Tempakka oletko täällä? Minulla olisi kysyttävää sinulta!
Kommentit (55)
Aika monelle tulee painoa ja turvotusta varsinkin raskauden loppua kohden. Mistä tiedämme millainen T on ollut ennen raskautta ja millainen hän nyt on kun raskaudesta on jo aikaa. Ja vaikka oliskikin tukeva, niin aika moni ihminen on nykyää lihava.
Kauhea haukkuminen jonkun ulkonäöstä. Säälittävää.
Minusta Tempakalla on nätit ja lempeät kasvot...
montakohan kaunotarta siihenkin mahtuis?;)
Miks parjata toisten ulkomuotoa tai elämäntapaa?
Ketä häiritsee kenen vieressä toiset nukkuu kotonaan?
Ei ainakaan mua.
Musta tuntuu että nää sateenkaariperheet saattaa olla
monessa suhteessa fiksumpaa väkeä kuin monet
ns normaaliperheet...
Ihmisten ahdasmielisyys on todella kovaa...
t. yks ns. normaali hetero ylipainoinen läski
Valitettavasti raskaus tuo kasvoihin useinkin kovasti turvotusta. Minkäs sille voi. Ihan nätti parihan tuo oli.
Vierailija:
Aika monelle tulee painoa ja turvotusta varsinkin raskauden loppua kohden. Mistä tiedämme millainen T on ollut ennen raskautta ja millainen hän nyt on kun raskaudesta on jo aikaa. Ja vaikka oliskikin tukeva, niin aika moni ihminen on nykyää lihava.
Kaikki HETERONAISET ovat hoikkia, kauniita ja ERITTÄIN älykkäitä.
HETERONAINEN ei liho raskausaikana, eikä varsinkaan onnistu keräämään itseleen turvotusta!!!Hyvänen aika!!Kukaan itseään kunnioittava HETERONAINEN ei anna itselleen käydä niin!
Ne on noi epänormaalit, jotka lihoo ja turpoaa!
Siis todellakin, av-mammat:tämä ketju on taas osoitus käsittämättömästä tyhmyydestä!
Onneksi edes näköjään joku normaalilla aivotoiminnalla varustettu myös on kommentoinut.
Suurin osa täällä pyörivistä kun on tod.näk. juuri näitä " mulle on jäänyt muutama raskauskilo" mammoja, mutta sehän ei siis haittaa, kunhan on vaan HETERO.
V****** MÄ EN JAKSA TÄTÄ PASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T.ylipainonen HETERO
Kukaan noista ulkonäköarvostelijoista ei VARMASTI kehtaisi esittää Tempakalle face to face tuollaisia kommentteja!
Katsokaa peiliin älypäät...
t.18
kuin 59. Kyllä on säälittävää haukkua täällä toisia ihmisiä. Itselle ei tulisi mieleenkään, vaikken mikään pyhimys luulekaan olevani. Kyllä täytyy olla itsellä aika paha olo, että jaksaa alkaa toisia haukkua.
Onnea Tempakalle ja hänen vaimolleen!!
Totta kai hän pitää rakastettuaan, tyttöystäväänsä ja nykyään vaimoaan kauniina!
Tempakka on puhunut lähinnä siitä (mikä pitää paikkansa) että ovat molemmat naisellisia ja ei lesbo-oletusten näköisiä.
Sinänsä Tempakka on minust kuvissa oikein nätti vaikka tietenkin iso raskaana (3 viikkoa ennen vauvan syntymää!).
Minusta hääkuvat olivat oikein kauniita - jotenkin yllätyin positiivisesti!
Ihanaa kun lasta haluavat naiset saavat lapsia riippumatta parisuhteen muodosta. Nainen on luotu äidiksi.
t. viiden äiti, hetero
ps. kyllä vaan, homoparitkin saavat adoptoida--vaatii vaan vielä vähän yleisen asenneilmapiirin pehmenemistä.
T ja A ovat itse menneet julkisuuteen, kestäkööt seuraukset! Jos esiintyyy julksesti niin tottakai meillä on oikeus arvostella ja esittää mielipiteitä!
Vierailija:
montakohan kaunotarta siihenkin mahtuis?;)
Miks parjata toisten ulkomuotoa tai elämäntapaa?
Ketä häiritsee kenen vieressä toiset nukkuu kotonaan?
Ei ainakaan mua.
Musta tuntuu että nää sateenkaariperheet saattaa olla
monessa suhteessa fiksumpaa väkeä kuin monet
ns normaaliperheet...
Ihmisten ahdasmielisyys on todella kovaa...t. yks ns. normaali hetero ylipainoinen läski
Tämä ja muut aiemmat näitä naisia haukkuvat ketjut ovat kuvottavia. Ei uskoisi, että näin kivikautisia mielipiteitä on ollut vain seitsemän vuotta aiemmin. Toivottavasti näitä mollaajia edes hävettää nyt.
yrittää ymmärtää. Mutta turha jatkaa kun valitettavasti olet vajaa. Toivottavasti lapsistasi tulee edes hieman älykkäämpiä.
Vierailija:
T ja A ovat itse menneet julkisuuteen, kestäkööt seuraukset! Jos esiintyyy julksesti niin tottakai meillä on oikeus arvostella ja esittää mielipiteitä!
Valehdellut siis vain koko ajan.
Totuus on se, että lesboilla on aina niin, että toinen on olevinaan mies (se karskimpi) eli butch ja toinen nainen. Tässä tapauksessa Tempakka on siis se butch, tyypillinen miesmäinen lesbo.