutteko miestänne ja isäänne herraksi?
Mies on saanut päähän, että tästä lähtien minun pitäisi kutsua häntä herraksi. Johan tässä ollaan naimisissa oltu 15 vuotta ja tänään sitten "herra" esitti tämän ehdotuksen! Samalla hän totesi, että meidän tyttäremme myös kutsuisi häntä herraksi! En tiedä johtuu tämä siitä onnettomuudesta mihin mieheni joutui kevättalvella töissään. Tipahti telineiltä suoraan pää edellä betonimyllyn reunaan.
Kommentit (13)
Ei tässä oikein naurata. Pitää koittaa saada mies lääkäriin koska ei ole oma itsensä tällä hetkellä " herra"
Tytär kysyi mikä isällä on? No ei äitikään tiedä.
Kannattaisi varmaan viedä mies lääkäriin ja kuvauttamaan aivot. Kuulostaa vähän siltä, että on jonkun aivovamman saanut. Aivovammat saattavat aiheuttaa muutoksia luonteeseen ja muutenkin käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan viedä mies lääkäriin ja kuvauttamaan aivot. Kuulostaa vähän siltä, että on jonkun aivovamman saanut. Aivovammat saattavat aiheuttaa muutoksia luonteeseen ja muutenkin käytökseen.
No huomenna olisi tarkoitus mennä lääkäriin ja sitä tässä itsekkin olen miettinyt, että siitä onnettomuudesta johtuu tämä episodi mutta miksi nyt? Maaliskuun puolivälissä oli onnettomuus ja kuukauden sairasloman piti silloin.
Nyt sitten pyytää herroittelemaan ja tällä hetkellä kantaa autotallista kaikkea mahdollista työkalua olohuoneeseen.
Muija yleensä herroittelee ja jumaloi mua. Usein kuuluu että herrajumala mitä sä oot taas tehdyt?
No leikilläni saatan sanoa, että herra on hyvä, jos vaikka vien hänelle juotavaa.
Mua mies ja lapset puhuttelee "teidän kuningattarenne". Mielestäni normaalia.
No itse asiassa mä kutsun välillä miestäni herraksi.
Niin. Mieheni viettää yön ainakin sairaalassa vein hänet päivystykseen ja siellä ottivat sisälle.
Ei tämä minua kyllä naurata vaan pelottaa ja paljon no onneksi mies on nyt sairaalassa.
Ihmetyttää miksi näin myöhään tuon onnettomuuden jälkeen alkoi tuo omituinen käyttäytyminen!?
Mies on tänään käynyt kaikissa mahdollisissa kuvauksissa ja ainakin pari päivää on sairaalassa.
Varmaan huvittava ja naurettava asia mutta minulle ja tyttärelle raskas asia. Tuo eilinen miehen ns. sekoaminen tuli kuin salama taivaalta.
😂😂😂