Vierailija

Olen nuori, lapseton, koiran kanssa kerrostalossa asuva nainen. Talossa asuu yksi äiti kahden lapsen kanssa, toinen tarhassa ja toinen ala-asteella. Tytöt ilmeisesti leikkivät rapussa useana päivänä viikossa, kahdestaan. Leikkiin kuuluu kovaa ääntä, rapun kaiteiden paukuttelua sekä hissillä ajelua ees taas. Talo on melko uusi, eli äänieristyksetkin nykypäivän mukaiset.

Olen varma, etten ole ainoa, joka näistä rappuleikeistä hermostuu. Tyttöjen äiti on suoraan sanottuna aikuinen pissis, joka ei kasvata lapsiaan juuri mitenkään (ei ole ikinä kieltänyt kuulleni mitään, lapset juoksevat koiraa päin, kiipeilevät pyörävajassa yms.), joten en tiedä kuinka hyvin ottaisi vastaan jos suoraan sanoisi.. Jätänkö lapun aulaan jossa pyydän siirtämään leikit joko omaan asuntoon tai ulos?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet nuori, lapseton, koiran kanssa kerrostalossa asuva nainen. Olet myös kerrostalokyylä.

Mistähän näin päättelet? Siitä, että häiriinnyn metallikaiteden kolistelusta vai siitä, että koen ettei naapurin lapsia ole kasvatettu kunnolla? 

Vierailija

Meidän rapussa kakarat leikki kolmella alimmaisella rappusella, joille olivat levittäneet kaiken maailman little pet shop-hahmoja. Kävin sanomassa heille, että siinä ei saa leikkiä, koska miettikääpä jos tulee tulipalo ja ihmiset kaatuvat tai koira loukkaa tassunsa siinä. Taisi koirapuheet tehota, koska nykyään leikkivät ulkona...

Vierailija

Olen mielestäni suvaitsevainen. Mielestäni kaikki pihan nurmikkoalueet kuuluvat leikkialueisiin ja minua ei haittaa vaikka lapset leikkivät ikkunoiden alla yms. Mutta mielestäni rappu ei ole leikkipaikka. Kysyisin vaikka lapsilta suoraan ja tosi nätisti, etteikö kukaan ole sanonut heille että rappu ei ole luvallinen leikkipaikka. Tai ehkä kuitenkin pitäisi sanoa äidille. Jos et kehtaa, niin kysy neuvoa isännöitsijän toimistosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat