Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, näin seksiunta naapurin miehestä :(

Naapurin rouva
25.05.2016 |

Se tuntui hirveän todelliselle! Naapurin Mies on tosi mukava, kiltti, hyvännäköinen, fiksu jne. Niin sinkku kuin vain olla ja voi. Moikkailemme päivittäin ja joskus vaihdamme muutaman sanasen. Jos olisin sinkku niin en paljoa miettisi - mutta minulla on aviomies ja pienet lapset. Pitääkö meidän muuttaa pois vai laimeneeko tällaiset fantasiat ajan mittaan? Ei paljoa naurata, olen kuvitellut olevani todella uskollista sorttia :( Mieheni on mustasukkaista sorttia joten en uskalla keskustella asiasta hänen kanssaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt käy vielä niin, että niitä unia tulee lisää. Ei se ole vaarallista, eikä kerro sinun fantasioivan hänestä. Unet ovat vain unia. 

Vierailija
2/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uni liittyy uskollisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvalla päristelet menemään niitä fantasioita niin että on jäniksen kokoinen vaahtopallo haarojesi alla. Kyllä se naapurifantasia siitä lauhtuu kun onanoit sille kaikista suunnista tarpeeksi monta kertaa.

t. naapuri m

Vierailija
4/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta varo lausumasta naapurin nimeä kun harrastat seksiä miehesi kanssa .

Keksi ainakin joku uskottava selitys jos lipsahtaa

Vierailija
5/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mä "petän" kun mä haaveilen tästä mehestä. Hereilläkin mietin usein miten mukava tuo mies on ja harmittelen etten tavannut häntä sinkkuna ollessani. Hyi mua! Pitäisikö alkaa vältellä ko. naapuria? Ap

Vierailija
6/6 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi