Vierailija

Tuntuu, että Suomessa twitteriä käyttää vain julkkikset. Onko teillä? Ja mitä kirjoitatte, jos on? Ihan normijuttuja kuten esim. facessa?
En oikein tiedä miten tavistyypit sitä käyttää, kun aina olen törmännyt vain niihin julkkisten tileihin.

Mietin vain tässä, että tekisiköhän tilin...

Kommentit (10)

Vierailija

On tili, en kirjota mitään, seuraan vaan kiinnostavia juttuja, tai en oikeestaan seuraa kun en oo ehtinyt siellä käydä aikoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tili, en kirjota mitään, seuraan vaan kiinnostavia juttuja, tai en oikeestaan seuraa kun en oo ehtinyt siellä käydä aikoihin.

Onko siellä sitten tapana taviksilla enemmänkin vain seurailla sivusta?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kirjoitan tililläni, mitä sattuu mielen päälle juolahtamaan: havainnoin ympäristöä, pohdin kokemuksiani, analysoin itseäni, valitan ja päivittelen kuulumisiani. Julkkikset käyttävät twitteriä lähinnä pinnallisiin sponssausjuttuihin ja itsensä brändäämiseen. Twitterin pointti on, että sinne voi kirjoittaa tekstiä niin usein kuin huvittaa toisin kuin facebookissa, jossa kaverit poistaisivat sinut listaltaan, mikäli päivittäisit sinne joka sekunti jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap.

En tiedä yhtään. Itse seuraan tekniikan ja tieteen asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tililläni, mitä sattuu mielen päälle juolahtamaan: havainnoin ympäristöä, pohdin kokemuksiani, analysoin itseäni, valitan ja päivittelen kuulumisiani. Julkkikset käyttävät twitteriä lähinnä pinnallisiin sponssausjuttuihin ja itsensä brändäämiseen. Twitterin pointti on, että sinne voi kirjoittaa tekstiä niin usein kuin huvittaa toisin kuin facebookissa, jossa kaverit poistaisivat sinut listaltaan, mikäli päivittäisit sinne joka sekunti jotain.

Okei. Taidan ladata sen. Katsoo sitten, miten innostuu. :)

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap.

En tiedä yhtään. Itse seuraan tekniikan ja tieteen asioita.

Jatkan vielä, että seuraa myös jotain tilejä yhdellä vieraalla kielellä, jota osaan tosi vähän, että oppisin sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein feikkiprofiilin ja totesin vaan, että on yks saakelin seiskalehti livemuodossa ja poistin tilin 2 päivän jälkeen.

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin kyllä käy Twitterissä,  minä juuri poistin yhden tyypin seurattavistani, kun hän täytti koko homman omilla lipevillä tviiteillään. Twitteristä tuli kertaheitolla aivan toisenlainen, kun tämän naisen tviitit suodattuivat minulta pois.

Vierailija

Hei, mä just latasin sen. Joillakin näyttää tili olevan yksityinen. Mistä sen voi valita? En löydä sellaista kohtaa mistään.

ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat