Vierailija

Ihan uskomatonta, mutta siskoni ei halua osallistua lapseni hoitamiseen yhtään. Olen nyt jo kahtena viikonloppuna halunnut lähteä vähän vapaalle (mielestäni mulla on siihen täysi oikeus). Lapsen isällä on paljon viikonloppuduunia, ja muutenkin sisko on ainut kenet tähän hätään apuun saisi. Sisko kuitenkin vastaa vaan ettei tykkää lapsista ollenkaan. Vastenmielistä, ettei voi yhtään omaa läheistään auttaa, saatika sanoa ettei pidä lapsista. Onko mulla oikeus katkaista noin kamalaan siskoon välit? Ärsyttää muutenkin siskon asenne, 24 - vuotta ja päälimmäisenä mielessä bilettäminen ja shoppailu.

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan sulla oikeus lähteä vaikka maailmanympärysmatkalle. 

Siskollasi ei vain ole mitään velvollisuutta hoitaa sillä aikaa lastasi.

Provohan tämä tietysti. Kukaan ei tuolla tavoin vaatisi siskoaan hoitamaan. Toisaalta oikea sisko varmasti joskus tulisikin auttamaan, vaikkei lapsista pitäisikään. 

Vierailija

Vai että olisit halunnut vähän vapaalle... Ehkä sitten ei olisi kannattanut hankkia lapsia. Siskosi nauttii nuoruudestaan koska ei ollut noin tyhmä että hankki muksun ja ajatteli sit lykätä sen muiden hoidettavaksi.

Vierailija

Alle 25-vuotias on vielä teini, joten ei sille voi uskoakaan minkään lapsen hoitoa. Sen ikäisen kuuluu elää nuoruttaan, bilettää ym.

Vierailija

Itse en suostuisi hoitamaan kun en vaan osaisi, en ole ikinä ollut lasten kanssa, en osaa edes puhua niille kun olen liian epävarma miten niille pitää lässyttää oikein.

Vierailija

No sitten kun pitäis siskon saada muuttoapua tms, niin tylysti vaan sanot, että sinua kiinnostaa enemmän shoppailu ja löhöily, kun sukulaisten auttaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en suostuisi hoitamaan kun en vaan osaisi, en ole ikinä ollut lasten kanssa, en osaa edes puhua niille kun olen liian epävarma miten niille pitää lässyttää oikein.

Eikö kukaan ole kertonut sinulle, ettei niille pidä lässyttää laisinkaan? 

Ihan normaali puhe on lapsellekin sitä mieluisinta. 

Eli rohkeasti vain tilaisuuden tullen kontaktiin. Yhteiskunnassamme on kuitenkin niin paljon lapsia, että heidän kanssaan on hyvä tulla toimeen kuten keski-ikäisten ja vanhustenkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta, mutta siskoni ei halua osallistua lapseni hoitamiseen yhtään. Olen nyt jo kahtena viikonloppuna halunnut lähteä vähän vapaalle (mielestäni mulla on siihen täysi oikeus). Lapsen isällä on paljon viikonloppuduunia, ja muutenkin sisko on ainut kenet tähän hätään apuun saisi. Sisko kuitenkin vastaa vaan ettei tykkää lapsista ollenkaan. Vastenmielistä, ettei voi yhtään omaa läheistään auttaa, saatika sanoa ettei pidä lapsista. Onko mulla oikeus katkaista noin kamalaan siskoon välit? Ärsyttää muutenkin siskon asenne, 24 - vuotta ja päälimmäisenä mielessä bilettäminen ja shoppailu.

Ja sua siis ärsyttää, että siskolla on mielessä bilettäminen? "Vapaalehan" olet itsekin viikonloppuisin halunnut ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta, mutta siskoni ei halua osallistua lapseni hoitamiseen yhtään. Olen nyt jo kahtena viikonloppuna halunnut lähteä vähän vapaalle (mielestäni mulla on siihen täysi oikeus). -- Ärsyttää muutenkin siskon asenne, 24 - vuotta ja päälimmäisenä mielessä bilettäminen ja shoppailu.

No joo-o. Mikähän sulla itselläsi sitten oli mielessä? Ajattelitko mennä marttojen järjestämään virkkausiltaan?
Bi*ch please, hoida itse kakarasi kun olet sellaisen kerran tähän maailmaan puskenut. Siskolla ei ole minkään valtakunnan velvollisuutta hoitaa sun penskaasi. Kai tiesit että viikonloppurallit loppuu/vähenee huomattavasti kun lapsen saat? Typerä nainen. Tai no, provohan sä olet (toivottavasti).

Vierailija

Parasta olisi kaikkien kannalta, että annat lapsesi jollekkin rakastavalle perheelle adoptoitavaksi. Mikä ettei äitinä olemisen ihanuus maistu? Sinua vaan kiinnostaa bilettäminen ja shoppailu, näyttää olevan kovatkin menohalut. Ei kaikista ole äidiksi. Jätä viaton siskosi rauhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole kertonut sinulle, ettei niille pidä lässyttää laisinkaan? 

Ihan normaali puhe on lapsellekin sitä mieluisinta. 

Eli rohkeasti vain tilaisuuden tullen kontaktiin. Yhteiskunnassamme on kuitenkin niin paljon lapsia, että heidän kanssaan on hyvä tulla toimeen kuten keski-ikäisten ja vanhustenkin. 

Ei ulkopuolinen nykyään uskalla ottaa kontaktia paljon muihin kuin omiin tai lähisukulaisten lapsiin, kun jatkuvana uhkana on pedofiiliksi leimautuminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti on saatu provossa perustelut kiertämään ympäri :)

Vierailija

Siskolla olisi mielestäni velvollisuus auttaa, JOS kyseessä olisi hätätapaus, esim. miehesi sairaalassa ja sinä itsekin sairaana. Mutta ei, hänellä ei ole velvollisuutta järjestää sinulle vapaata.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat