Tylyin tapa miten sinut on jätetty?
Ajoin muuttoautolla Suomen toiselta puolen naiseni luo. En alkanut yötä vasten purkamaan kuormaa. Se olikin turhaa sillä sisälle tultuani nainen sanoi, että se on loppu nyt, voit nukkua ensi yön sohvalla. Asunnoton ja ilman naista ja duunia. Rakastan elämää.
Kommentit (22)
Ensimmäinen poikaystäväni oli oppikirja narsisti.
Petti useampaan otteeseen ja kaikki mikä oli huonosti oli minun syytä.
Lopulta pojan isä soitti äidilleni, ja sanoi minua hulluksi joka ei luota hänen poikaansa ja anorektikoksi. Poika oli tosiaan pettänyt, ja olin vielä toipumassa harvinaisen rankasta keuhkokuumeesta, jonka takia syöminen oli vaikeaa.
Illalla vielä huomasin facebookista parisuhde-tilan muutoksen.
Eikä sanaakaan tältä hirviöltä.
Elämäni ainoa suhde päättyi siihen, että minua ei edes suorasanaisesti jätetty, vaan mies vain lopetti yhteydenpidon. Suhteen aikana mies kohteli minua hyvin. Meillä ei ollut mitään riitaa, mies ei ollut puhunut mitään sellaista, että haluaisi lopettaa suhteen, hän vain teki niin ilman mitään selitystä. Tajuan kyllä, että se selitys on minuun kyllästyminen ja halu etsiä nuorempaa ja nätimpää, ja sitä nyt en olisi halunnutkaan suoraan kuulla, mutta sen olisin halunnut kuulla, että mies sanoo suoraan haluavansa lopettaa suhteen. Tämä tuntuu siltä, että koko suhde oli miehelle niin merkityksetön, että sitä ei edes tarvitse kunnolla päättää.
Toisaalta minusta tuntuu, että mies piti minua jonkinlaisena reppanana ja ehkä ajatteli että minulle on helpompaa tuollainem jättämistapa, mutta ei se kyllä ole. Vaikka toinen olisi minkälainen reppana, niin voin vakuuttaa, että tämä tapa satuttaa paljon enemmän kuin se, että selvästi päätetään suhde.