Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ihmiset ketkä kävelevät/pyöräilevät takit päällä ja hanskat kädessä töihin näillä keleillä

Vierailija
25.05.2016 |

Jotain häikkää veren kierrossa? Itselläni ainakin olisi tukahduttavan kuuma.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt, että kuka toi hirnuva hyeena on, kun aamulla painatan mennä töihin toppatakki päällä ja kintaat käsissä.

Vierailija
22/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää etelästä muuttaneet, jotka pukeutuvat kulttuurinsa tavoin kevyisiin sandaaleihin, vaikka viime viikolla oli aamulla plus viisi. 2 tapausta huomasin. Sandaalit oli varmaan kotimaastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää meidän huudeilla yks nainen. Sillä on aina kypärämyssy, käsineet, takki ja aurinkolasit. Päällysvaatetuksen paksuus vaihtelee vähän kelin kylmyyden mukaan, mutta esim eilen kun mulla oli tosi kuuma t-paidassa ja juoksutrikoissa, niin tää nainen pyöräili mun ohi kypärämyssyssä, sormikkaissa, kevyttoppatakissa ja aika lämpimän oloisissa housuissa. Ei ole tullut vielä tilaisuutta tiedustella asiaa häneltä itseltään, mutta varmasti sen teen kun siihen tulee luonteva mahdollisuus.

Vierailija
24/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää etelästä muuttaneet, jotka pukeutuvat kulttuurinsa tavoin kevyisiin sandaaleihin, vaikka viime viikolla oli aamulla plus viisi. 2 tapausta huomasin. Sandaalit oli varmaan kotimaastaan.

Minä olen muuttanut etelä-Suomesta pohjoisempaan ja olen pukeutunut jo viikkoja hyvin kevyesti. Aamulla viideltä lähden töihin vaatetuksena pitkähihainen ohut paita, trikoot ja crocsit. Ihan olen kuule syntyjäni suomalainen, vaikka suonissa virtaa ruotsalaista ja venäläistä verta monen polven takaa. Ehkä se on tää mun etninen tausta, kun saa mut kestämään paremmin kylmää.

Vierailija
25/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin huvittais ajella pyörällä ilman takkia, kun lämpötila on nyt +10 astetta.

Vierailija
26/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla koiran kanssa lenkillä klo 6.45, en tiedä paljonko oli asteita mutta pilvistä ja tuulista on.. Vaatteita päällä urheilutrikoot, toppi, kashmirvillatakki, kevyttoppis, lippis ja nahkahanskat! Eikä tullut kuuma..

Vierailija
27/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan nauraisit itsesi kuoliaaksi kun vielä viime viikolla menin untuvatakki päällä kun muut meni hihattomissa. Sairastellut niin pahasti etten viitsi ottaa riskiä merituulessa että sairaus taas aktivoituu viimasta, saat nauraa täysin vapaasti mutta en aio kaltaistesi postimerkin kokoisen maailmankuvan lapsien takia kärsiä pätkääkään.

Vierailija
28/28 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun aikaisin pyöräilee niin kyllä siellä vain tarvii vielä hanskat. Monena aamuna kun olen pyöränlukkoa ollut avaamassa olen miettinyt että ei täällä hanskoja tarvi mutta ootas kun hetken kerkeää pyöräillä. Jo vain alkaa sormia paleltamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi