OTM, missä olet töissä ja paljonko saat palkkaa?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Asianajotoimisto. Hieman alle 8000€/kk. Olen.
Huima palkka! Kuinka monta vuotta sinulla on kokemusta? Millä oikeusalalla toimit ja miten sait urasi alkuun? Toivottavadti jaksat vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Bs. Kukaan tollasia summia tienaava ei av-palstaile arkipäivänä klo 9. Palkat on siinä 3000-5000 yleensä kokemuksesta riippuen ellet oo osakas jossain isossa toimistossa kymmenien työvuosien jälkeen
Siivousfirmassa, brutto 2100+mahdolliset ylityölisät jne. Olen tyytyväinen. Nyt pitääkin lähtee kahvitauolta jatkamaan, näyttää että tulee ihan rento ja kevyt päivä!
Yritysjuristina, noin 4 vuotta kokemusta ja palkka hieman yli4t. Työmäärä on naurettavan pieni, tulen ja menen miten haluan.
3150 e ja yö lisät . kokemusta 25 vuotta työnjohdolliset tehtävät kuljetus alalla. olen tyttyväinen koska minulla ei ole mitään koulutusta
Pankki ja rahoitus. Kokemusta vajaat 20v. Verojen jälkeen palkka riittää juuri ja juuri perheen elättämiseen kun puoliso on kotona.
Ja palstailen tällä hetkellä lentokentällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huima palkka! Kuinka monta vuotta sinulla on kokemusta? Millä oikeusalalla toimit ja miten sait urasi alkuun? Toivottavadti jaksat vastailla.
Pankki ja rahoitus. Kokemusta vajaat 20v. Verojen jälkeen palkka riittää juuri ja juuri perheen elättämiseen kun puoliso on kotona.
Ja palstailen tällä hetkellä lentokentällä.
Kaupungille ja sairaanhoitopiirille teen keikkaa perushoitajana, olen 2 vuotta opiskellut sh-opiskelija. Palkka kaupungilla 2057e/kk ja shp:lla 2150e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungille ja sairaanhoitopiirille teen keikkaa perushoitajana, olen 2 vuotta opiskellut sh-opiskelija. Palkka kaupungilla 2057e/kk ja shp:lla 2150e/kk.
Kysyttiin oikeustieteen maistereiden palkkaa, mene hoitsu muualle.
Yliopistolla, 3200. Eipä tämä akateemisuus erityisesti palkkapussissa näy.
Kunnalla sairaanhoitajana, 2200 + lisät
Olen pankissa sijoituspuolella, peruspalkka huima 2390 euroa. Tämän päälle tulee kuitenkin lisiä ja bonareita , keskimäärin 500 euroa kk eli keskimäärin palkka 2900 euroa. Palkka on ihan ok mutta työ on tosi stressaavaa.
Lisää oikeustieteilijöiden kokemuksia?
Hauskaa lukea tätä keskustelua 1h ennen oikiksen pääsykokeen alkua. Kauheaa shittiä koko kevät ollut. Sisään en tule pääsemään, ja hyvä niin. Ei tällainen voi kenenkään UNELMA olla...
Mun mielestä hassua kun puolet vastanneista on jotain aivan muuta kuin oikeustieteiden maistereita.. Luetun ymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Yritysjuristina, noin 4 vuotta kokemusta ja palkka hieman yli4t. Työmäärä on naurettavan pieni, tulen ja menen miten haluan.
Oikeasti? Eli eikö suht tuoreet juristit raadakaan niska limassa pitkiä päiviä? Kaikki pelkkää kiireen teeskentelyä?