Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuske päästeli taas totuuksia

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei dickpicejä (peniskuvia), ei one-night-standeja (yhdenyönjuttuja), ei sitä ei tätä nämä ovat sellaisilla naisilla, jotka mun mielestä eivät visuaalisesti... jotka ovat rumia! Mitä vähemmän viehättävä mun mielestä ja sellaisten yleisten standardien mielestä, heillä on negatiivisimmat profiilit, Enbuske sanoo."

Vierailija
2/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailja Janakan vastaus Enbuskelle:

"En nyt äkkiseltään keksi mitään tutkimusta, jonka kautta voisin argumentoida puolesta tai vastaan. Pystyn ainoastaan suivaantumiseltani sanoa, että v***u sun kanssasi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on aina hyvä asia.

Vierailija
4/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia akkoja kilometrin vaatimuslistalla. Sitten itketään, hksin.

Vierailija
5/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tämä johtuu myös siitä, että he ovat saaneet aiemmin geneettisen poolin pisuaarin alhaisimmat miehet. He eivät ole saaneet niitä parhaita miehiä, Enbuske selittää näkemyksiään.

Tämä on havaintoni! Että sellaisilla mallin näköisillä tai klassisen hyvännäköisillä naisilla ei ole tällaista, Enbuske sanoo.

Vierailija
6/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei dickpicejä (peniskuvia), ei one-night-standeja (yhdenyönjuttuja), ei sitä ei tätä nämä ovat sellaisilla naisilla, jotka mun mielestä eivät visuaalisesti... jotka ovat rumia! Mitä vähemmän viehättävä mun mielestä ja sellaisten yleisten standardien mielestä, heillä on negatiivisimmat profiilit, Enbuske sanoo."

Hahhah, mitäs tasoa Enbuske sitten itse ajattelee olevansa "visuaalisesti"? Harmittaako kun ei saa yhden yön suhteita Tinderistä?

Vierailija
7/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee, kun sairaudentunto puuttuu ja lääkkeet jäävät ottamatta. Ei voi mitään, niin se on monilla muillakin.

Vierailija
8/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, mitäs tasoa Enbuske sitten itse ajattelee olevansa "visuaalisesti"? Harmittaako kun ei saa yhden yön suhteita Tinderistä?

Enbuskella on korkea sosiaalinen status, joka nostaa sen tasoa paljon.

Vierailija
9/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi setämies-Enbuske itse joku saalis olevinaan, vai? Harrastuksiinsa kuuluu proṣtítuoitujen alistaminen kokṣupäissään. Yäk.

Vierailija
10/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sillä tekoälyköllä on psykoosi?

Vierailija
11/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske ja totuus nyt eivät samassa lauseessa toimi, mutta jos jotain tinderiä käyttäisin niin ei-listan tehnyt käyttäjä ei pääsisi jatkoon. Sellainen etsisi ja löytäisi negatiivista kenestä tahansa, ja ansaitseekin olla yksin.

Vierailija
12/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuskella on korkea sosiaalinen status, joka nostaa sen tasoa paljon.

Kylähullun maine sillä on.

Vierailija
13/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee, kun sairaudentunto puuttuu ja lääkkeet jäävät ottamatta. Ei voi mitään, niin se on monilla muillakin.

Enbuskelta on jäänyt lääkkeet syömättä vaikka jo kuinka pitkään. Päälle Dunning-Kruger -vinouma ja kyvyttömyys nähdä naiset ihmisinä, niin se on menoa. Ei tätä miestä enää pidetä minään valtakunnanälykkönä kuin korkeintaan jossain samanmielisten tunkkaisissa pikkupiireissä.

Vierailija
14/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes hakee rakkautta virtuaalitodellisuudesta?

Eikö kaverin kaverin kaveri voisi olla realistisempi tapa tavata, ja ulkoisesti ja persoonaltaan omankaltaisempi?

Eikai rakkaus jotenkin väkisin hakemalla löydy, lähtökohtanakin joku väkisin jonkun hakeminen on jotenkin outo.

Vierailija
15/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sillä tekoälyköllä on psykoosi?

Onneksi kahvia ei ollut juuri nyt suussa. Inhoan märkiä läppäreitä. 

Vierailija
16/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen Enbuske on liittynyt incelien maailmanjärjestöön XDDDDD

Vierailija
17/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiva kun joku syrjäytynyt vaahtoaa

Vierailija
18/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tämä Enbuske saa vielä juontaa jotain podcastia ym., kun pitkään on ollut nähtävissä ja kuultavissa, että mies on ihan pois raiteiltaan. Eivät nuo hänen juttunsa ole edes viihdyttävällä tavalla provosoivia vaan aivan sairaita. Selvästi kaksisuuntainen ei ole hoitotasapainossa ja kun siihen lisää autisminkirjoon liittyvän olemattoman sosiaalisen suodattimen, niin media repeää liitoksistaan. Enbusken olisi hyvä aika "eläköityä" pois julkisuudesta, niin voisi saavuttaa vielä ainakin jonkinmoisen tasapainon elämässään.

Vierailija
19/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se poikasen alamäki aina alkaa. Tulee ryppy rakkauteen, sitten otetaan ryyppyä murheeseen, ahdistutaan, juodaan tili ja kustaan työt, otetaan pikavippiä ja kohta ollaankin veneen alla nauttimassa poikamieselämästä.

Enbusken tapauksessa ilmeisesti alkupääoma oli niin iso, että ei vielä ole veneen alla, mutta se ennustaa vain syvempää  Jellinekin käyrää.

Ja samaan aikaan johtava persumedia rahastaa raadonsyönnillä

Vierailija
20/35 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Ei käy ylioppilas Enbuskea kateeksi. - Joitain vuosia, ehkä jo reilu kymmene vuotta sitten  Enbuske oli sanavalmis ja nuori itseoppinut älykkö, jolla oli villtävä letkautus mihin tahansa. Nyt hän vaikuttaa vanhentuneelta sedätä, joka esittää samantapaisia kommentteja kuin tuoreet ylioppilaat ja saa kuulijan olon enemmän vaivautuneeksi kuin iloistemaan, että olipas nokkelasti sanottu.

Sinkkumies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän