Vierailija

Päätin suhteen joku aika sitten, siitä ei vaan olisi tullut mitään. Miestäkään ei kovasti tuntunut lopultakaan haittaavaan. Jäimme kavereiksi ja kaikki oli ok. Mutta nyt kun hänellä onkin uutta sutinaa niin olen romahtanut aivan täysin. Tekisi mieli lähteä töistä kotiin kun itkettää koko ajan. Ihan puskista tuli näin hirveä olo. :( :(

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kyllä se siitä kun totut ajatukseen. Uskon kyllä, että nyt tuntuu pahalta. Sulla on lupa itkeä ja olla surullinen. Jonkin ajan päästä ehkä sinäkin kohtaat uuden :)

Vierailija

Tuo pahin olo voi mennä nopeastikin ohi. Mulla ainakin kun selvisi uutinen exän uudesta nyxästä, ni alkuun tuntui uskomattoman pahalta ja se reaktio tuntui suorastaan kummalta, että miksi tuntuikin niin pahalta. Jonkun aikaa hetken siinä ryvettyäni siihen ajatukseen vaan turtui. Exä oli exä syystä, toivottavasti heillä parempi tuuri yhdessä, takaisinkaan en sitä ainakaan olisi ottanut joten siinä mielessä "ihan sama" mulle mitä hän touhuaa...

Tsemppiä kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

oletteko käsitelleet yhdessä eron kunnolla kun sinulla on noin paha olla? sinunkin olisi syytä mebnä elämässä eteen päin. löydät sinäkin onnen. ja nyt on kesä alkamassa! voit löytää sinäkin oman rakkaan! älä vaivu synkkyyteen!

Vierailija

Kiitos. Kyllä se käsiteltiin ja kertaalleen palattiin yhteenkin vain todetaksemme että ei siitä tule mitään. Hän oli ihmisenä niin oikean lainen, tuntuu siltä että mahdollisiuteni pariutua jonkun kanssa meni siinä. Ehkä olin jotain toiveita elätellyt sitten kuiteskin vielä. Muut miehet lähinnä ällöttää. :/

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaali akkareaktio. Vituttaako, kun et saanutkaan pidettyä miestä varalla siihen saakka kun olisit itse löytänyt uuden?

Juuri tällaisten ala-arvoisten kommenttien takia en ole pitkiin aikoihin katsonut tätä palstaa turvalliseksi paikaksi avautua kokemuksistaan. Aina joku syrjäytynyt ja vihaongelmainen tulee kommentoimaan tuollaisella tyylillä, ei jaksa.

Vierailija

Niin, tiedän kyllä että minä olin erossa aloitteellinen ja tiedän kyllä ettei yhdessäkään ollut hyvä olla. Siksi tämä reaktio niin yllättävä onkin.

Vierailija

Halusitko sinä "kouluttaa" miestäsi? Jätit ja oletit hänen huomaavaan, että ei pärjää ilman sinua ja tulee pyyttämään takaisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali akkareaktio. Vituttaako, kun et saanutkaan pidettyä miestä varalla siihen saakka kun olisit itse löytänyt uuden?

Juuri tällaisten ala-arvoisten kommenttien takia en ole pitkiin aikoihin katsonut tätä palstaa turvalliseksi paikaksi avautua kokemuksistaan. Aina joku syrjäytynyt ja vihaongelmainen tulee kommentoimaan tuollaisella tyylillä, ei jaksa.

Mitäköhän vikaa tässä kommentissa oli? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän vikaa tässä kommentissa oli? 

Mietipä sitä.

Vierailija

Että mua kismittää tommoset katkerat ja perään haikailevat ex-naiset.. Itse olen nainen ja ajan kanssa olen päässyt ex-poikaystävistä yli. Kerran tunsin haikailua, kun monen vuoden poikaystäväni, joka jätti minut, löysi alle kuukaudessa uuden tyttöystävän. Mutta tuollaista en ymmärrä jos itse jätät jonkun ja heti kun se toinen löytää uuden alkaa vanha suola janottamaan. Itse voin ihan rehellisesti sanoa, että olin onnellinen viimeisimmän exäni puolesta, kun hän löysi uuden tyttöystävän. Itse siis jätin hänet. Kyllä välillä toki ikävöin exääni, mutta se oli jo ennen kun hän oli löytänyt uuden. Kun hän alkoi seurustelemaan, ymmärsin että meillä ei ole enää mahdollisuutta palata yhteen ja sain mielenrauhan ja tulin onnelliseksi hänen puolestaan. Pian sen jälkeen löysin itsekin nykyisen mieheni :)

Syy siis miksi minua kismittää tuollainen käytös on se, että nykyisen mieheni ex (joka jätti hänet) alkoi heti roikkumaan miehessäni kun aloimme seurustelemaan. Sitä ennen tätä naikkosta ei kiinnostanut pätkääkään mitä hänen ex-miehensä touhuilee.

Antakaa naiset niiden ex-miestenne olla rauhassa onnellisia uudessa suhteessaan! Siihen on syy, että mies on teidän entinen ja jonkun muun nykyinen :)

Vierailija

Ajatuksenani ei todellakaan ole alkaa roikkumaan hänessä. Poistin jopa hänen numeronsa etten koko ajan stalkkaisi häntä tai lähettäisi viestiä. Olen ihan kypsä aikuinen ihminen. Pahan olon ja surun voimakkuus vain yllätti. Kaipa totun ajatukseen vähitellen. :/

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuo tuntuu miehistäkin pahalta. Mun entinen poikaystävä mietti jo erotessamme, miten vaikeaa tulee olemaan, jos näkee minua esim baarissa muiden miesten kanssa. Kun aloin seurustelemaan uudestaan, hän lähetti minulle viestin "lutka". Erostamme oli 4kk. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että mua kismittää tommoset katkerat ja perään haikailevat ex-naiset.. Itse olen nainen ja ajan kanssa olen päässyt ex-poikaystävistä yli. Kerran tunsin haikailua, kun monen vuoden poikaystäväni, joka jätti minut, löysi alle kuukaudessa uuden tyttöystävän. Mutta tuollaista en ymmärrä jos itse jätät jonkun ja heti kun se toinen löytää uuden alkaa vanha suola janottamaan. Itse voin ihan rehellisesti sanoa, että olin onnellinen viimeisimmän exäni puolesta, kun hän löysi uuden tyttöystävän. Itse siis jätin hänet. Kyllä välillä toki ikävöin exääni, mutta se oli jo ennen kun hän oli löytänyt uuden. Kun hän alkoi seurustelemaan, ymmärsin että meillä ei ole enää mahdollisuutta palata yhteen ja sain mielenrauhan ja tulin onnelliseksi hänen puolestaan. Pian sen jälkeen löysin itsekin nykyisen mieheni :)

Syy siis miksi minua kismittää tuollainen käytös on se, että nykyisen mieheni ex (joka jätti hänet) alkoi heti roikkumaan miehessäni kun aloimme seurustelemaan. Sitä ennen tätä naikkosta ei kiinnostanut pätkääkään mitä hänen ex-miehensä touhuilee.

Antakaa naiset niiden ex-miestenne olla rauhassa onnellisia uudessa suhteessaan! Siihen on syy, että mies on teidän entinen ja jonkun muun nykyinen :)

Varmaan jopa sinä käsität, että on kuitenkin eri asia haikailla perään ja roikkua exässä, kuin kokea uuden löytämisen tiedosta mielipahaa, jonka käsittelee anonyymisti anonyymilla palstalla? Sinä se vasta katkeralta vaikutatkin viestisi perusteella, kun ei mikään ap:n viesteissä ole antanut viitettä, että hän alkaisi millään tavoin roikkua exässään. Toivottavasti saat käsiteltyä omat traumasi hyökkäämättä jatkossa muiden kimppuun!

Vierailija

Hei ap, käyt läpi ihan normaalia psyykkistä reaktiota. Tuo kiinni pitäminen, vaikkei enää edes rakastaisi, ei oikeastaan liity tunteisiin exää kohtaan, vaan omaan pelkoon tulevaisuudesta enemmänkin. Se exän uuden rakkauden löytäminen on symboli sille, että nyt sulla on edessä tulevaisuus ilman tuota suhdetta ja se tulevaisuus voi tuntua pelottavalta. Itsekin sanoit, että mahdollisuutesi menivät nyt tässä.

Voi ap, eikä menneet! Tuollainen ajattelu on vain niin tyypillistä tuossa vaiheessa. Mä kuvittelin 25-vuotiaana, että elämäni oli nyt tässä, kun erosin. Ajattelin, että elän sitten vanhanapiikana ja mitä kaikkea :D

Kolmen vuoden kuluttua olin jo naimisissa. Ei tullut siis "ikuista vanhaapiikaa" minusta. Se exän perään haikailu tuntui myöhemmin käsittämättömältä. Nyt kun ajattelen, olimme harvinaisen yhteen sopimaton pari, en vain silloin sitä tiennyt.

Vierailija

Kiitos tsempistä. Totta varmasti tuo että nyt on pakko todellakin kohdata tulevaisuus ihan yksin ja se on todellakin pelottavaa. On minulla jo vähän valoisampiakin ajatuksia ja ymmärrän ne huonot asiat ja eroon johtaneet syyt selvästi. En haluaisi oikeasti häntä takaisin vaan ehkä sen haavekuvan jollaiseksi kuvittelin hänen osoittautuvan. Kyllä se tästä. :)

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat