Tempakka oletko täällä? Minulla olisi kysyttävää sinulta!
Kommentit (55)
Eli kumpi seisoo " miehen" puolella ja kumpi pitää kättä alla kakun leikkauksessa ja kumpi pitää käsiään " miehen" tavalla tanssiessa.. Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun minullakin ehkä on vielä samat " ongelmat" edessä ;)
Hurjasti onnea teille, todella kaunis pari olette!
vaikken oikein tällaisia järjestelyjä ja asetelmia luonnollisina pidäkään.
Aikuiset saavat häärätä keskenään vapaasti sikinsokin, mutta lapsilla pitää olla perusasiat kunnossa.
Varsinkin lapsillenne toivon hyvää ja häpeilemätöntä elämää. Lapset ovat julmia toisilleen...
Uskon kyllä, että rakkautta saavat osakseen jne. Mutta yhteiskunta on täynnä minun kaltaisiani " perusajatusihmisiä" ja tulee olemaan.
t.18
kamalassa kampauksessasi ja huonossa meikissä ainakin neljäkymmentä vuotiaalta. Miksi ei nuorekkaampi tyyli? Tuli sinusta aihan juntti vaikutelma. Alliisan puku oli todella hyvännäköinen, muta oliko teillä murhetta häissänne kun Aliisa näyttää niin kireältä ja nuivalta kaikissa kuvissa? Vai oliko hän vielä epävarma asian suhteen?
Kysymyksiä vaan, ei millään pahalla.
Kaikkea hyvää Tempakka sinulle ja perheellesi!
ja vastaa käsitystäni lesbosta, noin niin kun ulkonäöllisesti. Ei ollut erityisen huolitellun näköinen ym.
MUTTA KUN NIIN EI OLE TARKOITETTU!
Vaikka on kuinka raskaana ei näytä tuollaiselta ellei ole ylipainoa jo ennestään. Kamalat ne roikkuvat allit jotka näkyivät monessa kuvassa. En tiedä mitä muodista jälkeen jääneitä kotiäitejä täälä pyörii jos pitävät teitä kauniina parina. Alliisa oli kyllä ihan ok.
että Tempakka on nuorekas, hoikka, naisellinen ja persoonallisen näköinen.
Raskaudesta huolimatta tuo nainen noissa kuvissa näyttää luonnostaan tukevalta, VANHALTA sekä ei mitenkään naiselliselta.
elää elämänsä haluamallaan tavalla: yksin tai yhdessä, miehen tai naisen kanssa! Tämä on minun mielipiteeni, itse olen hetero (ainakin toistaiseksi;).
Paljon onnea Tempakalle ja Aliisalle ja vauvoille!
läskiltä, et raskaana olevalta...
mutta nainen noissa hääkuvissa näytti ikääntyvältä huono ryhtiseltä tantalta. Sääli, sillä Alliisa oli tyylikäs ja nätti, sais kyllä miehenkin...
ja PLIM, kuin sadasosansattumasta Tempakka " sattuikin juuri olemaan käymässä" palstalla...
Jotenkin tän palstan kirjotusten perusteella olin saanut sellaisen kuvan, että kaksi ulkoisesti seterotyyppi lesboa on mennyt naimisiin. Eli toinen miesmäinen, rekkalesbo luukin omaava amatsoni.
Totuus olikin sitten ihan toinen. Kaksi nuorta naista vihitty.
ja laitoin ketjun siksi että huomasin että Tempakka oli vastannut erääseen toiseen ketjuun pari minuuttia aiemmin.
Ap ei siis ollut Tempakka.
ja laitoin ketjun siksi että huomasin että Tempakka oli vastannut erääseen toiseen ketjuun pari minuuttia aiemmin.
Ap ei siis ollut Tempakka.
Vai pitääkö se että nämä kaikki kommentit on asiattomia? Ei tuo ainakan ole että millä perusteilla valitsitte kumpi tekee kumpaakin.
Onnitteluistakin olisi kohteliasta kiittää.
Mutta silti tuo Tempakan tanttalook tuli yllätyksenä. Mielestäni on kehuskellut olevansa kauniimpi.
Vierailija:
Jotenkin tän palstan kirjotusten perusteella olin saanut sellaisen kuvan, että kaksi ulkoisesti seterotyyppi lesboa on mennyt naimisiin. Eli toinen miesmäinen, rekkalesbo luukin omaava amatsoni.
Totuus olikin sitten ihan toinen. Kaksi nuorta naista vihitty.
Valitettavaa, että muutamat inhottavat kirjoittelijat saavat kaikki mukavat ajettua pois - ja erityisesti mukavat nikilliset. On aina ilo lukea sinunkin kirjoituksiasi, vaikkei joka asiasta samaa mieltä olisikaan. Piipahtakaahan aina silloin tällöin kertomassa kuulumisianne. Mukavia ihmisiä ei täällä koskaan liikaa pyöri.
Kauniita olitte molemmat häissänne. Valitettavasi ohjelmaa en näe, koskan en asu Suomessa. Kiva kuitenkin nähdä nuo kuvat netissä :)
Tsemppiä Alliisalle synnytykseen ja ihanaa vauva-aikaa molemmille :)