Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsutteko miestänne ja isäänne herraksi?

Epätietoinen
25.05.2016 |

Mies on saanut päähän, että tästä lähtien minun pitäisi kutsua häntä herraksi. Johan tässä ollaan naimisissa oltu 15 vuotta ja tänään sitten "herra" esitti tämän ehdotuksen! Samalla hän totesi, että meidän tyttäremme myös kutsuisi häntä herraksi! En tiedä johtuu tämä siitä onnettomuudesta mihin mieheni joutui kevättalvella töissään. Tipahti telineiltä suoraan pää edellä betonimyllyn reunaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
2/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra armahda 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oikein naurata. Pitää koittaa saada mies lääkäriin koska ei ole oma itsensä tällä hetkellä " herra"

Tytär kysyi mikä isällä on? No ei äitikään tiedä.

Vierailija
4/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan viedä mies lääkäriin ja kuvauttamaan aivot. Kuulostaa vähän siltä, että on jonkun aivovamman saanut. Aivovammat saattavat aiheuttaa muutoksia luonteeseen ja muutenkin käytökseen.

Vierailija
5/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan viedä mies lääkäriin ja kuvauttamaan aivot. Kuulostaa vähän siltä, että on jonkun aivovamman saanut. Aivovammat saattavat aiheuttaa muutoksia luonteeseen ja muutenkin käytökseen.

No huomenna olisi tarkoitus mennä lääkäriin ja sitä tässä itsekkin olen miettinyt, että siitä onnettomuudesta johtuu tämä episodi mutta miksi nyt? Maaliskuun puolivälissä oli onnettomuus ja kuukauden sairasloman piti silloin.

Nyt sitten pyytää herroittelemaan ja tällä hetkellä kantaa autotallista kaikkea mahdollista työkalua olohuoneeseen.

Vierailija
6/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija yleensä herroittelee ja jumaloi mua. Usein kuuluu että herrajumala mitä sä oot taas tehdyt?

Vierailija
7/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
8/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hän on herra majuri.

Vierailija
9/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikilläni saatan sanoa, että herra on hyvä, jos vaikka vien hänelle juotavaa.

Vierailija
10/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mies ja lapset puhuttelee "teidän kuningattarenne". Mielestäni normaalia.

Vierailija
11/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa mä kutsun välillä miestäni herraksi.

Vierailija
12/13 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mieheni viettää yön ainakin sairaalassa vein hänet päivystykseen ja siellä ottivat sisälle.

Ei tämä minua kyllä naurata vaan pelottaa ja paljon no onneksi mies on nyt sairaalassa.

Ihmetyttää miksi näin myöhään tuon onnettomuuden jälkeen alkoi tuo omituinen käyttäytyminen!?

Vierailija
13/13 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tänään käynyt kaikissa mahdollisissa kuvauksissa ja ainakin pari päivää on sairaalassa.

Varmaan huvittava ja naurettava asia mutta minulle ja tyttärelle raskas asia. Tuo eilinen miehen ns. sekoaminen tuli kuin salama taivaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä