Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Piirakka

Oma puska ei tuota oikein mitään..

Kommentit (14)

Vierailija

Mikä sinun puskassasi on vikana?  Pitäisi kasvaa puolivarjossa. Mieluiten aavistuksen kosteassa. Ei muuta maanpintaa korkeammalla kummulla.

Mitä keksisi raparperista ? Sitä kun on kasvamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun puskassasi on vikana?  Pitäisi kasvaa puolivarjossa. Mieluiten aavistuksen kosteassa. Ei muuta maanpintaa korkeammalla kummulla.

Raparperipiirakka on hyvää ja mehukeitto kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Raparperihillo, raparperipiirakka. Tai kiisseli? Raparperi mansikkaan yhdistettynä on tosi hyvää:). Mä saan omani maalla asuvalta siskolta. Laita ilmoa jonnekin sinne oman kotiseudun facebook ryhmiin. Kun ne kasvaa ja rehottaa hyvin,aika monet mielellään lahjoittaa ihan ilmaiseksi. Ap : lle siis nuo ohjeet että mistä sitä saisi.

Piirakka

Vierailija kirjoitti:
Kaupasta. Torilta. Naapurilta. Herrajumala , ebaytäkö sä mietit??

Voi kuule meillä on ainoat raparperipuskat naapurustossa, enkä kuulu mihinkään marttakerhoon, olen nuori äiti. Meidän kaupoissa ei ainakaan raparperiä ole. Sinultako se on pois jos haluan ostaa raparperiä joltain jolla sitä on ylimääräisenä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raparperi vaatii tosi reilun lannoitukseen, säkki kananpaskaa ja kompostin alle

Ei vaadi yhtään mitään, ainakaan minun pihassani. Puskalle ei ole tehty yhtään mitään ainakaan pariinkymmeneen vuoteen ja hyvin pukkaa raparperia nytkin. Pari piirakkaa jo tehty ja yks kiisseli ja varsia on vielä vaikka kuinka ja lisää pukkaa.

Piirakka

Tuo pieni raparperi oli tässä rivitalon pihassa kun muutettiin vuokralle, tommonen onneton se on. Ei täällä kasvimaata ole, pieni takapihalle vaan. Muuten istuttaisin ja laittaisin kuntoon mutta ketuttaa jo kun vuokranantaja koittaa käyttää ilmaistyövoimana asunnon remontista lähtien terassin hiomiseen ja lakkaamisen ym..

Vierailija

Multa saat raparperia. Rahaa mulla on niin paljon, että rahalla et saa, mutta sanotaanko 10kg puolen tunnin toisistamme nautiskelusta?

T: Reijo

Vierailija

Piirakka kirjoitti:
Tuo pieni raparperi oli tässä rivitalon pihassa kun muutettiin vuokralle, tommonen onneton se on. Ei täällä kasvimaata ole, pieni takapihalle vaan. Muuten istuttaisin ja laittaisin kuntoon mutta ketuttaa jo kun vuokranantaja koittaa käyttää ilmaistyövoimana asunnon remontista lähtien terassin hiomiseen ja lakkaamisen ym..

Lannoitat dsen puskan perusteellisesti

Vierailija

R on vaativa kasvi alkuun. Vanhana helppo. Mutta ei kai täältä nyt raparperiä ostella, hyvä nuori henkilö. Sitä ON kaupoissa, jopa jyväskylässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raparperi vaatii tosi reilun lannoitukseen, säkki kananpaskaa ja kompostin alle

Ei vaadi yhtään mitään, ainakaan minun pihassani. Puskalle ei ole tehty yhtään mitään ainakaan pariinkymmeneen vuoteen ja hyvin pukkaa raparperia nytkin. Pari piirakkaa    jo tehty ja yks kiisseli ja varsia on vielä vaikka kuinka ja lisää pukkaa.

Ei ole helpompaa kasvatettavaa ,meillä ollut 40 vuotta samassa paikassa. Etelä seinällä, nytkin antanu siskolle,pojan perheelle   ja tehnyt muutaman piirakan. K-kaupan lehdessä on piirakan ohje tarkoitus olisi tehdä sen ohjeeen mukaan. Pojan poka halusi syödä raakana varsia, onkohan terveellisitä ?  Sokeria tietysti laitettiin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat