Vierailija

Jotain häikkää veren kierrossa? Itselläni ainakin olisi tukahduttavan kuuma.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Juuri näin. Shortsit ja t-paita päälle jo aamuvarhaisella. Pikkaisen voi ajoviima aluksi tuntua viileältä paljaalla iholla, mutta jo kilometrin jälkeen kiihtynyt verenkierto lämmittää oloa mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On sulla huvit... sä et varmaan tiennyt, että ihmisillä on erilainen kynnys tuntea kylmää tai lämpöä? Siinä missä toinen hikoilee, toinen saattaa melkein palella.

Vierailija

Niin siis sekö huvittaa että toisilla on häikkää verenkierrossa tai esim. nivelongelmia? No jo on sulla huvit.... Nauratko kaikille pyörätuolissa istuvillekin tai vaikeasti liikkuville ihmisille joilla on kipuja?

Vierailija

Minua taas huvittaa ne jotka riisuvat ulos melkein alastomiksi, vaikka siellä on kylmempää kun talvella sisätiloissa. Itsensäpaljasteluvietti elää joissakin vahvana.

Vierailija

En siinä polkiessa yleensä muiden varustuksia paljon katsele. Sen kuitenkin sanon että toisinaan heinäkuun aamuinakin ne käsineet olisi tarpeen. Pitkän matkan polkijalla se viima käy niveliin jo yllättävän paljon. Kuulun kuitenkin niihin shortseissa meinjöihin joilla on tajuttoman kuuma, mutta sitten sen huomaa käsistä särkynä mitä on tullut tehtyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huvittaa yleensä perse hiessä ja naama punaisena töihin pyöräilevät ihmiset. Itse istun mukavasti omassa autossa.

Nauti siitä kun et tiedä mitä menetät. Sitä tunnetta ei voi oikein kuvailla mikä huuma siellä tulee polkiessa perse hiessä ja naama punaisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En siinä polkiessa yleensä muiden varustuksia paljon katsele. Sen kuitenkin sanon että toisinaan heinäkuun aamuinakin ne käsineet olisi tarpeen. Pitkän matkan polkijalla se viima käy niveliin jo yllättävän paljon. Kuulun kuitenkin niihin shortseissa meinjöihin joilla on tajuttoman kuuma, mutta sitten sen huomaa käsistä särkynä mitä on tullut tehtyä.

Minulla ainakin pyöräillessä kiertää sormissa veri vähän heikosti ja käsiä palelee aika herkästi, ellei lämmitä ole sitten selvästi yli 20 astetta. Hanskojen ihmettelijät voivat hetken miettiä että miksi kaupoissa myydään pyöräilyhanskoja.

Vierailija

Olen yrittänyt, todella yrittänyt, kiinnittää huomioni omien asioideni sijaan muiden asioihin. Aina kuitenkin unohdan ja keskityn epäolennaisiin, kuten omaan arkeeni, tuolla liikkuessani. Hemmetin hemmetti, nyt tarttee petrata. Onneksi kuitenkin on av, kyylien taivas, jossa elämättömän elämänsä sankarittaret kertovat auliisti muiden asiat meille kaikille :)

Kärpix

(Läskille) aloittajalle tiedoksi, että pyöräilijöillä on yleensä sen verran alhainen rasvaprosentti, että paleltaa helpommin. Samalla voisi pistää terveisiä VVO:lle. Kaikilla ei ole muutaman sentin paksuista ja noin 10-20 kilon painoista rasvasäkki-kokovartalo-nahkapukua lämmittämässä. Asuinnoissa tulee olla oikeus lämmittää se patterilla + 22 asteeseen. Tämä puolustuspuhevuoro vuokrakämpissä asustaville. Itse asun nykyään omistusasunnassa, johtuen osittain tästä syystä. Omassa kodissa ei ole kiva palella talvella. 

Itse pidän ohutta juoksu/pyöräilytakkia ja hanskoja päälle myös helteellä pyöräillessä. Harrastan maastopyöräilyä. Siellä oksat raapivat, on ötököitä, sora lentää jne. joten kyseinen varustus on pakollinen. Välillä tulee myös siirtymiä asfaltin kautta, jolloin se voi herättää jollekin ihmetystä hellekeleillä. 

Stadilainen

Aamulämpötila ainakin Helsingissä vielä siinä kympin korvilla. Talvi siis Mannereurooppalaisittain.

Sitä paitsi, pitäisi olla poikkeuksellisen kuuma, että etiketti sallisi aikuisen miehen kulkea julkisella paikalla lyhythihaisessa paidassa. Shortsit - no, eivät kuulu sivistyneen aikuisen asuvalikoimaan.

Vierailija

Täällä, missä minä asun, on 9-10 astetta, taivas pilvessä ja sataa vettä säännöllisen epäsäännöllisesti. Tuuleekin suoraan mereltä. Mulla on neule ja farkut, ulos lähtiessä takki ja hanskat. Huvitu nyt sitten tästä ja hienoa, jos tarkenet hellevaatteissa. Minä en tarkene.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat