G: Kumpi on pahempi, Kaapo vai Taavi Tiikeri?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi Tiikeriä en ole nähnyt, mutta Pikku Kakkosessa pyörii joku tosi ärsyttävä "TAAVI-HALI!!!!" jota hoetaan vähän väliä.
Kaapo on ihan kauhea. Jostain syystä olen ruvennut tykkäämään Pipsa Possusta. Pitäiskö hakeutua lääkäriin...
Taavihaleja jaellaan ohjelmassa Hei Taavi, joka on mielestäni paras lastenohjelma koskaan. Aikuisellekin hulvatonta seurattavaa ja visuaalisesti hieno.
Pipsa Possulla samanlainen ääni ja puhetapa kuin eräällä entisellä työpaikkakiusaajallani.
Samaa mieltä, paras lastenohjelma pitkiin aikoihin tuo Hei Taavi! Meillä ei mitään muuta Pikku Kakkosesta katsotakaan. Muuten katsellaan Muumeja ja Disneyn (vanhempia) klassikoita.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on hirveitä.
Mutta onko kukaan joutunut seuraamaan sivusta sitä Netflixissä näkyvää Mansikka Marjaa tai mikä lie. Jumalauta kun on tekopirteää, ja sitten ne prkeleen rääpäleet alkaa jostain syystä kiljua joka helevetin jaksossa niin että pää halkee. Karseeta. Muutenkin ihmetyttää miksi niin monessa uudemmassa lastenohjelmasa kiljutaan joka välissä. En tykkää..
Olen niin samaa mieltä!! Mikä hitto vaivaa lastenohjelmien käsikirjoittajia, tuskin ääninäyttelijöitä pelkästään voi syyttää siitä jatkuvasta ulinasta ja möykästä? Ryhmä Hau olisi muuten kiva, mutta siinäkin joku niistä penteleen pennuista kompastelee ja huutaa jatkuvasti. Oktonautit on meidän suosikkeja, siinä ei ole muuta vikaa kuin alaisiaan jatkuvasti kyykyttävä kapteeni Valkonen, joka herättää työntekijän vaikka kesken unien tekemään oktohälytyksen sen sijaan että edes kerran tekisi sen itse. :D
Ei ärsytä kumpikaan. Niissä on ideaa sentään. Minut saa hulluksi Pikku perunat. Miten sellaista saastaa edes esitetään ikinä?! Onneksi ei ole vähään aikaan tullut. Kaapo tai Taavi Tiikeri anytime.
Kaapo on ihan ok vaikka niiden perhe onkin varmaan mun kolmevuotiaan mielestä parempi kun meidän. "ai sä Kaapo kaadoit maidot tonnin matolle tahalleen, ei se haittaa rakas, kyllähän nyt kokeilumielessä" "ai sä Kaapo leikkasit askarrellessa äidin uuden juhlamekon kun siinä oli juuri sopivan väristä kangasta! Ei haittaa kultsipuppeli"
Taavi tiikeri on myös mun kolmevuotiaan suosikki. "mä tykkään, mä tykkään, mä tykkään siinuustaaaaa" "harjoitus tekee mestariiiiiin" soi jo kolmatta päivää päässä. Kyl tää Taaviska on pahempi.
Ne on kyl molemmat sellasii superperheitä, oikee kunnon family goals!
Miksi kaapo on kalju vielä 4-vuotiaana? Sen isä ja äiti näyttää ihan samalta.
Kaapo on jotakin ihan kauheaa. Taavi Tiikeri on oikeastaan aika kiva :)
Voi ei, musta se Taavi Tiikeri on ihan hauska. :D Kaapossa ärsyttää se kaljuus. Ääni Kaapolle.
Närpiäiset on loistava!
Miksi nykyajan lastenohjelmissa on niin äryttävät tunnusmusiikit?!
Pipsa possu on kamalin kaikista. Näen vain peniksiä joka kerta, kun possuperhe näkyy ruudussa. Siis ne päät muistuttaa pientä paksua penistä, jonka juurella on valtavat löllöt kivekset. Pitäisköhän tästä huolestua...
Taavi Tiikeri on ka-ma-la. Siis aivan hirveä, en kestä. Kaapo on siihen verrattuna melkein siedettävä. Mä sanoisin, et Taavi Tiikerin kohdeyleisö on 2-3 -vuotiaat. Neljävuotias alkaa olla jo liian fiksu sitä katsomaan.
Molemmat ihan hanurista! Ja hauhau, piip ja veli, argh!
Mutta muumit tosiaan on jees, samoin peukaloisen retket, rölli, hermanni, tao tao jne. Vanhemmat ohjelmat. Uudemmista hyviä Pasin ja Kielon valtakunta ja Pusse, mukavan sarkastista menoa välillä.