Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen niin kyllästynyt nykyisin lukemiini sisustusblogeihin niiden ylenmääräisen kaupallisuuden, jatkuvan shoppailun ja kalliiden design-tuotteiden ihannoinnin takia. Olen tavallinen työssäkäyvä sinkkunainen, asun kerrostalokaksiossa pääkaupunkiseudulla eikä mulla ole varaa ostaa koko ajan uutta ja maksaa hirveitä hintoja kauniista esineistä. Kaipaan sisustuspainotteista blogia, johon voin tässä elämäntilanteessa samaistua, josta saada oikeasti hyviä vinkkejä ja inspiraatiota oman pienen asunnon sisustamiseen. Tyylini on sellaista simppeliä skandinaavisuutta, aika modernia, mutta arvostan vanhoja perinteisiä huonekaluja ja esineitä. Pidän vaaleasta, mutten kokonaan valkoisesta sisustuksesta. Tykkään siitä, että ennemmin tuunataan vanhasta uutta kuin ostetaan aina vain lisää ja lisää.

Satutteko tietämään tällaisia blogeja, vai ovatko ne kaikki jo ihqujen blogituotteiden esittelyä ja yhteistyöpostauksia täynnä? Blogi saa olla pieni ja tuntematon, yhteistyöjuttujakin saa olla, mutta jos lähes kaikki mitä bloggaaja esittelee alkaa olemaan yhteistyön kautta ilmaiseksi saatuja, multa menee kiinnostus. Toki design-tuotteitakin saa olla, mutta ei liikaa.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eipä taida sellaisia blogeja montaa olla.Itse en ole törmännyt yhteenkään.
Kaikki vaan mainostavat yhteistyökumppaneitaan jne.
Perusidea bloggaamisessa hukassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat