Vierailija

Siis etsimällä etsii kumppania joko tosielämässä tai netissä. Ja sitten aloittaa seurustelun kun joku ihan kiva löytyy. Ja kun suhde loppuu niin taas etsitään jotain ihan kivaa, jotta voi aloittaa heti uuden suhteen. En ole koskaan ymmärtänyt mitä siitä edes saa. Itse voin olla suhteessa vain ihmisen kanssa johon olen ihastunut. Ja kiinnostukseni ihmiseen herää vasta kun ihastun. En ole siis koskaan etsinyt ketään, koska aina sitä jossain vaiheessa arjen keskellä vain ihastuu johonkin tahtomattaan, eikä ole mikään ongelma olla siinä välissä pitkään sinkkuna.

Kommentit (7)

Vierailija

En minäkään. Mulla on eräs tuttu joka on just tollanen. Ei edes jätä edellistä miestään ennen kun seuraava on jo katsottu valmiiksi. On kyllä muutenkin vähän reppana, ei pärjää yksin.

Vierailija

Ottavatko väkisin etsivät aina vain ihan kivan?

Jos ei etsi, niin silloin voi jäädä yksin, kun ei ole kaikkein halutuin nainen tai mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En minäkään. Yksi kaverini, ilmeisesti jonkinsortin läheisriippuvainen, on juuri tuollainen. Koko ajan on pakko olla joku ja kun edellinen suhde menee poikki, kohta on taas uusi suhde menossa. 

Kaikista ihmeellisintä minusta on tuo oikein etsimällä etsiminen, hänen kohdallaan netistä. Haetaan miesystävää ilmoituksella ties mistä, seulotaan sopivimman kuuloiset vastaajat ja valitaan niistä sitten paras. Hänen kanssaan käydään kerran kahvilla ja aletaan seurustella samantien. On kyllä niin vierasta touhua tuo minulle, ihan kuin joku työhaastattelu/työpaikan hakeminen. Itsellä ne mielenkiintoiset tyypit on tulleet vastaan ihan irl ja hakematta, yllättäen. Ollaan tutustuttu, ystävystytty ja siitä on sitten kasvanut jotain enemmän jos on kasvaakseen. 

Vierailija

Minä juoksin suhdetta pakoon.. oli kunnon seksisuhde ja totesin, että tämä on hyvä..ei se ollutkaan, vaihtui parisuhteeseen ja välistä ihmettelen, miten siinä näin kävi..

Vierailija

Voi etsiä tietoisesti kumppania eri keinoin ja silti valita sen, johon ihastuu. Jos ei ihastu, ei halua suhdetta.

Mm. minä olen "pakolla" joutunut aina etsimään miestä erikseen, koska en tunne vapaita miehiä, työpaikallani ei ole vapaita miehiä, en liiku sellaisissa piireissä joissa vapaisiin miehiin tutustuisi vahingossa. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat